تلویزیون در حذف تبلیغات استارتآپها در مسابقات لالیگا قانونی عمل کرد
یک منبع آگاه درباره موضوع تبلیغات دیجیتالی یک شرکت فعال در ایران در دور زمین فوتبال مسابقات لیگ اسپانیا و حذف آن از آنتن رسانه ملی گفت: براساس ابلاغیهای که نهادهای نظارتی دراین زمینه به صداوسیما دادهاند، این سازمان مجاز نیست چنین شرکتهای داخلی را که در تبلیغات دور زمین این بازی بود تبلیغ کند.
یک منبع آگاه درباره موضوع تبلیغات دیجیتالی یک شرکت فعال در ایران در دور زمین فوتبال مسابقات لیگ اسپانیا و حذف آن از آنتن رسانه ملی در گفتوگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه این شرکتها با مبلغی گزاف تبلیغات دور زمین را با استفاده از فناوریهای گرافیکی در مسابقات لالیگا خریداری کرده بودند، افزود: این شرکتها که خودشان از دلیل منع پخش تبلیغاتشان در داخل آگاهی دارند بهتر است با تمکین به قوانین و رفع مشکلشان از ظرفیت رسانههای داخل استفاده کنند و بهدنبال دور زدن قوانین نباشند. این منبع آگاه در پاسخ به این سوال که بالاخره این شرکتها چگونه می توانند در تلویزیون تبلیغ داشته باشند گفت: چنین شرکتهایی که زمینه اصلی کارشان با اینترنت و شبکههای اجتماعی است، پیچیدگیهای خاصی برای تبلیغ فراگیر تلویزیونی دارند و وظیفه وزارت ارتباطات است تا با همکاری مجلس، رسانه ملی، نهادهای مسوول نظارتی و قوه قضائیه در این خصوص لایحه جامعی را آماده و مراحل تصویب آن را طی کند. امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات در توییتی مدعی شده بود که صداوسیما تبلیغ یک شرکت ایرانی را در اطراف زمین بازی سانسور کرده است.