با سفر زون با دو مکان تفریحی چندجانبه در تهران آشنا شوید

با سفر زون با دو مکان تفریحی چندجانبه در تهران آشنا شوید

مجموعه دانش بنیان سفرزون با معرفی محصول برنامه ریز سفر و ارائه محصولات گردشگری باتوجه به نیاز بازار کشور، قصد بر این موضوع کرده است تا تحولی نو در صنعت گردشگری کشور رقم بزند.

نام تجاری ۹ مدل گوشی هوشمند جدید از سری گلکسی A سامسونگ ثبت شد

نام تجاری ۹ مدل گوشی هوشمند جدید از سری گلکسی A سامسونگ ثبت شد

سامسونگ در کشور خود، نام تجاری ۹ مدل گوشی هوشمند جدید از سری گلکسی A را ثبت کرد و تصاویر مستندات آن توسط اکانتی در توییتر به اشتراک گذاشته شد. 

هوش مصنوعی گوگل در تشخیص سرطان سینه از انسان‌ها پیشی گرفت!

بر اساس مقاله‌ای که در نشریه Nature به چاپ رسیده، گوگل مشغول توسعه هوش مصنوعی جهت کمک به تشخیص سرطان سینه است. این مدل عکس‌های گرفته‌شده توسط اشعه ایکس (که به ماموگرافی معروف هستند) را اسکن می‌کند. این مدل میزان اشتباه در نتایج منفی را حدود 9.4 درصد کاهش می‌دهد. نیویورک تایمز گزارش داده که آزمایش‌های سرطان سینه حدود 20 درصد از مواقع اشتباه می‌کنند. این روش ابداعی یک جهش امیدوارکننده در رابطه با این موضوع است.

امروزه سرطان سینه شایع‌ترین دلیل مرگ‌و‌میر زنان است. رتبه اول نیز در زمینه شیوع و مرگ‌و‌میر به سرطان ریه تعلق دارد. پیشگیری بهترین رویه‌ای است که مردم می‌توانند در قبال این بیماری اتخاذ کنند. درحالی‌که ماموگرافی رایج‌ترین وسیله تشخیص است، اما این روش میزان خطای بالایی نیز دارد. شراویا شتی (Shravya Shetty)؛ یکی از محققان گوگل و همچنین یکی از نویسندگان مقاله ذکر شده در بالا، به خبرگزاری The Verge گفته که:

ماموگرافی‌ها بسیار مؤثر هستند، اما هنوز در زمینه نتایج مثبت اشتباه و یا نتایج منفی اشتباه، مشکلات قابل‌توجهی دارند.

در این مطالعه که بودجه آن توسط گوگل تأمین شده، محققان از ماموگرافی‌های ناشناس مربوط به 25000 زن در بریتانیا و 3000 زن دیگر نیز در ایالات‌متحده استفاده کرده‌اند. شتی می‌گوید: “ما سعی کردیم که از همان اصولی که ممکن است رادیولوژیست‌ها از آن‌ها بهره گیرند، استفاده کنیم”. بر اساس وبلاگ گوگل، این تیم ابتدا هوش مصنوعی را آموزش داده تا عکس‎‌های اشعه ایکس را اسکن کند، سپس این سیستم با تشخیص تغییرات سینه‌های 28000 زن، به جست‌و‌جوی علائم سرطان سینه می‌پرداخت. محققان سپس حدس‌های کامپیوتری را با نتایج درمانی واقعی این زنان مقایسه می‌کردند.

سرانجام، آن‌ها توانستند که در مورد زنان ایالات‌متحده، نتایج منفی اشتباه را حدود 9.4 درصد و نتایج مثبت اشتباه را حدود 5.7 درصد کاهش دهند. در بریتانیا، دو رادیولوژیست به‌طور معمولی نتایج را دو بار بررسی می‌کردند. این مدل باعث شد تا نتایج منفی اشتباه حدود 2.7 درصد و نتایج مثبت اشتباه حدود 1.2 درصد کاهش یابند. کریستوفر کلی (Christopher Kelly)؛ یکی از محققان گوگل و نیز یکی از نویسندگان مقاله مزبور، به خبرگزاری Wired گفت:

این مدل نسبت به رادیولوژیست‌های فردی، هم در ایالات‌متحده و هم در بریتانیا، نتایج بهتری را به همراه داشته است.

