ردمی ۹ در اوایل سال ۲۰۲۰ با پردازنده جدید مدیاتک عرضه خواهد شد

ردمی 9

اکتبر سال جاری میلادی بود که شیائومی از اسمارت‌فون ردمی 8 رونمایی کرد؛ اما از همان زمان شایعات حکایت از آن داشتند که کار بر روی نسل جدید خانواده آغاز شده است. بر اساس اخبار و شنیده‌های جدید، ردمی 9 اوایل سال 2020 با پردازنده جدید مدیاتک تحت عنوان هلیو G70 رونمایی خواهد شد. اطلاعات خاصی در خصوص این پردازنده موجود نیست، اما با توجه به الگوی نام‌گذاری محصولات مدیاتک، می‌توان گفت G70 در زمینه عملکرد ضعیف‌تر از G90 عمل خواهد کرد و بیشتر با هدف پایین آوردن هزینه به کار می‌رود.

ردمی 9

ردمی نوت 8 پرو از پردازنده G90T استفاده کرده است، در حالی که ردمی 8 با پردازنده اسنپدراگون 439 روانه بازار شد. حالا باید دید سرنوشت ردمی 9 با مطالب مطرح شده، چگونه خواهد شد. در هر صورت، باید با اطمینان گفت که اسمارت‌فون جدید چینی‌ها یک قدم رو به جلو خواهد بود و نه رو به عقب. این هندست مجهز به صفحه نمایش 6.6 اینچی با یک بریدگی در بالا خواهد بود و در این زمینه نیز یک گام از پنل 6.22 اینچی ردمی 8 جلوتر محسوب می‌شود.

4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، از جمله مشخصات دیگر این گوشی نسبتا پایین‌رده است. بسیاری از کاربران انتظار دارند ردمی 9 به صورت پیش‌فرض با توجه به وجود اندروید 10، با MIUI 11 وارد بازار شود. اطلاعات خاصی در خصوص دوربین یا دوربین‌های این دستگاه در دست نیست، اما به احتمال فراوان باز هم اسمارت‌فون عملکرد بهتری نسبت به مدل‌های قبلی خود خواهد داشت. مدت زمان زیادی تا عرضه این هندست باقی نمانده است و قطعا در روزهای آینده شاهد انتشار اخبار بیشتری در خصوص اسمارت‌فون جدید شیائومی خواهیم بود.

نوشته ردمی 9 در اوایل سال 2020 با پردازنده جدید مدیاتک عرضه خواهد شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

اجزای تشکیل دهنده باطری قلمی چیست؟ خانه باطری توضیح می‌دهد

اجزای تشکیل دهنده باطری قلمی چیست؟ خانه باطری توضیح می‌دهد

وب‌سایت خانه باطری یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش انواع باتری های شارژی و معمولی است.

بوئینگ در آستانه پرتاب کپسول فضایی استارلاینر به ایستگاه فضایی بین‌المللی

بوئینگ در آستانه پرتاب کپسول فضایی استارلاینر به ایستگاه فضایی بین‌المللی

فردا جمعه با پرتاب استارلاینر (Starliner)، فضاپیمای مسافربری بوئینگ به مقصد ایستگاه فضایی بین‌المللی، روز مهمی در تاریخ فضانوردی آمریکا رقم خواهد خورد.

قابلیت راستی آزمایی و شناسایی محتوای کذب به اینستاگرام اضافه شد

قابلیت راستی آزمایی و شناسایی محتوای کذب به اینستاگرام اضافه شد

نشر اطلاعات نادرست در اینستاگرام یک مشکل بسیار بزرگ بوده که فیسبوک راه‌حلی برای آن پیدا کرده است.

سامسونگ تراشه‌ جدید مبتنی بر هوش مصنوعی بایدو را می‌سازد

سامسونگ تراشه‌ جدید مبتنی بر هوش مصنوعی بایدو را می‌سازد

برای نخستین بار، سامسونگ و بایدو وارد همکاری مشترکی با یکدیگر می‌شوند. سامسونگ، تراشه‌ی مبتنی بر هوش مصنوعی جدید بایدو را اوایل سال آینده به بازار عرضه می‌‌کند. 

