اسنپ گرفتن برای دیگران آسان شد
اسنپ در نسخه جدید اپلیکیشن مسافرانش یک قابلیت بسیار مهم و کارآمد را به کاربران خود ارائه کرده است. «درخواست خودرو برای دیگری» قابلیتی که به کمک آن میتوانید به راحتی برای دوستان و آشنایانتان درخواست اسنپ دهید و نیازی به تماسهای تلفنی مداوم با مسافر و راننده در طول سفر نداشته باشید.
اخبار شرکتها- اسنپ در نسخه جدید اپلیکیشن مسافرانش یک قابلیت بسیار مهم و کارآمد را به کاربران خود ارائه کرده است. «درخواست خودرو برای دیگری» قابلیتی که به کمک آن میتوانید به راحتی برای دوستان و آشنایانتان درخواست اسنپ دهید و نیازی به تماسهای تلفنی مداوم با مسافر و راننده در طول سفر نداشته باشید.
احتمالا برای شما هم پیش آمده که مجبور شوید برای دوستان یا افراد خانوادهتان درخواست اسنپ دهید. تا پیش از این، وقتی با حساب کاربری شخصی خود برای دیگران اسنپ میگرفتید، باید تا رسیدن راننده به مبدا و سوار شدن مسافر از طریق تلفن با هر دو نفر در تماس میبودید. برای یک سفر موفق که مسافر آن فرد دیگری است، حداقل دو یا سه تماس تلفنی نیاز داشتید؛ پس از رسیدن راننده به مبدا، اطلاع به مسافر که راننده به مبدا رسیده، تماس دوباره با مسافر برای اطمینان از اینکه ماشین مورد نظر را پیدا کرده است و در نهایت به مقصد رسیده است یا نه.
پنهانسازی شماره تلفن در درخواست اسنپ برای دیگری
اما با این قابلیت جدید اسنپ میتوانید برای تمام کسانی که به هر دلیل نمیخواهند از گوشیهای هوشمند استفاده کنند یا به اینترنت دسترسی ندارند، درخواست سفر دهید و فقط با وارد کردن نام و شماره تلفن مسافر، او را مستقیما به رانندهای که درخواست را قبول میکند مرتبط کنید. این ارتباط به واسطه پشتیبانی اسنپ برقرار میشود؛ به این معنی که شما با وارد کردن مبدا و مقصد کسی که میخواهید برای او درخواست دهید و همینطور مشخصات فرد از جمله نام و شماره تلفن، او را به عنوان مسافر به اپلیکیشن اسنپ معرفی میکنید. بعد از آنکه راننده درخواست سفر شما را پذیرفت، پیامکی حاوی اطلاعات ضروری سفر از جمله مشخصات خودرو، پلاک ماشین و نام راننده و شماره تلفن او برای شمارهای که از مسافر خود ثبت کردهاید ارسال میشود. به کمک این پیامک مسافر شما میتواند در صورت لزوم به صورت مستقیم با راننده تماس بگیرد و هماهنگیهای لازم را انجام دهد. اگر قابلیت تماس امن را فعال کرده باشید، شماره تلفن مسافرتان از دید راننده پنهان میماند و در پیامکی که حاوی اطلاعات مسافر است و برای راننده ارسال میشود، به جای آن شماره تلفن، شمارهای تصادفی با سرشماره پشتیبانی اسنپ ارسال میشود.
اگر نیاز به اعمال هرگونه تغییر در شرایط سفر باشد یا در صورت لغو سفر از طرف شما یا راننده، باید به روال همیشه با پشتیبانی تماس بگیرید و توجه داشته باشید که شیوه پرداخت این سفرها به دو صورت نقدی از طرف مسافر یا اعتباری از طرف شماست که درخواست سفر را ثبت کردهاید.
در وبلاگ اسنپ میتوانید نحوه درخواست سفر برای دیگران را بخوانید.