بازار فروش محصولات مشاغل خانگی به شبکه پستی متصل شد
تفاهم نامه ایجاد و توسعه ظرفیت های همکاری مشترک، به منظور اتصال بازار فروش و توزیع محصولات مشاغل خانگی به شبکه پستی، بین شرکت ملی پست و جهاد دانشگاهی منعقد شد.
به نقل از شرکت ملی پست، تفاهم نامه ایجاد و توسعه ظرفیت های همکاری مشترک، به منظور اتصال بازار فروش و توزیع محصولات مشاغل خانگی به شبکه پستی، بین شرکت ملی پست و جهاد دانشگاهی منعقد شد.
براساس این گزارش ، موضوع این تفاهم نامه که به امضای محمد صادق بیجندی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی، بابک افروز مدیر کل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت ملی پست و امیرحسین کریمی مدیر منطقه جنوب غرب تهران رسید، توسعه همکاری مشترک و بهره مندی از ظرفیت، توانمندی و تجارب طرفین در اجرای طرحهای ملی اشتغال زایی به ویژه دو طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار است.
گفتنی است ، از دیگر اهداف این تفاهم نامه میتوان به همکاری در اتصال به سامانه بازار الکترونیک و توزیع محصولات خانگی (کالا وخدمات)، ارائه سرویسهای انطباق نشانی و وب سرویس استعلام نشانی براساس استاندارد کدپستی ده رقمی و احراز هویت مکانی به صورت برخط، قبول، ارسال و توزیع تمامی مرسولات و بستههای مراسلاتی مانند هدایا و جوایز مشتریان جهاد دانشگاهی ونامههای بین سازمانی طرف قرارداد توسط پست، اشاره کرد.
لازم به ذکر است ، استفاده از ظرفیت، فضا و امکانات تبلیغاتی پست به منظور تشریح خدمات جهاد دانشگاهی، چاپ، رونمایی و فروش تمبر تبلیغاتی با آرم جهاد دانشگاهی در باجههای پستی، استفاده از بانک اطلاعاتی پست جهت معرفی جهاد به بازارهای هدف مرتبط جهاد درقالب سرویس پست مستقیم، سرویس سفارش الکترونیکی کارت پستال برای مناسبهای خاص، ارائه خدمات نیابتی به مشتریان جهاد دانشگاهی توسط پست، اختصاص فضای الکترونیکی (غرفه مجازی) درسامانه ebazar به نشانی www. ebazar. post. ir و ارائه نرم افزار مربوطه به منظور معرفی و فروش محصولات، کالا و خدمات جهاد دانشگاهی در سامانه ebazar از دیگر موارد توسعه همکاری پست با جهاددانشگاهی است که در این تفاهم نامه بر آن تاکید شده است.