چطور از تبلیغ با اینفلوئنسر مارکتر ها بیشتر پول در آوریم

تبلیغ با اینفلوئنسر مارکتر

اینفلوئنس مارکتینگ روشی جدید در عصر بازاریابی است که کمک می کند حرف تان، محصولات و خدمات تان را خیلی سریع تر به گوش مخاطبین خود برسانید. به طور کلی این روش از بازاریابی کمک می کند که پیام شما، با بار اعتماد بیشتری به مخاطب برسد. به دلیل ویژگی هایی که این مدل بازاریابی دارد، اینفلوئنس مارکتینگ روشی سریع برای مشهور شدن محصول شما است.

اما همین مدل از بازاریابی که تقریبا زود بازده نیز است، دچار چالش هایی است. ۱۰ مزیت و معایب اینفلوئنس مارکتینگ برای تجارت های ایرانی گواه این مساله است.

شاید با افزایش شمار افرادی که دست به این کار می زنند، تاثیر بازاریابی از طریق افراد تاثیر گذار یا به عبارتی اینفلوئنس مارکتینگ، کمی دچار چالش شده است. در ادامه این مقاله قصد دارم ۷ تکنیک مهم به شما یاد آور شوم که قبل از استفاده از این روش بازاریابی و تبلیغات، به آن ها توجه کنید و سود بیشتری از اینفلوئنس مارکتینگ دریافت کنید

 تبلیغ با اینفلوئنسر مارکتر

به دنبال افراد تاثیر گذار تر باشید تا افراد ارزان تر

برای تبلیغ محصول خود، شماری از افراد تاثیر گذار را انتخاب کرده اید که معمولا محبوب هستند. این افراد قیمت های مختلفی دارند. اما شاید فکر کنید ارزان ترین گزینه می تواند برای شما یک برگ برنده باشد.

هنگامی که قصد دارید اینفلوئنس مارکتینگ را وارد کار خود کنید، سعی کنید از افرادی استفاده کنید که سوای قیمت دهی، محبوب تر هستند و تبلیغات شان تاثیر گذار تر است.

به شمار مخاطبین آن ها، و حتی به نتیجه تبلیغاتی که قبلا ارائه داده اند، توجه کنید و تحقیق و بررسی داشته باشید تا بتوانید یک فرد محبوب تر، معتمد تر و اثر گذار تر را انتخاب کنید.

شاید برای این کار لازم باشد ۲ ماه تحقیق کنید. به مدت ۲ ماه تبلیغاتی را که ارائه می کنند را مد نظر بگیرید و بعد از خروجی و نتیجه تبلیغات، از صاحب کسب و کار مورد نظر پرس و جو کنید. بعد انتخاب خود را نهایی کنید.

این که صرفا فردی سلبریتی است، و فالورهای زیادی روی پیجش ریخته اند، دلیل بر این نیست که بتواند محصول شما را هم پر فروش کند.

 

اینفلوئنسر مورد نظر با شما تناسب داشته باشد

تناسب اینفلوئنسر مورد نظر، با شما و کسب و کار و خدمات تان و حتی پلتفرمی که کار می کنید بسیار اهمیت دارد. اینفلوئنسر مارکتر ها روی پلتفرم های مختلفی کار می کنند. برخی مختص توییتر هستند و برخی هم خدای اینستاگرام شده اند. برخی فقط روی فیس بوک مشهور اند.

کسب و کار شما چگونه است؟

همچنین توجه کنید که، مخاطبین این افراد، مناسب برای محصولات یا خدمات شما هستند یا نه؟ آیا مخاطبین این فرد، به محصولات شما نیاز دارند یا نه؟

با بررسی دقیق از آن دسته از اینفلوئنس مارکترهایی استفاده کنید که تناسب ۱۰۰ درصدی از هر جهت، از جمله پلتفرم فعالیت، مخاطبین و غیره با شما داشته باشند.