عملکرد این سیستم کامل نبوده است. درحالی‌که هوش مصنوعی توانست که در بیش‌تر موارد تشخیص بهتری نسبت به دکترها داشته باشد، مواردی نیز وجود داشتند که دکترها موردی را سرطان اعلام می‌کردند که هوش مصنوعی آن را نادیده گرفته بود. مازیار اعتمادی؛ یکی از محققان دانشگاه نورت‌وسترن و یکی از نویسندگان این مقاله به وال استریت ژورنال گفت که گاهی اوقات هر 6 محقق آمریکایی، موردی سرطانی را تشخیص می‌دادند که هوش مصنوعی قادر به تشخیص آن نبود.

هنوز هم گوگل می‌گوید که این موضوع امیدوارکننده است که چنین سیستمی در شرایط کلینیکی مورداستفاده قرار گرفته است. دنیل تسی (Daniel Tse)؛ یکی از مدیران محصول گوگل و همچنین یکی از نویسندگان این مقاله اظهار کرد که این نتایج آن‌ها را هیجان‌زده و تشویق کرده است. وی همچنین به خبرگزاری The Verge گفته بود که تیم ‌آن‌ها مشغول کار بر روی این محصول است تا بتوانند آن را در جوامع مختلف مورداستفاده قرار دهند. وی افزود:

هنگامی‌که این سیستم را در شرایط کلینیکی قرار دهیم، واضح است که تفاوت‌های ظریفی وجود خواهند داشت.

گوگل این فناوری را در زمره آن‌هایی قرار داده که به رادیولوژیست‌ها کمک می‌کنند، نه اینکه جایگزین آن‌ها شوند. شتی می‌گوید:

هر دوی این سازوکارها (رادیولوژیست‌ها و هوش مصنوعی) نقاط قوت خود را داشته و به‌نوعی مکمل یکدیگر هستند. موادی وجود داشته‌اند که در آن‌ها رادیولوژیست‌ها چیزهایی را تشخیص داده‌اند که هوش مصنوعی قادر به تشخیص آن نبوده و بالعکس. ادغام هر دوی این‌ها می‌تواند نتایج کلی را بهبود بخشد.

این پروژه بخشی از تلاش مستمر گوگل جهت ورود به عرصه مراقبت‌های بهداشتی است. اوایل سال جاری، این شرکت توافقی را با شرکت Ascension امضاء کرد که طی آن می‌توانست به سوابق سلامتی میلیون‌ها شهروند آمریکایی دسترسی داشته باشد. بعدا هنگامی‌که یک افشاگر ادعا کرد که این سوابق سلامتی از حالت محرمانه خارج شده‌اند، این پروژه مورد سرزنش قرار گرفت. در رابطه با مطالعات سرطان پستان، گوگل با محققان کلینیکی در بریتانیا و ایالات‌متحده وارد شراکت شده و از داده‌هایی استفاده می‌کند که تابه‌حال محرمانه باقی مانده‌اند.

نوشته هوش مصنوعی گوگل در تشخیص سرطان سینه از انسان‌ها پیشی گرفت! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

هوش مصنوعی گوگل در تشخیص سرطان سینه از انسان‌ها پیشی گرفت!

بر اساس مقاله‌ای که در نشریه Nature به چاپ رسیده، گوگل مشغول توسعه هوش مصنوعی جهت کمک به تشخیص سرطان سینه است. این مدل عکس‌های گرفته‌شده توسط اشعه ایکس (که به ماموگرافی معروف هستند) را اسکن می‌کند. این مدل میزان اشتباه در نتایج منفی را حدود 9.4 درصد کاهش می‌دهد. نیویورک تایمز گزارش داده که آزمایش‌های سرطان سینه حدود 20 درصد از مواقع اشتباه می‌کنند. این روش ابداعی یک جهش امیدوارکننده در رابطه با این موضوع است.

