اطلاعات جدیدی از سری هواوی P40 فاش شد

اطلاعات جدیدی از سری هواوی P40 فاش شد

افشاگری در توییتر از احتمال عرضه‌ی پرچم‌دار سومی در سری جدید هواوی P40 می‌گوید. تصویری از خط تولید P40 نیز منتشر شده که چینش دوربین سه‌گانه‌ی گوشی را نشان می‌دهد.

سامسونگ اولین نیمه‌هادی سه‌ نانومتری خود را تولید می‌کند

3 نانومتری

همان‌طور که در اوایل این هفته توسط Korean Maeil Economy گزارش شد، سامسونگ موفق شده تا به اولین نمونه آزمایشی فرآیند تولید 3 نانومتری دست یابد. سامسونگ در نظر دارد تا سال 2030، به بزرگ‌ترین تولیدکننده نیمه‌هادی در جهان تبدیل شود.

فرآیند تولید 3 نانومتری بر اساس فناوری Gate All Around یا به اختصار GAAFET شکل می‌گیرد. این شکل از تولید با فرآِیند استاندارد FinFET متفاوت خواهد بود. این تغییر موجب می‌شود تا‌ اندازه واحدهای سیلیکونی تا 35 درصد و مصرف انرژی نیز تا 50 درصد کاهش یابد. این فناوری همچنین باعث می‌شود تا نسبت به فرآِیند 5 نانومتری FinFET، شاهد بهبود 33 درصدی در عملکرد باشیم.

Gate All Around

طراحی GAAFET به‌ طرز قابل‌توجهی متفاوت از طراحی FinFET است. طراحی GAAFET بر مبنای کانال‌های چهار طرفه بوده که این موضوع باعث می‌شود تا تلف شدن انرژی کاهش یابد. این فرآیند باعث می‌شود تا تولیدکنندگان کنترل بیشتری بر کانال‌ها داشته باشند. این مهم، یک قدم اساسی در هنگام تقسیم گره فرآیندها است. این معماری امکان طراحی ترانزیستورهای بهینه‌تر را می‌دهد. این موضوع به همراه گره‌های فرآیند کوچک‌تر باعث می‌شود تا نسبت به فرآیند 5 نانومتری FinFET و به ازای هر وات مصرفی، شاهد جهش عظیمی در عملکرد باشیم.

سامسونگ اعلام کرده که فرآیند 4 نانومتری GAAFET را در سال 2020 به‌کار خواهد گرفت. البته معاون مؤسسه Gartner یعنی پروفسور ساموئل وانگ (Samuel Wang) شک دارد که تراشه‌های GAAFET تا سال 2022 به تولید انبوه برسند. به هر حال، وانگ اخیرا گفته که به نظر می‌رسد سامسونگ بتواند زودتر از آنچه که ناظران این صنعت انتظار داشته‌اند، تراشه‌های GAAFET را به تولید برساند. این ایده در ابتدا بسیار بلندپروازانه به نظر می‌رسید. حال اگر سامسونگ مشغول کار بر روی نمونه آزمایشی فرآیند 3 نانومتری باشد، این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده این مهم باشد که این غول کره‌ای بیشتر از انتظارات اولیه به این فناوری نزدیک شده است.

یک سال پیش؛ یعنی زمانی که سامسونگ کار بر روی فرآیند 3 نانومتری GAAFET را آغاز کرد، این‌گونه برنامه‌ریزی شده بود که این فرآیند در سال 2021 به تولید انبوه برسد. این اقدام به دنبال تبلیغ فرآیند 7 نانومتری شرکت AMD رخ داده است. AMD این فرآِیند را در تولید پردازنده‌های سری Ryzen 3000 خود به‌کار می‌گیرد.

نوشته سامسونگ اولین نیمه‌هادی سه‌ نانومتری خود را تولید می‌کند اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

مشخصات کامل ریل می X50 5G توسط TENAA فاش شد

مشخصات کامل ریل می X50 5G توسط TENAA فاش شد

وب‌سایت چینی TENAA که چندی پیش گوشی ریل‌می X50 5G را تائید کرده بود، به‌تازگی مشخصات کامل این گوشی را نیز فهرست کرده است. احتمالا به‌زودی ریل‌می گوشی C3 را نیز معرفی خواهد کرد.