 

از ایفلوئنسر ها استفاده کنید نه advocate ها

شاید فکر کنید که هر کس پیج پر بازدیدی دارد، یا این که تعداد فالورهایش به چند هزار رسیده می تواند یک فرصت خوب تبلیغاتی برای شما فراهم کند. در اصل این گونه نیست. در واقع افرادی که به صورت چند صد هزار تا میلیون یک پیج را دنبال می کنند، صرفا به خاطر محبوبیت آکتور اصلی ان پیج است.

تاثیری که روی این افراد گذاشته می شود، از طریق بیان و نظر این فرد است.

این فرد، در شبکه های اجتماعی مختلف مخاطبین مختلفی دارد. پست های جالب تولید می کند، با افراد زیادی در ارتباط است و مخاطبین و طرفدارهای خاصی دارد.

اما advocate ها کسانی هستند که پیج هایی دارند که شاید هر روز هم در آن ها مطلب نگذارند اما فالورهای زیادی دارند اما نمی توانید بگویید که این فرد واقعا محبوب است یا نه.

advocate افرادی هستند که یا واقعا و یا البته بیشتر به صورت فیک، فالور جمع می کنند تا بتوانند روی صفحه خود تبلیغ بگیرند. البته که هزینه این پیج ها هم کم نیست اما برای این که تاثیر دائمی تری بگیرید، بهتر است که از اینفلوئنس ها استفاده کنید تا این افرادی که از تمام شهرت فقط یک صفحه پر فالور دارند.

قطعا نتیجه گرفتن از صفحه ای پر فالوور، که هیچ کدام از فالوور ها نمی دانند چه کسی پشت آن است، چندان که باید رضایت بخش نیست.

 

رابطه دو سویه با اینفلوئنسر ها داشته باشید

اینفلوئنسر ها صرفا دلقک های اینستاگرامی نیستند. اتفاقا برخی از این افراد، از جمله افراد سرشناسی هستند که وقت خود را صرف تحقیق، مطالعه و نوشتن می نمایند. با اینفلوئنس ها ارتباط برقرار کنید تا ببینید که چطور می توانید در بهبود شرایط یکدیگر تلاش کنید. شاید شما بتوانید در بیزینس خود جایی باز کنید تا به این اینفلوئنسر کمک کنید، کتابش را معرفی کنید، پست هایش را به اشتراک بگذارید و دیدگاهش را نشر دهید. هر چقدر شما بیشتر به آن ها کمک کنید، احتمال دریافت کمک های طولانی مدت تر نیز از آن ها خواهید داشت.

ارتباطی دوستانه و نزدیک ایجاد کنید، و به صورت مکتوب، فعالیت های دو سویه داشته باشید تا از قدرت همدیگر، دوشا دوش یکدیگر موفق شوید.

 

سیاست های شفاف با اینفلوئنسر ها داشته باشید

یکی از مسائلی که موجب می شود اینفلوئنسرها دچار خسارت شوند، و البته محبوبیت شان کاسته شود، این است که تبلیغ دهندگان، با وعده و عید های دروغ، محصولات خود را به آن ها معرفی می کنند. مثلا صاحب یک کسب و کار، از یک اینفلوئنس مارکتر می خواهد که محصولش را معرفی کند و بگوید که ۲ سال گارانتی تعویض محصول نیز لحاظ می کند. اما در عمل این گارانتی را ارائه نکند.

این کار به وجهه آن اینفلوئنسر آسیب خواهد زد، هر چند که با هم دوستان صمیمی باشید. پس سیاست ها شفاف و مبنی بر صداقت داشته باشید.

 

منبع

نوشته چطور از تبلیغ با اینفلوئنسر مارکتر ها بیشتر پول در آوریم اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.

جعبه گشایی ساعت هوشمند هواوی GT2

ساعت‌های هوشمند بیشتر از آنکه نقش یک دستگاه برای نشان دادن زمان را بازی کنند، وسیله‌ای مکمل برای تلفن همراه شما بوده که علاوه بر یادآوری تماس‌ها و ارتباطات، دستیار سلامتی ویژه‌ای هم هستند.

