بهترین دوربین های ۲۰۲۰ کانن : با دوربین خوب عکس خوب بگیرید

مطلب بهترین دوربین های 2020 کانن : با دوربین خوب عکس خوب بگیرید برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

تغییرات زیادی در بازار دوربین های عکاسی رخ داده ولی کانن هنوز هم برای هر شخصی یک دوربین دارد. در این مطلب بهترین دوربین های 2020 کانن را معرفی کرده‌ایم. چه بخواهید از اولین قدم‌های کودکتان عکس بگیرید و چه بخواهید برای یک مشتری عکاسی کنید، می‌توانید با یکی از دوربین های EOS، پاورشات یا...

مطلب بهترین دوربین های 2020 کانن : با دوربین خوب عکس خوب بگیرید برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

نسخه جدید آیگپ با قابلیت‌های جدید منتشر شد

نسخه جدید آیگپ با قابلیت‌های جدید منتشر شد

نسخه‌ی اندرویدی آیگپ با قابلیت حساب کاربری چندگانه و زبان آذری منتشر شد.

مایکروسافت در حفاظت از داده‌های صوتی کاربران کوتاهی کرده است

مایکروسافت در حفاظت از داده‌های صوتی کاربران کوتاهی کرده است

مایکروسافت برای پرورش سیستم هوش مصنوعی خود از کاربران انسانی برای تفسیر پیام‌های صوتی استفاده کرده و آن‌ها را با حفاظت مناسبی نگه‌داری نکرده است.

رئیس‌جمهور: از دولت الکترونیک یک کارت برای انجام تمام امور انتظار داریم

رئیس‌جمهور: از دولت الکترونیک یک کارت برای انجام تمام امور انتظار داریم

رئیس‌جمهور در جلسه‌ی شورای اجرایی فناوری اطلاعات گفت مردم باید از ارزان‌ترین مسیر خدمات الکترونیکی دریافت کنند.

نسخه جدید نرم‌افزار شخصی‌سازی سامسونگ به‌زودی منتشر می‌شود

بسته نرم‌افزاری Good Lock سامسونگ این امکان را به کاربران تلفن‌های سری گلکسی می‌دهد تا ظاهر رابط کاربری گوشی خود را به صورت سفارشی و دلخواه شخصی‌سازی کنند. این قابلیت از سال 2016 روانه تلفن‌های گلکسی شد و از آن زمان تاکنون نیز بروزرسانی‌های منظمی را دریافت کرده است تا امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

پس از انتشار هر نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید برای تلفن‌های سامسونگ گلکسی نیاز است تا این برنامه نیز دستخوش تغییراتی شود تا کمترین ایراد و بیشترین کارایی را برروی تلفن‌های سامسونگ داشته باشد که تعداد آن‌ها کم هم نیست. باتوجه به این موضوع که اندروید 10 برای تمامی پرچمداران جدید سامسونگ گلکسی منتشر شده است، سامسونگ طی یک اعلامیه رسمی در انجمن عمومی کره جنوبی گفت که نسخه جدید نرم‌افزار Good Lock در تاریخ 3 فوریه (14 بهمن) منتشر خواهد شد.

نسخه 2020 نرم‌افزار Good Lock سامسونگ امکان پشتیبانی از حالت تاریک سراسری سیستم و چندین قابلیت جدید دیگر را خواهد داشت. از جمله این امکانات می‌توان به چینش خودکار عناصر برای تطبیق با تصویر پس‌زمینه، نوتیفیکیشن با قابلیت نمایش جزییات بیشتر و تنظیماتی برای خاموش شدن خودکار قفل صفحه‌نمایش اشاره کرد.

سوییچ بین اپلیکیشن‌ها نیز هم‌اکنون از حالت سوییچ عمودی پشتیبانی می‌کند. بهبود‌هایی هم در سایر عناصر مانند One Hand Operation (کار کردن با یک دست)، ThemePark و دستیار صوتی حاصل شده است. قابلیت نرم‌افزاری Good Lock سامسونگ فقط به کشور‌های کره جنوبی، سنگاپور، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، استرالیا و کانادا محدود شده است. در سایر مناطق جغرافیایی نیز همین قابلیت با نام Nice Lock در تلفن‌های سامسونگ گلکسی تعبیه شده است.