محتوا در بازاریابی دیجیتال حرف اول را می‌زند

 
نقش و تاثیر حضور اینفولوئنسرها در بازاریابی دیجیتالی یکی از موضوعات مورد توجه در رویداد سه روزه «روز بازاریابی دیجیتال» بود. در این رویداد تقریبا ۸۷ سخنران سعی کردند نظرات خود در خصوص بازاریابی دیجیتال را ارائه دهند و از نقاط قوت و ضعف این مدل بازاریابی سخن بگویند.
 
 سومین رویداد سالانه روز بازاریابی دیجیتال (DMDY) به چندین بخش مجزا و محوریت‌های موضوعی مرتبط به آن تقسیم شده بود. هر بخش با تمرکز بر یکی از حوزه‌های حمل و نقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کالاهای تند مصرف، موبایل، فشن و قانونگذاری به بررسی عمیق‌تر  موضوع و نیز بررسی کاربردی دیجیتال مارکتینگ در این بخش‌ها پرداختند.
 
 
 
اشکان بروج، مدیر بازاریابی سرویس «لست‌سکند» در روز سوم رویداد به بحث در مورد تولید محتوا در این حوزه پرداخت. به عقیده او باید بجای مقصد سفر روی فرهنگ سفر و فرهنگ‌سازی کار شود و تولید محتوا در این زمینه باید با تمرکز بیشتر به فرهنگ مقصد سفر انجام شود.
 
او در توضیح این مطلب می‌گوید : «بسیاری از افراد بومی در مکان‌های گردشگری نیاز به درک بیشتری از جانب توریست و مسافران دارند و ساخت محتوای فرهنگ دوستانه می‌تواند به تعاملی درست میان این دو بی‌انجامد.»
 
 
همچنین علیرضا آقاسی، بنیانگذار سرویس Feel Iran و فعال در حوزه گردشگری با سخنرانی خود با موضوعیت رام کردن اینستاگرام از این شبکه اجتماعی به عنوان یک موجود وحشی نام برد که با شناختش می‌توان آن را رام و به نفع کسب‌و‌کارها استفاده کرد.
به گفته وی «اینستاگرام پذیری» شرط و لازمه موفقیت پست‌ها و استوری‌های هر صفحه‌ای در اینستاگرام است که می‌خواهند روند فروش خود را بهبود ببخشند. او این باور که تبلیغات در اینستاگرام ارزان است را رد کرد و توضیح داد: «تبلیغات در اینستاگرام ارزان و سریع نیست؛ بلکه باید برای آن درست هزینه شود و صبوری کرد.» او در مثالی به تاثیرات شبکه‌ای در فضای مجازی پرداخت و ادامه داد: «شرکتی مانند تپ‌سی با ترغیب مسافرانش به استفاده از آن می‌تواند موجبات دلگرمی رانندگان را نیز فراهم کند و این تاثیراتی است که دو طرف یک بیزینس برای ماندن در یک کسب و کار به آن نیاز دارند.»
 
 
همچنین در این رویداد آرش برهمند،سردبیر ماهنامه پیوست حیات اینفلوئنسرها را وابسته به ساختارهای شبکه‌های اجتماعی دانست. به عقیده او هر تغییر ساختاری در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تهدید کننده فعالیت اینفلوئنسرها باشد. او برای توضیح این گفته خود به تغییر سیاست‌های اینستاگرام در مورد مدل لایک کردن پست‌ها و کامنت‌ها اشاره کرد. به عقیده او اگر امکان نمایش لایک‌ها حذف یا کامنت گذاری محدود شود به صورت مستقیم در ادامه فعالیت اینفلوئنسرها تاثیر گذار خواهد بود.
او همچنین به سیاست‌ گذاری داخلی در مورد شبکه‌‌های اجتماعی نیز اشاره کرد. به عقیده او هر گونه محدودیت روی شبکه‌های اجتماعی از طریق قطع اینترنت یا ایجاد اینترنت ملی و محدودیت دسترسی به شبکه‌های اجتماعی جهانی تهدیدی برای فعالیت اینفلوئنسرها به شمار می‌رود.  
 