امروزه سرطان سینه شایع‌ترین دلیل مرگ‌و‌میر زنان است. رتبه اول نیز در زمینه شیوع و مرگ‌و‌میر به سرطان ریه تعلق دارد. پیشگیری بهترین رویه‌ای است که مردم می‌توانند در قبال این بیماری اتخاذ کنند. درحالی‌که ماموگرافی رایج‌ترین وسیله تشخیص است، اما این روش میزان خطای بالایی نیز دارد. شراویا شتی (Shravya Shetty)؛ یکی از محققان گوگل و همچنین یکی از نویسندگان مقاله ذکر شده در بالا، به خبرگزاری The Verge گفته که:

ماموگرافی‌ها بسیار مؤثر هستند، اما هنوز در زمینه نتایج مثبت اشتباه و یا نتایج منفی اشتباه، مشکلات قابل‌توجهی دارند.

در این مطالعه که بودجه آن توسط گوگل تأمین شده، محققان از ماموگرافی‌های ناشناس مربوط به 25000 زن در بریتانیا و 3000 زن دیگر نیز در ایالات‌متحده استفاده کرده‌اند. شتی می‌گوید: “ما سعی کردیم که از همان اصولی که ممکن است رادیولوژیست‌ها از آن‌ها بهره گیرند، استفاده کنیم”. بر اساس وبلاگ گوگل، این تیم ابتدا هوش مصنوعی را آموزش داده تا عکس‎‌های اشعه ایکس را اسکن کند، سپس این سیستم با تشخیص تغییرات سینه‌های 28000 زن، به جست‌و‌جوی علائم سرطان سینه می‌پرداخت. محققان سپس حدس‌های کامپیوتری را با نتایج درمانی واقعی این زنان مقایسه می‌کردند.

سرانجام، آن‌ها توانستند که در مورد زنان ایالات‌متحده، نتایج منفی اشتباه را حدود 9.4 درصد و نتایج مثبت اشتباه را حدود 5.7 درصد کاهش دهند. در بریتانیا، دو رادیولوژیست به‌طور معمولی نتایج را دو بار بررسی می‌کردند. این مدل باعث شد تا نتایج منفی اشتباه حدود 2.7 درصد و نتایج مثبت اشتباه حدود 1.2 درصد کاهش یابند. کریستوفر کلی (Christopher Kelly)؛ یکی از محققان گوگل و نیز یکی از نویسندگان مقاله مزبور، به خبرگزاری Wired گفت:

این مدل نسبت به رادیولوژیست‌های فردی، هم در ایالات‌متحده و هم در بریتانیا، نتایج بهتری را به همراه داشته است.

عملکرد این سیستم کامل نبوده است. درحالی‌که هوش مصنوعی توانست که در بیش‌تر موارد تشخیص بهتری نسبت به دکترها داشته باشد، مواردی نیز وجود داشتند که دکترها موردی را سرطان اعلام می‌کردند که هوش مصنوعی آن را نادیده گرفته بود. مازیار اعتمادی؛ یکی از محققان دانشگاه نورت‌وسترن و یکی از نویسندگان این مقاله به وال استریت ژورنال گفت که گاهی اوقات هر 6 محقق آمریکایی، موردی سرطانی را تشخیص می‌دادند که هوش مصنوعی قادر به تشخیص آن نبود.