چندی پیش هواوی از جدیدترین اسمارت واچ خود با نام GT2 رونمایی کرد که در دو نسخه با سایز ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری به بازار عرضه شد. نسخه ۴۶ میلی‌متری علاوه بر اندازه بزرگ‌تری که دارد، به حسگرها و همچنین قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث و اسپیکر هم مجهز شده است و برای همین بر آن شدیم پیش از بررسی دقیق این اسمارت واچ جدید، آن را به‌صورت اختصاصی برای شما جعبه گشایی کرده و ببینیم هواوی چه دست‌پخت تازه‌ای را برای عاشقان فناوری تدارک دیده است.

در ادامه شما را به مشاهده این ویدیو از آنباکسینگ جدیدترین ساعت هواوی دعوت می‌کنیم.

نوشته جعبه گشایی ساعت هوشمند هواوی GT2 اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

جعبه گشایی ساعت هوشمند هواوی GT2

ساعت‌های هوشمند بیشتر از آنکه نقش یک دستگاه برای نشان دادن زمان را بازی کنند، وسیله‌ای مکمل برای تلفن همراه شما بوده که علاوه بر یادآوری تماس‌ها و ارتباطات، دستیار سلامتی ویژه‌ای هم هستند.

چندی پیش هواوی از جدیدترین اسمارت واچ خود با نام GT2 رونمایی کرد که در دو نسخه با سایز ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری به بازار عرضه شد. نسخه ۴۶ میلی‌متری علاوه بر اندازه بزرگ‌تری که دارد، به حسگرها و همچنین قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث و اسپیکر هم مجهز شده است و برای همین بر آن شدیم پیش از بررسی دقیق این اسمارت واچ جدید، آن را به‌صورت اختصاصی برای شما جعبه گشایی کرده و ببینیم هواوی چه دست‌پخت تازه‌ای را برای عاشقان فناوری تدارک دیده است.

در ادامه شما را به مشاهده این ویدیو از آنباکسینگ جدیدترین ساعت هواوی دعوت می‌کنیم.

نوشته جعبه گشایی ساعت هوشمند هواوی GT2 اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

رندرهای هواوی P40 پرو منتشر شد؛ یک نمایشگر چهارلبه با ماژول دوربین مستطیلی‌شکل

ریچارد یو (Richard Yu)، مدیر اجرایی هواوی، اخیرا ادعا کرده بود که اسمارتفون‌های P40 و P40 پرو این شرکت، سال آینده با یک طراحی کاملا جدید معرفی خواهند شد. حالا Steve Hemmerstoffer، افشاگر معروف حوزه تکنولوژی، به‌تازگی رندرهایی از این گوشی‌ها منتشر کرده که به نظر می‌رسد حرف‌های یو چندان هم اغراق‌آمیز نبوده‌اند.

استفاده از یک ماژول دوربین جدید، مشابه نمونه بکاررفته بر روی گلکسی S11  

گوشی‌های P40 و P40 پرو ظاهرا مثل مدل‌های قبلی خود یعنی P30 و P30 پرو از ماژول‌های دوربین مستطیلی‌شکل که در گوشه بالا سمت چپ قاب پشت‌ جای گرفته‌اند، بهره خواهند برد. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که هواوی در تلاش برای ایجاد یک طراحی بهتر و بکارگیری اجزای اضافه‌تر، از یک ماژول پهن‌تر استفاده کرده که کاملا شبیه به نمونه موردانتظار بر روی گلکسی S11 است.

هواوی P40

Hemmerstoffer ادعا می‌کند که گوشی هواوی P40 استاندارد، مجهز به چهار دوربین در پشت خود خواهد بود، اما در مورد تعداد سنسورهای استفاده شده بر روی مدل پرو مطمئن نیست. بااین‌حال، شایعات موجود حکایت از وجود پنج دوربین بر روی این مدل دارند.

