امکان تسویه حساب در لحظه برای رانندگان تپسی فراهم شد

تاکسی آنلاین تپ‌سی، امکان جدیدی به اپلیکیشن رانندگان اضافه کرده که امکان تسویه حساب در لحظه را برای آنها فراهم آورده است.
 
 هومن دمیرچی، معاون عملیات و عضو هیات مدیره شرکت تپسی، با اعلام این خبر گفت: «در اپلیکیشن جدید تپسی که تا دو روز آینده در بازارها قرار خواهد گرفت این امکان وجود دارد و سفیران می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را آپدیت کنند و اگر در بانکی که طرف حساب ما است حساب داشته باشند می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.» به گفته او این امکان جدید شامل دکمه‌ای روی اپلیکیشن رانندگان است که «تسویه حساب در لحظه» نام دارد و رانندگان می‌توانند این ویژگی را فعال کنند و پس از چند ساعت که این ویژگی برای آنها فعال شد، می‌توانند هر میزانی از اعتبار که در حساب تپسی آنها آمده باشد را بلافاصله به حساب خود منتقل کنند و لازم نیست منتظر تسویه شاپرک بمانند.
 
دمیرچی تاکید کرد این ویژگی جدید در تمامی روزهای تعطیل و غیرتعطیل و تمامی ساعات روز کار می‌کند. او در پاسخ به این سوال که امکان زیرساختی این کار چگونه فراهم شده است گفت: «ما با یک بانک قرارداد بستیم و اتفاقی که می‌افتد این است که یک سفیر در آن بانک حساب دارد و زمانی که حساب سفیر در اپلیکیشن تعریف می‌شود اعتباری که باید منتقل شود از حساب تپسی برداشته می‌شود و مستقیم به حساب سفیر واریز می‌شود و به دلیل انتقال وجه داخل یک بانک صورت می‌گیرد شاپرک واسط نخواهد بود و از فرآیند پرداخت حذف می‌شود.»
 
او در ادامه در پاسخ به سوال دیگری درباره دلیل ایجاد این قابلیت از سوی تپسی گفت: «در ماه‌های گذشته، تمایل رانندگان به دریافت نقدی هزینه سفر و ترجیح مسافر به پرداخت آنلاین، مشکلات و نارضایتی‌هایی را برای هر دو طرف ایجاد کرده بود. تپ‌سی با حل پیچیدگی‌های فنی و مالی این موضوع و برای رفاه رانندگان و مسافران، این امکان را برای نخستین بار در تاکسی‌های اینترنتی ایران فعال کرده است.»
 
معاون عملیات تپسی ابراز امیدواری کرد تا یک ماه و نیم آینده تعداد بانک‌های همکار برای اجرای بهتر این ویژگی را به عدد ۴ یا ۵ برسانند.