هنوز هم گوگل می‌گوید که این موضوع امیدوارکننده است که چنین سیستمی در شرایط کلینیکی مورداستفاده قرار گرفته است. دنیل تسی (Daniel Tse)؛ یکی از مدیران محصول گوگل و همچنین یکی از نویسندگان این مقاله اظهار کرد که این نتایج آن‌ها را هیجان‌زده و تشویق کرده است. وی همچنین به خبرگزاری The Verge گفته بود که تیم ‌آن‌ها مشغول کار بر روی این محصول است تا بتوانند آن را در جوامع مختلف مورداستفاده قرار دهند. وی افزود:

هنگامی‌که این سیستم را در شرایط کلینیکی قرار دهیم، واضح است که تفاوت‌های ظریفی وجود خواهند داشت.

گوگل این فناوری را در زمره آن‌هایی قرار داده که به رادیولوژیست‌ها کمک می‌کنند، نه اینکه جایگزین آن‌ها شوند. شتی می‌گوید:

هر دوی این سازوکارها (رادیولوژیست‌ها و هوش مصنوعی) نقاط قوت خود را داشته و به‌نوعی مکمل یکدیگر هستند. موادی وجود داشته‌اند که در آن‌ها رادیولوژیست‌ها چیزهایی را تشخیص داده‌اند که هوش مصنوعی قادر به تشخیص آن نبوده و بالعکس. ادغام هر دوی این‌ها می‌تواند نتایج کلی را بهبود بخشد.

این پروژه بخشی از تلاش مستمر گوگل جهت ورود به عرصه مراقبت‌های بهداشتی است. اوایل سال جاری، این شرکت توافقی را با شرکت Ascension امضاء کرد که طی آن می‌توانست به سوابق سلامتی میلیون‌ها شهروند آمریکایی دسترسی داشته باشد. بعدا هنگامی‌که یک افشاگر ادعا کرد که این سوابق سلامتی از حالت محرمانه خارج شده‌اند، این پروژه مورد سرزنش قرار گرفت. در رابطه با مطالعات سرطان پستان، گوگل با محققان کلینیکی در بریتانیا و ایالات‌متحده وارد شراکت شده و از داده‌هایی استفاده می‌کند که تابه‌حال محرمانه باقی مانده‌اند.

نوشته هوش مصنوعی گوگل در تشخیص سرطان سینه از انسان‌ها پیشی گرفت! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

هوش مصنوعی گوگل در تشخیص سرطان سینه از انسان‌ها پیشی گرفت!

بر اساس مقاله‌ای که در نشریه Nature به چاپ رسیده، گوگل مشغول توسعه هوش مصنوعی جهت کمک به تشخیص سرطان سینه است. این مدل عکس‌های گرفته‌شده توسط اشعه ایکس (که به ماموگرافی معروف هستند) را اسکن می‌کند. این مدل میزان اشتباه در نتایج منفی را حدود 9.4 درصد کاهش می‌دهد. نیویورک تایمز گزارش داده که آزمایش‌های سرطان سینه حدود 20 درصد از مواقع اشتباه می‌کنند. این روش ابداعی یک جهش امیدوارکننده در رابطه با این موضوع است.

امروزه سرطان سینه شایع‌ترین دلیل مرگ‌و‌میر زنان است. رتبه اول نیز در زمینه شیوع و مرگ‌و‌میر به سرطان ریه تعلق دارد. پیشگیری بهترین رویه‌ای است که مردم می‌توانند در قبال این بیماری اتخاذ کنند. درحالی‌که ماموگرافی رایج‌ترین وسیله تشخیص است، اما این روش میزان خطای بالایی نیز دارد. شراویا شتی (Shravya Shetty)؛ یکی از محققان گوگل و همچنین یکی از نویسندگان مقاله ذکر شده در بالا، به خبرگزاری The Verge گفته که:

ماموگرافی‌ها بسیار مؤثر هستند، اما هنوز در زمینه نتایج مثبت اشتباه و یا نتایج منفی اشتباه، مشکلات قابل‌توجهی دارند.