طبق روال سال‌های گذشته نیز کاربران کره‌ای زودتر از همه، آپدیت جدید Good Lock را دریافت خواهند کرد.

نوشته نسخه جدید نرم‌افزار شخصی‌سازی سامسونگ به‌زودی منتشر می‌شود اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

آمار فروش کامپیوترهای شخصی پس از پایان دوران مهاجرت به ویندوز ۱۰ کاهش می‌یابد

آمار فروش کامپیوترهای شخصی پس از پایان دوران مهاجرت به ویندوز 10 کاهش می‌یابد

افزایش فروش کامپیوترهای شخصی به‌‌دلیل به‌روزرسانی به ویندوز ۱۰ بالاخره به‌پایان می‌رسد و در آن زمان، احتمالا با کاهش فروش روبه‌رو خواهیم شد.

نسخه پایدار اندروید ۱۰ برای پوکوفون F1 عرضه شد

عرضه آپدیت اندروید 10 برای گوشی پوکوفون F1 شروع شده است. این آپدیت، علاوه بر ارتقا رابط کاربری MIUI به نسخه 11.0.4.0QEJMIXM شامل بسته امنیتی اول ژانویه اندروید هم می‌شود.

به نظر می‌رسد که این آپدیت برای کسانی قابل دسترس است که نسخه پایدار MIUI 10 را اجرا می‌کنند یا اینکه ورژن بتای پایدار MIUI 11 را بر روی گوشی خود دارند. اگر نوتیفیکیشنی را در این رابطه ندیدید، می‌توانید به‌طور دستی آن را چک کنید. آپدیت جدید حجمی برابر ۱.۹ گیگابایت دارد. این آپدیت همچنین شامل رفع مشکلات جزئی نوتیفیکیشن شید، اسکرولینگ اسکرین‌شات و Game Turbo هم می‌شود.

پوکوفون F1 در زمانی معرفی در سال 2018، اندروید 8.1 اوریو را اجرا می‌کرد و این آپدیت دومین به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل آن است.

نوشته نسخه پایدار اندروید 10 برای پوکوفون F1 عرضه شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

ردمی K30 پرو با چیپست اسنپ‌دراگون ۸۶۵ در گیک‌بنچ رویت شد

گوشی هوشمند ردمی K30 پرو در گیک‌بنچ 5.1 با چیپست اسنپ‌دراگون 865 و ۸ گیگابایت رم رویت شد.

این هندست توانسته در تست‌های تک‌هسته‌ای و چند هسته‌ای این بنچمارک به‌ترتیب امتیازهای ۹۰۰ و ۳۳۰۰ را کسب کند که بالاتر از امتیازهای تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای ۵۰۰ و ۲۲۰۰ اسنپ‌دراگون 855 است. K30 پرو، اندروید 10 را بر روی خود اجرا می‌کند.

شیائومی و ردمی دستگاه‌هایی متعددی در راه دارند که مجهز به اسنپ‌دراگون 865 خواهند بود. از یک طرف K30 پرو را داریم که به‌زودی معرفی خواهد شد و سپس پوکوفون F2 و در ادامه شیائومی Mi 10 و Mi 10 Pro.

نوشته ردمی K30 پرو با چیپست اسنپ‌دراگون 865 در گیک‌بنچ رویت شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

ماکسیم قابلیت جدیدی را با عنوان «پیشنهادهای رانندگان» به اپلیکیشن خود افزود

ماکسیم قابلیت جدیدی را با عنوان «پیشنهادهای رانندگان» به اپلیکیشن خود افزود

سامانه درخواست خودرو ماکسیم برای اولین‌بار در ایران، قابلیتی را به اپلیکیشن خود افزوده است که رانندگان قیمت مناسبی را برای هر سفر پیشنهاد و مسافران مقرون‌به‌صرفه‌ترین آن‌ها را انتخاب کنند.

