افزایش رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات خودرو

افزایش رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات خودرو

اخیرا وزارت صنعت، معدن و تجارت ویرایش دوم برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت را منتشر نموده است و در آن راهبردهای این وزارتخانه که مربوط به توسعه بخش صنعت کشور است مشخص شده‌اند. نکته مهم آن این است که بخشی از برنامه راهبردی این وزارتخانه در حوزه صنایع، مربوط به برنامه راهبردی صنعت خودرو است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار اقدام خودروسازان و واردکنندگان خودرو برای کسب رضایت مصرف‌کنندگان شده است زیرا مصرف‌کنندگان رضایت چندانی از خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی ندارند.

در این برنامه راهبردی، راهکارهایی در زمینه توسعه و گسترش کمی و کیفی صنعت خودرو و قطعه ایران در حوزه‌های مختلف در نظر گرفته شده که از جمله آن افزایش کیفیت خدمات پس از فروش خودرو و توجه به رضایتمندی مصرف‌کنندگان را می‌توان نام برد.

شاخص رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۴، ۶۸۹ از ۱۰۰۰ بوده است. اما در برنامه راهبردی صنعت خودرو تاکید شده است این شاخص تا سال ۱۴۰۰ باید به ۷۹۵ از ۱۰۰۰ برسد.

.

منبع: isna

مطلب افزایش رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات خودرو برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.