در این مطالعه که بودجه آن توسط گوگل تأمین شده، محققان از ماموگرافی‌های ناشناس مربوط به 25000 زن در بریتانیا و 3000 زن دیگر نیز در ایالات‌متحده استفاده کرده‌اند. شتی می‌گوید: “ما سعی کردیم که از همان اصولی که ممکن است رادیولوژیست‌ها از آن‌ها بهره گیرند، استفاده کنیم”. بر اساس وبلاگ گوگل، این تیم ابتدا هوش مصنوعی را آموزش داده تا عکس‎‌های اشعه ایکس را اسکن کند، سپس این سیستم با تشخیص تغییرات سینه‌های 28000 زن، به جست‌و‌جوی علائم سرطان سینه می‌پرداخت. محققان سپس حدس‌های کامپیوتری را با نتایج درمانی واقعی این زنان مقایسه می‌کردند.

سرانجام، آن‌ها توانستند که در مورد زنان ایالات‌متحده، نتایج منفی اشتباه را حدود 9.4 درصد و نتایج مثبت اشتباه را حدود 5.7 درصد کاهش دهند. در بریتانیا، دو رادیولوژیست به‌طور معمولی نتایج را دو بار بررسی می‌کردند. این مدل باعث شد تا نتایج منفی اشتباه حدود 2.7 درصد و نتایج مثبت اشتباه حدود 1.2 درصد کاهش یابند. کریستوفر کلی (Christopher Kelly)؛ یکی از محققان گوگل و نیز یکی از نویسندگان مقاله مزبور، به خبرگزاری Wired گفت:

این مدل نسبت به رادیولوژیست‌های فردی، هم در ایالات‌متحده و هم در بریتانیا، نتایج بهتری را به همراه داشته است.

عملکرد این سیستم کامل نبوده است. درحالی‌که هوش مصنوعی توانست که در بیش‌تر موارد تشخیص بهتری نسبت به دکترها داشته باشد، مواردی نیز وجود داشتند که دکترها موردی را سرطان اعلام می‌کردند که هوش مصنوعی آن را نادیده گرفته بود. مازیار اعتمادی؛ یکی از محققان دانشگاه نورت‌وسترن و یکی از نویسندگان این مقاله به وال استریت ژورنال گفت که گاهی اوقات هر 6 محقق آمریکایی، موردی سرطانی را تشخیص می‌دادند که هوش مصنوعی قادر به تشخیص آن نبود.

هنوز هم گوگل می‌گوید که این موضوع امیدوارکننده است که چنین سیستمی در شرایط کلینیکی مورداستفاده قرار گرفته است. دنیل تسی (Daniel Tse)؛ یکی از مدیران محصول گوگل و همچنین یکی از نویسندگان این مقاله اظهار کرد که این نتایج آن‌ها را هیجان‌زده و تشویق کرده است. وی همچنین به خبرگزاری The Verge گفته بود که تیم ‌آن‌ها مشغول کار بر روی این محصول است تا بتوانند آن را در جوامع مختلف مورداستفاده قرار دهند. وی افزود:

هنگامی‌که این سیستم را در شرایط کلینیکی قرار دهیم، واضح است که تفاوت‌های ظریفی وجود خواهند داشت.

گوگل این فناوری را در زمره آن‌هایی قرار داده که به رادیولوژیست‌ها کمک می‌کنند، نه اینکه جایگزین آن‌ها شوند. شتی می‌گوید:

هر دوی این سازوکارها (رادیولوژیست‌ها و هوش مصنوعی) نقاط قوت خود را داشته و به‌نوعی مکمل یکدیگر هستند. موادی وجود داشته‌اند که در آن‌ها رادیولوژیست‌ها چیزهایی را تشخیص داده‌اند که هوش مصنوعی قادر به تشخیص آن نبوده و بالعکس. ادغام هر دوی این‌ها می‌تواند نتایج کلی را بهبود بخشد.