 
گلدانه ترکمنی آذر، بنیانگذار  سرویس Exante؛ شرکت برندسازی و تبلیغات در صنعت فشن به عنوان سخنرانی دیگر نیز در روز سوم رویداد «روز بازاریابی دیجیتال» به موضوع تولید محتوا از طریق مخاطب اشاره کرد. او در سخنرانی‌اش با عنوان «داستان‌سرایی در اینستاگرام» اصیل‌ترین داده‌های شبکه‌های اجتماعی را محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) دانست. او ادامه داد مصرف کننده محصول بهترین تبلیغ کننده برای آن به شمار می‌آید و می‌تواند بهترین محتوا را برای برند تولید کند.  او برند کوکو چنل Coco Chanel را مثال زد، چرا که این برند با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام  تجربیات مخاطبانش در  استفاده از محصولاتش را با دیگران به اشتراک می‌گذارد.
سومین رویداد «روز بازاریابی دیجیتال»  دوازدهم تا چهاردم دی ماه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

شاکی خصوصی بازی «فرزندان مورتا» را راهی دادگاه کرد

 
بازی ایرانی «فرزندان مورتا» که در سطح بین‌المللی با نظر مثبت منتقدان مواجه شده براساس اعلام مدیرعامل استودیو سازنده این بازی با شکایت شاکی خصوصی در تهران روانه دادگاه می‌شود.
 
 امیرحسین فصیحی، مدیر عامل استودیو Dead Mage (سازنده بازی)  در توییتی اعلام کرد: «برای پرونده شکایت از فرزندان مورتا به پلیس امنیت اخلاقی احضار شده‌ام. گفته شده در بازی رقص و بی‌حجابی وجود دارد. از جادو برای مبارزه با شیاطین استفاده شده و مراسم تدفینی وجود دارد که اسلامی نیست.»
فصیحی در مورد این شکایت و اینکه هنوز شاکی خصوصی در این زمینه مشخص نیست، به پیوست گفت: «به خاطر این بازی و با شکایت شاکی خصوصی به پلیس امنیت اخلاقی احضار شدم. البته پیش از آن دادگاه به صورت عمومی پرونده را بررسی کرده بود و برای بررسی بیشتر به پلیس امنیت اخلاقی ارجاع دادند تا آنها تحقیق کنند که آیا موارد گفته شده در بازی وجود دارد یا نه.»
 
 
او ادامه داد: «پلیس هم ما را احضار کرد و از ما خواست تا در مورد فعالیت شرکت و جزئیات بازی توضیحاتی ارائه دهیم. ما نیز مدارکی در مورد مجوزهای شرکت در حوزه نشر و ساخت بازی و مدارکی برای رد اتهام‌های گفته‌ شده، ارائه کردیم. امروز هم باید به پلیس مراجعه کنیم.»
فصیحی با اشاره به اینکه هم‌اکنون پرونده در اختیار دادستانی است و بحث عمومی پیدا کرده و دیگر شاکی خصوصی مطرح نیست، در مورد زمان مراجعه به دادگاه بیان کرد: «هنوز چیزی مشخص نیست. به احتمال زیاد باید به دادگاه مراجعه کنیم و مدارک خود را دوباره عرضه کنیم. شاید هم مدارک ما مورد قبول دادگاه قرار بگیرد و نیازی به مراجعه به دادگاه نباشد. در روزهای آتی مشخص می‌شود که مدارکی که به پلیس دادیم مورد قبول دادگاه است یا خیر.»
 
برای پرونده شکایت از فرزندان مورتا به پلیس امنیت اخلاقی احضار شده‌ام. گفته شده در بازی رقص و بی‌حجابی وجود دارد. از جادو برای مبارزه با شیاطین استفاده شده و مراسم تدفینی وجود دارد که اسلامی نیست.
امیرحسین فصیحی،مدیر عامل استودیو Dead Mage
 
