ثبتنام متقاضیان ارائه خدمت در کمپین نوروزی پازل آغاز شد
شرکت «پین استارتآپ» با هدف خدمترسانی بیشتر کسبوکارهای ایرانی به یکدیگر در شرایط شیوع کرونا و همینطور معرفی بیشتر کسبوکارها به مشتریان، کمپین نوروزی پازل را راهاندازی کرد. این کمپین با کنار هم آوردن جمعی از کسبوکارهای ایرانی سعی در اتصال سرویسدهندگان به مشتریان با تخفیفهای ویژه دارد. ثبتنام در این کمپین برای دو گروه ارائهدهندگان سرویس و متقاضیان این سرویسها از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده است.
امیر محمدبیگی، مدیرعامل شرکت پیناستارتآپ، در مورد راهاندازی این کمپین به پیوست گفت: «این کمپین با هدف اتصال کسبوکارهای ایرانی به مشتریان از تاریخ ۹ فروردین ماه سال ۹۹ آغاز میشود و تا ۹ اردیبهشت ماه به مدت ۳۰ روز برگزار خواهد شد. این کمپین مجموعا در ۶ حوزه برنامهنویسی وب و اپلیکیشن، خدمات سرمایهگذاری، طراحی گرافیکی، تولید محتوا، تبلیغات و سئو شروع به کار خواهد کرد. کسبوکارهایی که در این حوزهها فعالیت میکنند میتوانند وارد این کمپین شوند و خدمات خود را با درصدی تخفیف به مشتریانی که در این کمپین ثبتنام کردهاند ارائه کنند. این شرکتها به علت حضور در این کمپین موظفند برای هرکدام از خدمات خود درصد تخفیفی درنظر بگیرند با این تفاوت که از تعداد مشتریان بیشتری در بازه زمانی ۳۰ روزه بهره خواهند برد.»
به گفته محمدبیگی، ثبتنام در این کمپین رایگان بوده اما بهازای هر پروژه، طرفین موظف به پرداخت ۸ تا ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد به کمپین هستند.
مدیرعامل پیناستارتآپ در پاسخ به این سوال که کمپین پازل چه تفاوتی با نمونههای داخلی مانند پونیشا دارد گفت: «در پونیشا ارائهدهندگان سرویس فریلنسرها هستند درحالی که در کمپین پازل مجموعهها و استارتآپهای ایرانی ارائهدهندگان سرویس هستند.» او ادامه داد: «البته به فکر ایجاد راهحلی برای درگیر کردن پونیشا و کمپین پازل با یکدیگر هستیم.»
او در مورد شرکتها و استارتآپهایی که تا به الان در این کمپین ثبتنام کردند گفت: «در حال حاضر ۱۴۰ شرکت در سایت ثبتنام کردهاند. در این میان شرکتهایی مانند دیجیاتو، شنبهپرس، یکتانت، کارجوپلاس و آیچیزها جزو همکاران کمپین پازل در ارائه خدمات هستند.» محمدبیگی همچنین در مورد نحوه تسویه حساب نیز توضیح داد: «هزینهای که از سوی متقاضی خدمات دریافت میشود، در ابتدای پروژه به ارائهدهنده خدمت منتقل نمیشود تا وقتی که پروژه تمام و متقاضی از کار راضی باشد.»
این کمپین در روز ۹ اردیبهشت به پایان میرسد و از این روز به بعد، مجموعههای ارائهکننده خدمت شروع به انجام پروژههای دریافتی میکنند. لازم به ذکر است که سفارشهایی که زودتر ثبت شده باشند در اولویت انجام قرار میگیرند. مدت زمان تحویل پروژهها نیز بسته به نوع سفارش و حجم کاری، از چند روز تا چند هفته متغیر خواهد بود.
برای ثبتنام در کمپین نوروزی پازل به سایت puzzlecampaign.ir مراجعه کنید.