ابزار CloudConsole کار با سرویس ابری آژور را ساده می‌کند

شرکت ConnectWise به جمع حامیان آژور مایکروسافت پیوست. ConnectWise چندی پیش اعلام کرد از این به بعد، ابزار نظارت و مدیریت این شرکت به نام CloudConsole به طور کامل از آژور پشتیبانی به عمل می‌آورد. 
 
 Talkin' Cloud که بخشی از ConnectWise Business Suite به شمار می‌رود‌، برای ساده کردن فرایند مدیریت، نظارت و استفاده از سرویس‌های ابری طراحی شده است. 
 
یکی از مدیران ConnectWise با بیان این مطلب که در حال حاضر بیش از ۳۰۰ کمپانی از CloudConsole استفاده می‌کنند، اظهار داشت: گام منطقی بعدی این است که این قابلیت را نیز در اختیار افراد قرار دهیم که بتوانند تمام منابع مشتریان Microsoft Azure خود را - شامل مواردی همچون ماشین‌های مجازی، وب‌سایت‌ها، پایگاه‌های داده SQL و ذخیره‌سازی - به طور مستقیم از ConnectWise و از طریق یک پنجره مدیریت کنند. 
 
فناوری ConnectWise شامل یک کنسول برای مانیتورینگ وضعیت سرویس‌های آژور و یک سرویس خودکار استفاده از سرویس‌های ابری می‌باشد و قادر است پشتیبانی امن‌تر و سریع‌تری به ارمغان آورد.
 
جان استراسبرگ (Jon Strausburg) یکی از مدیران ابری مایکروسافت با اشاره به روند افزایشی تعداد کسب‌وکارهایی که به سراغ ابر می‌روند، گفت آخرین داده‌ها نشان می‌دهد که هر ماه بیش از ۱۲۰ هزار مشتری جدید به جمع مشتریان سرویس‌های ابری آژور افزوده می‌شود.
 
وی اظهار داشت: برای کاربران آژور مهم است که تجربه‌ای لذت‌بخش و بدون زحمت داشته باشند... و ConnectWise به ارائه تجربه‌ای مطلوب در کار با آژور کمک می‌کند.