این پروژه بخشی از تلاش مستمر گوگل جهت ورود به عرصه مراقبت‌های بهداشتی است. اوایل سال جاری، این شرکت توافقی را با شرکت Ascension امضاء کرد که طی آن می‌توانست به سوابق سلامتی میلیون‌ها شهروند آمریکایی دسترسی داشته باشد. بعدا هنگامی‌که یک افشاگر ادعا کرد که این سوابق سلامتی از حالت محرمانه خارج شده‌اند، این پروژه مورد سرزنش قرار گرفت. در رابطه با مطالعات سرطان پستان، گوگل با محققان کلینیکی در بریتانیا و ایالات‌متحده وارد شراکت شده و از داده‌هایی استفاده می‌کند که تابه‌حال محرمانه باقی مانده‌اند.

نوشته هوش مصنوعی گوگل در تشخیص سرطان سینه از انسان‌ها پیشی گرفت! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

گردهمایی بزرگ دست‌اندرکاران بازاریابی دیجیتال در تهران

 
سومین گردهمایی بزرگ دست‌اندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپ‌ها و تولید محتوا با حضور متخصصان، کارشناسان، استادان دانشگاه، دانشجویان و همچنین برخی از مسئولان دولتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما آغاز به کار کرد.
 
امیرحسین قنبری دبیر اجرایی این گردهمایی با بیان اینکه هدف از این گردهمایی ارائه نوین‌ترین روش‌ها و برنامه جهانی بازاریابی دیجیتالی است، اظهار کرد: همچنین در گردهمایی بزرگ دست‌اندرکاران بازاریابی دیجیتال برنامه‌های جهانی بازاریابی دیجیتال، شکل‌گیری استارتاپ‌های مختلف اقتصادی، علمی، پزشکی و اجتماعی ارائه می‌شود.
 
وی ادامه داد: این گردهمایی تنها یک رویداد نیست و کمکی است به گسترش بازار دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ و ماموریت اصلی آن ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ به صنایع و کسب و کارهای کشور است.
 
قنبری با تاکید بر اینکه بازار دیجیتال مارکتینگ همواره تغییرات بسیاری را شاهد است، افزود: گردهمایی مذکور تلاش کرده تا در حوزه بازار دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال تلاش کرده تا آخرین دغدغه‌ها، راهکارها و روش‌های مختلف را با فعالین و علاقه‌مندان این حوزه به اشتراک بگذارد.
 
وی اضافه کرد: تمام حرف‌ها و آدم‌هایی که در این گردهمایی حضور دارند بسیار مهم هستند و لازم است تمام کسانی که در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند، آنها را خوب بشنوند چراکه می‌تواند بستری برای پیشرفت فعالین این حوزه ایجاد کند. از طرف دیگر خلق فرصت‌های همکاری، اشتراک‌گذاری تجربیات و هم‌افزایی دانش در این گردهمایی موجب رشد بازار دیجیتال در کشور خواهد شد.
 
قنبری با اشاره به دوره قبل برگزاری این گردهمایی اظهار کرد: در مجموع 1800 شرکت‌کننده در گردهمایی دست‌اندرکاران بازار دیجیتال دور یکدیگر جمع شدند و کارگاه‌های آموزشی و تخصصی با موضوعات ریتارگتینگ، دیجیتال برندینگ، سئو و اس ای ام، پرفرمنس مارکتینگ و غیره از بخش‌هایی بودند که در دوره قبل این گردهمایی اجرا شد.
 
دبیر اجرایی گردهمایی دست‌اندرکاران بازاریابی دیجیتال یکی از اساسی‌ترین تفاوت گردهمایی این دوره با دوره قبل را جداسازی هر صنعت و مباحث مربوط به آن از یکدیگر در قالب بخش‌های مختلف عنوان کرد.
 
قنبری ادامه داد: ایجاد بستر مناسب برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آنها بر صنایع مختلف، بررسی دغدغه‌های روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ، همکاری گسترده‌تر با شرکای تجاری و رسانه‌ها از دیگر تفاوت‌های این دوره گردهمایی با دوره قبل است.
 
وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در این گردهمایی سعی داریم تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکنیگ در حوزه‌ها و صنایع مختلف را بررسی کنیم، اظهار کرد: این بخش‌ها شامل حوزه‌های صنایع تندمصرف، آرایشی بهداشتی، غذایی، حمل و نقل، سفر و لجستیک، موبایل، مد لباس، مال‌های تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مواردی از این دست می‌شوند.
 
به گزارش ایلنا، گردهمایی بزرگ دست‌اندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپها و تولید محتوا طی روزهای 12 تا 14 دی‌ ماه سال جاری در تهران با حضور متخصصان، کارشناسان، استادان دانشگاه و دانشجویان و همچنین مدیران کسب و کارهای دیجیتال و صنایع مختلف در سالن همایش بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

ارزش هنر غار برای مردمان عصر پارینه سنگی و انسان‌های امروزی

ارزش هنر غار برای مردمان عصر پارینه سنگی و انسان‌های امروزی

در عصر خودشیفتگی، نقاشی‌های غار ناشناخته و اسرارآمیزی که از اجداد پارینه‌سنگی ما به یادگار مانده‌اند، تأثیری مبهوت‌کننده و شگفت بر ما گذاشته‌اند.

جدیدترین نمایشگر لوله شونده رونمایی می شود

 
 
ال جی در CES۲۰۲۰ از یک نمایشگر اوال ای دی رونمایی می کند که از سقف به سمت پایین باز می شود و در صورت عدم نیاز به سمت بالا لوله می شود.
 
 به نقل از انگجت، سال گذشته در نمایشگاه CES شرکت ال جی از Signiture Series OLED TV R رونمایی کرد. این دستگاه یک تلویزیون ۶۵ اینچی بود که در یک پایه آلومینیومی لوله می شد. 
 
ال اجی قصد دارد  در CES۲۰۲۰از آخرین مدل سری تلویزیون های لوله شدنی خود رونمایی کند. این دستگاه نیز یک تلویزیون لوله شدنی با نمایشگر UHD OLED ۶۵  اینچی است که از سقف به سمت پایین باز یا لوله می شود. 
 
ال جی ادعا می کند می توان نمایشگر را در زمانی که مورد نیاز نیست لوله کرد. به این ترتیب دستگاه فضای زیادی اشغال نمی کند. 
 
البته ساخت تلویزیونی که از بالا به پایین لوله می شود، کار راحتی نبود. هیچ جزئیاتی درباره اینکه ال جی چگونه فناوری لوله شدن تلویزیون تلویزیون از سقف را توسعه داده، وجود ندارد. 
 
علاوه بر آن ال جی چند تلویزیون دیگر نیز در CES۲۰۲۰ رونمایی می کند؛ از جمله سه نمایشگر طراحی شده برای پرواز. این سری شامل مجموعه ای از نمایشگرهای ۵۵ اینچی OLED برای کابین هواپیما ، یک نمایشگر ۵۵ اینچی فول اچ دی شفاف که به عنوان جدا کننده راهرو و صفحه نمایش عمل می کند و همچنین یک نمایشگر ۵۶ اینچی انعطاف پذیر OLED که برای بخش first class هواپیما طراحی شده است.

دریافت رمز دوم پویا پیامکی از تمامی بانک‌ها رایگان است

 
 
بانک مرکزی تاکید کرد:دریافت پیامک رمز دوم پویا تحت عنوان سامانه هدایت رمز یکبار مصرف که در تمامی بانک‌ها پیاده سازی شده،کاملا رایگان بوده و به هیچ عنوان هزینه‌ای برای مشتریان به دنبال ندارد.
 
به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر پولی شدن دریافت رمز دوم پویا پیامکی در برخی بانک‌ها مطرح شده؛ این در حالی است که دریافت رمز دوم پویا پیامکی از طریق سامانه هدایت رمز یکبار مصرف که تحت عنوان هریم از سوی بانک مرکزی ایجاد شده و تمامی بانک‌ها به آن متصل شده‌اند، کاملاً رایگان است و مشتریان سیستم بانکی می‌توانند با فشردن دکمه درخواست رمز در صفحات پرداخت اینترنتی، رمز دوم یکبار مصرف خود را به صورت پیامکی به صورت رایگان دریافت کرده و در صفحات خرید و پرداخت اینترنتی استفاده کنند.
 
