برخی از کاربران گلکسی نوت ۸ پس از تخلیه کامل باتری دیگر نتوانسته‌اند آن را روشن کنند!

اگرچه سامسونگ مشکل به وجود آمده برای باتری گلکسی نوت ۷ را در گلکسی نوت ۸ به‌صورت کامل برطرف کرده است، اما به‌نظر می‌رسد پرچم‌دار جدید چشم بادامی‌ها از مشکل دیگری رنج می‌برد. با توجه به گزارش‌های متعدد کاربران به وب‌سایت SamMobile، شماری از کاربران پس از تخلیه کامل باتری قادر به شارژ کردن مجدد آن نبوده‌اند.

این مشکل زمانی رخ می‌دهد که کاربران باتری دستگاه را به ۰ درصد می‌رسانند و پس از خاموش شدن دستگاه و اتصال آن به شارژر دیگر قادر به شارژ کردن دستگاه نیستند و به این ترتیب اسمارت‌فون دیگر روشن نمی‌شود. سامسونگ هنوز واکنشی در رابطه با این مشکل نداشته، اما برخی از کاربران پس از مواجه با این ایراد و ارجاع آن به مراکز خدماتی یک دستگاه جدید را دریافت کرده‌اند.

هنوز مشخص نیست که این مشکل به باتری دستگاه مربوط می‌شود و یا مربوط به دیگر قطعات است. برخی معتقد هستند که این مشکل ممکن است مرتبط با چیپست اسنپدراگون باشد، زیرا این ایراد در حال حاضر تنها در میان کاربران ایالات متحده مشاهده شده که از نسخه اسنپدراگون گلکسی نوت ۸ استفاده می‌کنند. هم‌چنین ممکن است این موضوع تنها یک ایراد نرم افزاری باشد زیرا برخی از کاربران اعلام کرده‌اند پس از اتصال دستگاه به شارژر، دایره مربوط به میزان شارژ به نمایش در می‌آید اما تلفن همراه آن‌ها شارژ نمی‌شود.

هنوز مشخص نیست که این ایراد تا چه اندازه گسترده است و تعداد دستگاه‌های درگیر با این مشکل بسیار کم است، با این‌حال این موضوع می‌تواند آغاز یک دردسر تازه برای سامسونگ باشد. در حال حاضر هیچ راه‌حلی برای رفع این ایراد پیدا نشده بنابراین اگر با این ایراد مواجه شده‌اید، بهتر است اسمارت‌فون خود را به مراکز خدماتی رسمی ارجاع دهید تا یک اسمارت‌فون جدید را دریافت کنید.

 

نوشته برخی از کاربران گلکسی نوت ۸ پس از تخلیه کامل باتری دیگر نتوانسته‌اند آن را روشن کنند! اولین بار در پدیدار شد.