فصیحی در پاسخ به این سوال که چرا دادگاه پرونده را به بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که متولی بازی‌ها است، ارسال نکرده است، بیان کرد: «در ابتدا پلیس امنیت اخلاقی از این پرونده متعجب بود. چون آن‌ها پرونده‌های جدی‌تری دارند. حتی آنها به دادگاه هم اعلام کرده بودند که باید این پرونده به بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ارسال شود چون در این بنیاد ستاد مبارزه با جرائم بازی‌های رایانه‌ای وجود دارد. اما دادگاه به دلایل نامشخص پرونده را به پلیس امنیت اخلاقی اجاع داد.»
بازی ایرانی «فرزندان مورتا» ساخته جدید استودیو Dead Mage در سبک اکشن، ماجراجویی و نقش‌آفرینی است که تابستان سال جاری توسط پلتفرم «هیولا» فروشگاه مجازی بازی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این بازی که مخصوص پلتفرم‌های PC وکنسول بازی است علاوه بر استقبال در داخل کشور مورد توجه بازی‌دوستان خارجی هم قرار گرفته است. این بازی با عنوان خارجی «Children of Morta» توسط ناشر لهستانی آن به صورت جهانی برای پلتفرم PC و کنسول منتشر شد. همچنین این بازی به تازگی نیز در پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، باکس‌وان و نینتندو سوئیچ هم عرضه شده است.
بازی فرزندان مورتا در سایت‌های بین‌المللی نقد بازی، با استقبال منتقدان روبرو شده است به طوری که سایت Metacritic که سایتی در حوزه نقد کنسول‌های بازی و بازی‌های ویدئویی است، بر اساس ۴۱ نقد منتقدان نمره ۸۲ از ۱۰۰ را به این بازی اعطا کرده است. این بازی همچنین در پلتفرم مطرح بازی «استیم» هم در وضعیت خیلی مثبت (very positive) قرار دارد. به اعتقاد این سایت‌ها  بازی فرزندان مورتا به عنوان یکی از بهترین بازی‌های مستقل سال ۲۰۱۹ معرفی شده است.

شاکی خصوصی بازی «فرزندان مورتا» را راهی دادگاه کرد

 
بازی ایرانی «فرزندان مورتا» که در سطح بین‌المللی با نظر مثبت منتقدان مواجه شده براساس اعلام مدیرعامل استودیو سازنده این بازی با شکایت شاکی خصوصی در تهران روانه دادگاه می‌شود.
 
 امیرحسین فصیحی، مدیر عامل استودیو Dead Mage (سازنده بازی)  در توییتی اعلام کرد: «برای پرونده شکایت از فرزندان مورتا به پلیس امنیت اخلاقی احضار شده‌ام. گفته شده در بازی رقص و بی‌حجابی وجود دارد. از جادو برای مبارزه با شیاطین استفاده شده و مراسم تدفینی وجود دارد که اسلامی نیست.»
فصیحی در مورد این شکایت و اینکه هنوز شاکی خصوصی در این زمینه مشخص نیست، به پیوست گفت: «به خاطر این بازی و با شکایت شاکی خصوصی به پلیس امنیت اخلاقی احضار شدم. البته پیش از آن دادگاه به صورت عمومی پرونده را بررسی کرده بود و برای بررسی بیشتر به پلیس امنیت اخلاقی ارجاع دادند تا آنها تحقیق کنند که آیا موارد گفته شده در بازی وجود دارد یا نه.»
 
 
او ادامه داد: «پلیس هم ما را احضار کرد و از ما خواست تا در مورد فعالیت شرکت و جزئیات بازی توضیحاتی ارائه دهیم. ما نیز مدارکی در مورد مجوزهای شرکت در حوزه نشر و ساخت بازی و مدارکی برای رد اتهام‌های گفته‌ شده، ارائه کردیم. امروز هم باید به پلیس مراجعه کنیم.»
فصیحی با اشاره به اینکه هم‌اکنون پرونده در اختیار دادستانی است و بحث عمومی پیدا کرده و دیگر شاکی خصوصی مطرح نیست، در مورد زمان مراجعه به دادگاه بیان کرد: «هنوز چیزی مشخص نیست. به احتمال زیاد باید به دادگاه مراجعه کنیم و مدارک خود را دوباره عرضه کنیم. شاید هم مدارک ما مورد قبول دادگاه قرار بگیرد و نیازی به مراجعه به دادگاه نباشد. در روزهای آتی مشخص می‌شود که مدارکی که به پلیس دادیم مورد قبول دادگاه است یا خیر.»
 