۱۲ ترند سوشال مدیا ۲۰۲۰ برای تغییر استراتژی بازاریابی و فروش بیشتر

چرا باید به ترند های شبکه های اجتماعی توجه کنیم

شاید حدود یک دهه قبل، داشتیم به سختی خودمان را قانع می کردیم که با شبکه های اجتماعی همراه باشیم. البته در آن زمان هنوز تنوع شبکه های اجتماعی به گستردگی اکنون نبود و لارج ترین شبکه برای همه جهان فیس بوک بود. اما شاید با خود بپرسید که ترند های شبکه های اجتماعی ۲۰۲۰ برای چه کسانی و چرا اهمیت دارد؟

 

چرا باید به ترند های شبکه های اجتماعی توجه کنیم

در حال حاضر بیش از ۳٫۲ میلیارد نفر، در شبکه های اجتماعی به طور روزانه فعالیت دارند. از طرفی حدود ۸۰ درصد از افراد از طریق این شبکه های اجتماعی با نیازهای خود، و محصولات آشنا می شوند و با کمک جستجو تصمیم خرید می گیرند. پس برای هر کسب و کار و برند و حتی هر فرد مهم است که ترندهای سوشال مدیا را بشناسد و بر اساس ان کار کند تا بتواند بهترین آورده را داشته باشد.

در این جا به برخی از روندهای شبکه های اجتماعی به طور کلی برای این سال خواهیم پرداخت که در سال های آتی نیز تاثیر خود را نشان خواهد داد.

 

مرگ LIKE یا لایک در شبکه اجتماعی اینستاگرام

هیچ شکی نیست که افراد همچنان بر روی لایک، کامنت ها و فالورها، روی صفحات تمرکز دارند تا بتوانند برند ها و پیج ها و محصولات پر طرفدار را شناسایی کنند.

اما این موضوع روی ذهن و سلامت روانی ما تاثیر داد. چرا که ناخودآگاه، وقتی که لایک یک پیج بالا باشد، ما نیز به تبعیت از دیگران لایک می کنیم و از آزادی عمل مان به گونه ای گرفته می شود.

البته اینستاگرام یکی از شبکه هایی است که در حال کاهش شدت این تاثیر منفی است. بدین ترتیب، شما در آینده فقط می توانید لایک های پست های خود را تنها مشاهده کنید و هیچ خبری از لایک های پست های دیگران نیست. این کار می تواند کمک کند که، پست ها از لایک های جعلی به دور باشند و تاثیر واقعی خود را بگذارند.

البته که در چنین حالتی مردم، می توانند پست های برتر را بر اساس الگوریتم های جدید اینستاگرام دریافت کنند و تصمیم خرید، بهتری داشته باشند و برندهای جعلی را فراموش کنند.

چرا باید به ترند های شبکه های اجتماعی توجه کنیم

اعداد نماد برتری نیستند

در این باره، موضوع با عبارتی به نام vanity metrics مورد بحث قرار گرفته است. مفهوم این عبارت را جک دورسی مدیر توییتر، توضیح داده که در یک سخنرانی اینگونه ابراز کرده که:

شمار فالوور ها این روز ها یک چیز بی معنی است و اگر می توانستم به عقب برگردم، به شدت گذشته، روی دکمه like تاکید نمی کردم.

به طور کلی متخصصانی نظیر جک دورسی معتقدند که، لایک و فالوور، نمونه ای از معیارهای غرور یا  vanity metrics  هستند که لزوما نتایج واقعی را نشان نمی دهند.

این موضوع اشاره ای مستقیم به بازاریابان و اینفلوئنسر ها دارد که از این به بعد کمتر به فکر لایک و فالوور باشند بلکه به دنبال تاثیر گذاری بیشتر باشند. باید کیفیت کار خود را تغییر دهند و مارکتر ها نیز با بررسی عمیق تر و تاثیر گذاری بیشتر روی جمعیت مخاطب، کسب و کار مورد نظر را به هدف های خود برسانند.

 

قدرت همچنان در دست ویدیو است

پیش از این هر وقت صحبت از ویدیو می شد، فقط به فیلم هایی تمرکز داشتیم که در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها دست به دست می شدند. اما امروز موضوع گسترده شده و شاخه جدیدی به آن اضافه شده که شامل استوری های ویدیویی است.

از گذشته تا کنون همچنان ویدیو در راس ترند هاست که باید به آن توجه شود چرا که کاربران به آن توجه زیادی می کنند. طبق آمار های جهانی، در سال ۲۰۲۰ انتظار می رود که بیش از ۸۲ درصد از ترافیک را ویدیو ها به خود اختصاص می دهند.

