افزایش فروش آیپد مینی و سهم ۱۲ درصدی آیپد پرو از فروش فصل پاییز تبلت‌های اپل

آیپد پرو اپل

پس از معرفی آیپد در سال ۲۰۱۰، اپل این روزها نسخه‌های مختلفی از تبلت‌های خود را با سایز‌های مختلف روانه‌ی بازار کرده است. نتایج آخرین تحقیقات صورت گرفته در بازار آمریکا نشان از این دارد که در سه ماهه‌ی منتهی به سال ۲۰۱۶ میلادی از نظر فروش کفه‌ی ترازو به نفع آیپد مینی سنگین‌تر بوده و آیپد پرو نیز موفق شده سهمی ۱۲ درصدی را از فروش تبلت‌های اپل به خود اختصاص دهد. با زومیت همراه باشید.