پیگیری‌ها از بانک مرکزی حاکی از آن است که دریافت پیامک رمز دوم پویا تحت عنوان سامانه هدایت رمز یکبار مصرف (هریم) که در تمامی بانک‌ها پیاده سازی شده، کاملاً رایگان بوده و به هیچ عنوان هزینه‌ای برای مشتریان به دنبال ندارد. همچنین سامانه‌ای در برخی بانک‌ها علاوه بر هریم، تحت عنوان رمزنگار پیامکی ایجاد شده که به مشتری این امکان را می‌دهد تا با ارسال ۴ رقم آخر شماره کارت به یک سرشماره، رمز دوم پویا با اعتبار ۱۲۰ ثانیه را در پیامکی از سر شماره بانک دریافت کند که این سرویس نیز رایگان است.
 
در عین حال، ارسال پیامک اولیه از سوی مشتری به بانک یعنی پیامک چهار رقم شماره کارت دارای هزینه یک پیامک عادی بوده و مربوط به اپراتورهای تلفن همراه است که با اجرایی شدن طرح رمز دوم یکبار مصرف و افزوده شدن دکمه هریم برای دریافت رمز پویای رایگان به صورت پیامکی، این سرویس چندان مورد استقبال شهروندان قرار نخواهد گرفت.
 
بر همین اساس، سیستم رمز دوم پویا پیامکی از سامانه هریم با سامانه پیامکی جداگانه‌ای که در کنار هریم نیز ایجاد شده تفاوت دارد و سامانه هریم به صورت واحد در تمامی شبکه بانکی پیاده سازی شده و قرار است از زمان اجرای طرح رمز دوم یکبار مصرف، رمز دوم پیامکی رایگان در اختیار شهروندان قرار دهد؛ هزینه پیامک در سامانه هریم را بانک‌ها بر اساس بودجه ارتقا امنیت می‌پردازند و در این سرویس هیچ هزینه‌ای از شهروندان اخذ نمی‌شود

سومین همایش بین‌المللی بازاریابی دیجیتال، استارتاپ‌ها و تولید محتوا افتتاح شد

 
 
رویداد دست اندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپ‌ها و تولید محتوا با هدف نوین‌ترین روش‌ها و برنامه‌های جهانی بازاریابی صبح روز پنج شنبه افتتاح شد.
 
 در سومین همایش بین‌المللی دست اندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپ‌ها و تولید محتوا، نوین‌ترین روش‌ها و برنامه‌های جهانی بازاریابی دیجبتالی و شکل‌گیری استارتاپ‌های مختلف اقتصادی، علمی، پزشکی و اجتماعی ارائه و معرفی خواهد شد.
اشتراک‌گذاری و در اختیار گذاشتن تجربیات توسط افراد مختلف، وصل کردن آدم‌ها و کسب و کارها به یکدیگر، تکیه بر هوش و استعداد و توانمندی های داخلی همگام با پیشرفت دنیا از جمله مسائلی است که در سومین همایش بازاریابی دیجیتال در خصوص آن صحبت خواهد شد.
در این رویداد که در روزهای ۱۲ تا ۱۴ دی ماه ادامه خواهد داشت، متخصصان، کارشناسان، استادان دانشگاه ها و دانشجویان و همچنین مدیران بیش از ۱۸۰۰ مرکز کسب و کارها و صنایع مختلف حضور و مشارکت دارند.
 همزمان با این رویداد نشست‌های تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و غیره نیز برگزار می‌شود.
«سومین همایش بین المللی دست اندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپ ها و تولید محتوا» با حضور فعالان این حوزه روز پنج شنبه دوازدهم دی ماه ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما افتتاح شد.