برای پرونده شکایت از فرزندان مورتا به پلیس امنیت اخلاقی احضار شده‌ام. گفته شده در بازی رقص و بی‌حجابی وجود دارد. از جادو برای مبارزه با شیاطین استفاده شده و مراسم تدفینی وجود دارد که اسلامی نیست.
امیرحسین فصیحی،مدیر عامل استودیو Dead Mage
 
فصیحی در پاسخ به این سوال که چرا دادگاه پرونده را به بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای که متولی بازی‌ها است، ارسال نکرده است، بیان کرد: «در ابتدا پلیس امنیت اخلاقی از این پرونده متعجب بود. چون آن‌ها پرونده‌های جدی‌تری دارند. حتی آنها به دادگاه هم اعلام کرده بودند که باید این پرونده به بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ارسال شود چون در این بنیاد ستاد مبارزه با جرائم بازی‌های رایانه‌ای وجود دارد. اما دادگاه به دلایل نامشخص پرونده را به پلیس امنیت اخلاقی اجاع داد.»
بازی ایرانی «فرزندان مورتا» ساخته جدید استودیو Dead Mage در سبک اکشن، ماجراجویی و نقش‌آفرینی است که تابستان سال جاری توسط پلتفرم «هیولا» فروشگاه مجازی بازی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این بازی که مخصوص پلتفرم‌های PC وکنسول بازی است علاوه بر استقبال در داخل کشور مورد توجه بازی‌دوستان خارجی هم قرار گرفته است. این بازی با عنوان خارجی «Children of Morta» توسط ناشر لهستانی آن به صورت جهانی برای پلتفرم PC و کنسول منتشر شد. همچنین این بازی به تازگی نیز در پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، باکس‌وان و نینتندو سوئیچ هم عرضه شده است.
بازی فرزندان مورتا در سایت‌های بین‌المللی نقد بازی، با استقبال منتقدان روبرو شده است به طوری که سایت Metacritic که سایتی در حوزه نقد کنسول‌های بازی و بازی‌های ویدئویی است، بر اساس ۴۱ نقد منتقدان نمره ۸۲ از ۱۰۰ را به این بازی اعطا کرده است. این بازی همچنین در پلتفرم مطرح بازی «استیم» هم در وضعیت خیلی مثبت (very positive) قرار دارد. به اعتقاد این سایت‌ها  بازی فرزندان مورتا به عنوان یکی از بهترین بازی‌های مستقل سال ۲۰۱۹ معرفی شده است.

سومین رویداد بازاریابی دیجیتال به پایان رسید

 
 سومین همایش بین‌المللی دست‌اندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپ‌ها و تولید محتوا پس از سه روز ارائه نوین‌ترین روش‌ها و برنامه‌های جهانی بازاریابی دیجبتالی توسط شرکت‌کنندگان و تبادل‌نظر پیرامون شکل‌گیری استارتاپ‌های مختلف در حوزه‌های اقتصادی، علمی، پزشکی و اجتماعی به کار خود پایان داد.
 
سومین همایش روز بازاریابی دیجیتال با نام DMDAY که پنج‌شنبه ۱۱دی ماه کار خود را آغاز کرد، شب گذشته با برگزاری چندین پنل در حوزه استارتاپ‌، بازاریابی دیجیتال به کار خود پایان داد. در این رویداد که برای کمک به گسترش بازار دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ برگزار شد، سازمان‌هایی که ماموریت اصلی آن‌ها ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ است دور هم جمع شدند و به تبادل‌نظر در خصوص صنایع و کسب‌وکارهای مختلف کشور پرداختند.
 
دولت و قانونگذاری، مد، حمل و نقل و لجستیک، موبایل، نایت سامیت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کالاهای زود مصرف از جمله محورهایی بود که در این رویداد مورد بررسی قرار گرفت.
 
این رویداد در دو دوره گذشته ۱۸۰۰ شرکت‌کننده را دور یکدیگر جمع کرد اما در تازه‌ترین رویداد آن‌ها به جداسازی هر صنعت و اختصاص بخش‌های مختلف به آن‌ را در نظر گرفتند تا بستر مناسبی برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی، دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آن‌ها بر صنایع مختلف فراهم شود.  
 
اشتراک‌گذاری و در اختیار گذاشتن تجربیات توسط افراد مختلف، وصل کردن آدم‌ها و کسب و کارها به یکدیگر، تکیه بر هوش و استعداد و توانمندی‌های داخلی همگام با پیشرفت دنیا از جمله مسائلی است که در سومین همایش بازاریابی دیجیتال در خصوص آن صحبت شد.
هم‌زمان با این رویداد نشست‌های تخصصی با موضوعات ری‌تارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM و پرفورمنس مارکتینگ برگزار شدند.