بنابراین بازاریاب هایی که به دنبال تاثیر گذاری بیشتر هستند باید در مدیریت محتوای بازاریابی خود همچنان تمرکز روی ویدیو به اشکال مختلف داشته باشند.

از طرفی صحبت از استوری شد. استوری هایی که در چند دقیقه، ساخته می شوند و باید تاثیر گذاری شان را برای ثانیه های اول تنظیم کنند تا کاربر رغبت به ادامه آن داشته باشد. پس متوجه می شویم که سال تقریبا چالشی و سختی از جهت جلب توجه کاربر را در پیش رو داریم.

 

شبکه های اجتماعی فیلم محور مشهور تر می شوند

وقتی که میزان ترافیک های کلی در دنیا، برای ویدیو تا ۸۲ درصد رشد می کند، بدین معنی است که آن چه که مرتبط با فیلم است نیز رشد می کند.

یکی از این عناصر شبکه های اجتماعی مرتبط با فیلم  است که در حال حاضر، سه مورد ikTok, Lasso و byte را تقریبا می شناسیم. بنا بر تحقیقات تا سال ۲۰۲۱ این شبکه ها رشد خوبی خواهند کرد و مشهور تر از قبل خواهند شد.

انتظار داریم بر این اساس اپلیکیشن های فیلم محور نیز رشد خوبی داشته باشند و جایگزین اپلیکیشن ها و شبکه های چند آپشنی شوند. ( چند آپشنی مثل، فیلم، عکس و متن و صوت )

 

تقسیم بندی مخاطبین در شبکه های اجتماعی

از سال ۲۰۲۰ با برچیده شدن بساط شمار لایک و فالوور، تمرکز ها روی مشتری محوری و مخاطب محوری تغییر پیدا خواهد کرد. بدین ترتیب، اصول مخاطب شناسی و تقسیم مخاطب، برای کسب و کارها دقیق و عمیق تر خواهد بود. چیزی که برند ها بدان نیاز دارند، چیزی فراتر از تقسیم قشر های مختلف برای کسب و کار و فروش محصولات و انجام عملیات های بازاریابی است.

آن چه درک عمیق تری به بازاریاب ها می دهد، اولویت های کاربران است که باید به خوبی شناسایی شود و آمار خوبی هر چند وقت یک بار، از آن ها بدست آید تا جهت گیری کسب و کار نسبت به آن ها بهتر و موثر تر شود.

وقتی که تقسیم بندی ها به درستی انجام شود، هدف های خاص نیز تنظیم می شود و گزارشات باید بر اساس میزان بازدهی هدف ها و کاربران تنظیم شود. بر این اساس، سال های آتی، تقسیم بندی درست و درک عالی از مخاطب و تنظیم مسیر اثر گذاری می تواند یکی از مهم ترین و پر چالش ترین بخش های هر کسب و کار در شبکه های اجتماعی باشد.

 

شخصی سازی ویدیو مارکتینگ اصلی ترین چیز است

آن چه که در این مقاله تا کنون گفته شده، تمرکز بر ۲ موضوع است:

  1. تقسیم بندی مخاطب
  2. ویدیو محوری

پس اگر ترکیب درستی از این موضوع ارائه کنیم، به این نتیجه می رسیم که باید ویدیو های مارکتینگی خود را برای مخاطب ها خاصی تنظیم کنیم تا بتوانیم بیشترین تاثیر گذاری و تاثیر پذیری را داشته باشیم.

پس برند ها باید به بازاریابی محتوایی ویدیویی فکر کنند که تمام مخاطبان را به طور عام و بخش خاصی از مخاطبین را به طور ویژه مورد تاثیر قرار می دهد.

 

یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی و پلتفرم های خرید

در طول ده سال گذشته شبکه های اجتماعی نقش اساسی در توسعه تجارت الکترونیک داشته اند. به طوری که در ایالات متحده این بستر به رشد چند میلیارد دلاری صنعت مورد نظر، کمک کرده است. بنابراین با توجه به این که تمام بخش های تاثیر گذاری، جذب و نیاز سازی برای مخاطبین در این شبکه ها صورت می گیرد، حالا این شبکه ها چیزی را کم دارند.