بدین‌ترتیب، بر روی P40 پرو احتمالا علاوه‌بر دوربین اصلی شاهد یک دوربین اولتراواید، یک سنسور مدت زمان پرواز اختصاصی و یک سیستم زوم دوگانه شامل دوربین‌های تله‌فوتو 2x و پریسکوپ 5x خواهیم بود. در مورد P40 استاندارد هم انتظار می‌رود که همین ست‌آپ را اما تنها با یک دوربین زوم ببینیم.

بقیه جزییات پشت دستگاه‌ها هم شامل استفاده از لوگو هواوی در پایین آن و بکارگیری قاب گلس می‌شوند. ضمنا انتظار می‌رود که شرکت قابلیت‌های شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس خودش را هم با این هندست‌ها ارایه کند.

هواوی P40

نمایشگر P40 پرو بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود

هواوی نمایشگر انحنادار را اوایل امسال بر روی گوشی P30 پرو معرفی کرد و به نظر می‌رسد که فعلا برنامه‌ای برای حذف این تکنولوژی از روی دستگاه‌های سال آینده خود ندارد. درواقع، اگر رندرهای منتشرشده صحت داشته باشند، باید بگوییم که شرکت ممکن است حتی از یک نمایشگر چهارلبه‌ای نیز بر روی P40 پرو استفاده کند.

این کار بدین معنی است که گوشی پرچمدار هواوی، مجهز به لبه‌های انحنادار خواهد بود که بالا و پایین نمایشگر را هم به کناره‌ها اضافه خواهند کرد. این تکنولوژی، احتمالا منجر به یک نسبت نمایشگر به بدنه باورنکردنی ۱۰۰ درصد خواهد شد؛ هرچند که ما هنوز نمی‌دانیم دوربین سلفی دستگاه‌ها در کجای نمایشگر مستقر خواهد شد.

هواوی همچنین ممکن است از یک طراحی فریم جدید، که گوشه‌های نمایشگر را می‌پوشاند، استفاده نماید. این طراحی احتمالا نقش مهمی در زمان افتادن گوشی بر روی زمین بازی خواهد کرد؛ چراکه گوشه‌های فریم، ضربه وارده را جذب کرده و مانع از آسیب دیدن صفحه‌نمایش خواهند شد.

پنل جلویی هواوی P40 استاندارد، خیلی معمولی خواهد بود

خوشبخاته هواوی برای کسانی که علاقه‌ای به پنل‌های انحنادار و چهارلبه‌ای ندارند، از یک پنل معمولی تخت بر روی گوشی P40 استاندارد استفاده خواهد کرد که دارای تکنولوژی هول پانچ یا ناچ برای میزبانی از دوربین سلفی خواهد بود.

هواوی P40

این نمایشگر معمولی ظاهرا قرار است با یک فریم آلومینیومی استاندارد بکار گرفته شود. اما آنچه که باعث ناامیدی علاقمندان این گوشی‌ها خواهد شد، حذف احتمالی جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری از روی آن‌ها خواهد بود.

البته این تغییر می‌تواند به شرکت کمک کند تا از باتری نسبتا بزرگ‌تری در داخل هندست‌ها استفاده نماید که مخصوصا برای یک نسخه 5G (در صورت وجود) بسیار عالی خواهد بود. ذکر این نکته لازم است که مودم‌های 5G به‌رغم پیشرفت‌هایی که در سال‌های اخیر داشته‌اند، همچنان نسبت به مودم‌های 4G LTE انرژی بسیار زیادی مصرف می‌کنند.

نوشته رندرهای هواوی P40 پرو منتشر شد؛ یک نمایشگر چهارلبه با ماژول دوربین مستطیلی‌شکل اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

کشف شهری گمشده در اتیوپی از دورانی که آفریقا ابرقدرت بود

کشف شهری گمشده در اتیوپی از دورانی که آفریقا ابرقدرت بود

باستان‌شناسان موفق به کشف ویرانه‌های شهری کهن در کشور اتیوپی شده‌اند که احتمالا به یکی از تمدن‌های باستانی این کشور تعلق دارد.