سومین رویداد بازاریابی دیجیتال به پایان رسید

 
 سومین همایش بین‌المللی دست‌اندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپ‌ها و تولید محتوا پس از سه روز ارائه نوین‌ترین روش‌ها و برنامه‌های جهانی بازاریابی دیجبتالی توسط شرکت‌کنندگان و تبادل‌نظر پیرامون شکل‌گیری استارتاپ‌های مختلف در حوزه‌های اقتصادی، علمی، پزشکی و اجتماعی به کار خود پایان داد.
 
سومین همایش روز بازاریابی دیجیتال با نام DMDAY که پنج‌شنبه ۱۱دی ماه کار خود را آغاز کرد، شب گذشته با برگزاری چندین پنل در حوزه استارتاپ‌، بازاریابی دیجیتال به کار خود پایان داد. در این رویداد که برای کمک به گسترش بازار دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ برگزار شد، سازمان‌هایی که ماموریت اصلی آن‌ها ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ است دور هم جمع شدند و به تبادل‌نظر در خصوص صنایع و کسب‌وکارهای مختلف کشور پرداختند.
 
دولت و قانونگذاری، مد، حمل و نقل و لجستیک، موبایل، نایت سامیت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کالاهای زود مصرف از جمله محورهایی بود که در این رویداد مورد بررسی قرار گرفت.
 
این رویداد در دو دوره گذشته ۱۸۰۰ شرکت‌کننده را دور یکدیگر جمع کرد اما در تازه‌ترین رویداد آن‌ها به جداسازی هر صنعت و اختصاص بخش‌های مختلف به آن‌ را در نظر گرفتند تا بستر مناسبی برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی، دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آن‌ها بر صنایع مختلف فراهم شود.  
 
اشتراک‌گذاری و در اختیار گذاشتن تجربیات توسط افراد مختلف، وصل کردن آدم‌ها و کسب و کارها به یکدیگر، تکیه بر هوش و استعداد و توانمندی‌های داخلی همگام با پیشرفت دنیا از جمله مسائلی است که در سومین همایش بازاریابی دیجیتال در خصوص آن صحبت شد.
هم‌زمان با این رویداد نشست‌های تخصصی با موضوعات ری‌تارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM و پرفورمنس مارکتینگ برگزار شدند.

درآمد تیم کوک مدیرعامل اپل فاش شد ؛ دستمزد CEO اپل در سال ۲۰۱۹ چقدر بود؟

مطلب درآمد تیم کوک مدیرعامل اپل فاش شد ؛ دستمزد CEO اپل در سال 2019 چقدر بود؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

درآمد تیم کوک مدیرعامل اپل در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال گذشته‌اش به دلیل آنکه نتوانست اهداف اقتصادی اپل را برآورده کند، کاهش پیدا کرده است. با وجود این کاهش جانشین استیو جابز در اپل کماکان بیش از ۱۲۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ سود کسب کرده است. آنطور که از گزارش جدید SEC Filling...

مطلب درآمد تیم کوک مدیرعامل اپل فاش شد ؛ دستمزد CEO اپل در سال 2019 چقدر بود؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

برترین‌های جشنواره وب و موبایل ایران حمایت می‌شوند

 
ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از برترین‌های گروه‌های ویژه حوزه‌های مختلف تکنولوژی مرتبط با وب و موبایل حمایت می‌کند.
 
در این رویداد فناورانه که روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود، گروه‌های مختلفی از حوزه‌های اینترنت اشیاء، بلاکچین، تولید هوشمند (ERP)، خانه هوشمند، شهر هوشمند، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
 
این جشنواره برای انتخاب برترین سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل فارسی طراحی شده است و به صورت سالانه برگزار می‌شود. جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.
 
با توجه به اهمیت این جشنواره، ستاد فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرده است که از برترین‌های این دوره حمایت می‌کند و انتخاب و داوری استارتاپ‌ها به صورت مشترک بین جشنواره وب و موبایل ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این رویداد فناورانه تا ۱۵ بهمن‌ماه امسال فرصت دارند به وب‌سایت https://survey.porsline.ir/s/p5sQCx6/ مراجعه کنند.