در حال حاضر کاربران به این نیاز دارند که با تاثیر پذیری از شبکه های اجتماعی بتوانند فورا خرید خود را همانجا انجام دهند، بدون این که بخواهند شبکه های اجتماعی را ترک کنند و بخواهند وارد سایت فروش شوند.

پیش بینی شده که در سال جاری این موضوع توسط شبکه های اجتماعی حل شود.

 

تعاملات خصوصی بیشتر به موفقیت کسب و کارها کمک می کند

عصر کنونی، عصری شده که همه چیز در ملا عام است. اما آن چه کاربر، مشتری و هر مخاطب از آن تاثیر بیشتری می گیرد، تعاملات خصوصی تر در مقابل عمومی است.

از طرفی وجود گروه های دوستان با دامنه گسترده بیم به خطر افتادن حریم خصوصی را بالا تر برده است. این موجب شده که افراد برای رعایت حریم خصوصی خود به پلتفرم های خصوصی تر روی بیاورند. برنامه های پیام رسان مانند Facebook Messenger ، WhatsApp و Instagram Messaging یا همان دایرکت به ما امکان می دهند گروه های صمیمی تری ایجاد کنیم که بتوانیم در به اشتراک گذاشتن اطلاعات صمیمی و دقیق با دیگران احساس امنیت کنیم.

این موضوع قطعا برای مخاطبین کسب و کارها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به عنوان مثال، مشاورین باید بستر های صحبت های خصوصی تر را فراهم کنند تا کاربران بتوانند به بهترین شکل ممکن بدون خود سانسوری مسائل و نیازهای خود را بیان کنند و به هدف خود برسند.

 

مخاطبان می خواهند ارتباط معنی دار داشته باشند

هر چه مخاطبین در شبکه های اجتماعی، برایشان اهمیت پیدا می کند، باید برای بازاریاب ها و برند ها نیز این مساله اولویت داشته باشد.

بدین ترتیب برند ها باید بجای دنبال کردن بستر های عمومی، به دنبال روش های خصوصی تر و امن تر با مخاطبین باشند که حتی مزاحمتی نیز برای آن ها بشمار نیاورند.

به عنوان مثال، نظر سنجی که روی ۸ هزار نفر در فیس بوک صورت گرفت، این نتیجه را ارائه کرد که بیش از ۶۹ درصد از این افراد برای حل مشکلات و البته شناسایی محصولات مورد نیار خود، به مدیران صفحات و شرکت ها پیام خصوصی ارسال کرده اند.

این کار موجب می شود که این افراد اعتماد بیشتری به کسب و کار مورد نظر داشته باشند و خیالشان بابت افشا نشدن حرف هایشان راحت تر باشد.

 

مشتری ها به دنبال اعتبار سنجی هستند

وقتی که یک فرد به طور دقیق، مشتاق به تهیه محصول شما یا استفاده از خدمات شما می شود، هنوز هم برای بیرون آوردن کارت خود مشکل دارد. در چنین شرایطی بیشترین چیزی که به او اطمینان می بخشد، استفاده از اعتبار ایجاد شده برای شما توسط کاربران تان است. بنابراین به دنبال انواع فرمت های مناسب برای انتقال تجربیات و نظرات کاربران خود از تهیه محصولات و دریافت خدمات خود باشید تا هنگام تصمیم گیری خرید، با کمک آن ها مخاطبین خود را مطمئن تر کنید که همه چیز عالی است و برای او نیز دقیقا اینگونه خواهد شد.

 

سخن نهایی

البته مسائل دیگری نظیر افزایش اعتماد بینابین در کاربران و برند ها وجود دارد. در سال ۲۰۲۰ به بعد باید اعتماد بیش از قبل در شبکه ها حکم فرما شود. این موضوع نیاز به ارتباطی عمیق تر با مخاطبین دارد تا بتوان از این طریق ارزش برند را افزایش داد.

همه این موارد می تواند کسب و کارها را تکان دهد و روند عملکرد آن ها را تغییر دهد و در نهایت آن ها را به سود بیشتر برساند. پس با این بیانات، از همین حالا به فکر تغییرات اساسی روی استراتژی های کسب و کار خود باشید.

آیا در این باره سوالی دارید؟

منبع

 

 

 

 

 

نوشته ۱۲ ترند سوشال مدیا ۲۰۲۰ برای تغییر استراتژی بازاریابی و فروش بیشتر اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.