درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی، سکوی پرتاب کسب‌وکارها

کسب‌وکارها در مراحل مختلف رشد و تکامل، نیازهای متفاوتی دارند. صاحبان کسب‌وکاری که نیازها و اهداف خودشان را برمبنای سطح رشدشان تغییر نمی‌دهند، شکست می‌خورند؛ در نقطه مقابل، آن‌هایی که با شناخت درست از سیر تکاملی کسب‌وکار، اهداف را به‌درستی تعیین می‌کنند و نیازها را بر آن اساس تغییر می‌دهند، همچنان در مسیر موفقیت باقی می‌مانند.

شرکتی که در ابتدای کار، استخدام نیروهای متخصص را در دستور کار قرار می‌دهد، بعد از دست‌یابی به نیاز اولیه و با رشد بازار و متعاقب آن، نیازهایی که برای ماندن در این بازار دارد، باید انرژی خود را روی آموزش بیشتر و بهبود عملکرد آن نیروها متمرکز کند.

تغییر سبک زندگی به ویژه در سال‌های اخیر، خریدهای آنلاین و تجارت الکترونیک را چندین برابر گذشته افزایش داد. حالا دیگر کسب‌وکارهای کوچک هم می‌توانند بدون آن‌که نگران تعاملات مالی با مشتریان باشند، به سادگی و تنها با راه‌اندازی یک پلتفرم اینترنتی محصولات خود را آنلاین به فروش بگذارند.

کسب و کار کوچکی را تصور کنید که با افزایش تنوع کالا و سرمایه‌گذاری روی فروش آنلاین، بازدیدهای روزانه و تعداد فروش را چندین برابر افزایش داده است. این کسب و کار نیازمند استفاده از راهکاری‌ست که متناسب با رشد مراجعات، موفقیت خریدها و تراکنش‌ها را نیز افزایش دهد.

واقعیت این است که اگر تراکنش‌های ناموفق را درصد مشخصی از تراکنش‌های روزانه در نظر بگیریم، در تعداد فروش‌های پایین‌تر، تعداد این تراکنش‌ها تأثیر چندانی بر رضایت عمومی نخواهد گذاشت. اما با رشد فروش، تعداد تراکنش‌ها و به‌تبع آن، تعداد تراکنش‌های ناموفق بیش از پیش احساس می‌شود.

بخشی از کسانی که تراکنش ناموفق داشته‌اند، سبد خرید را رها می‌کنند، بعضی مشتری‌ها شروع به شکایت می‌کنند، حجم کار در بخش رسیدگی به شکایات به اوج می‌رسد، فروشگاه از نیرو و توان کافی برای رسیدگی به آن‌ها برخوردار نیست و از طرف دیگر میزان فروش هم رو به کاهش می‌گذارد. این کسب‌وکارِ فرضی با مشکلی جدی روبه‌رو می‌شود که ممکن است تاثیرات نامطلوبی بر آینده آن داشته باشد !

راه‌حل چیست؟

درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی چه کمکی به کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ می‌کند؟

شرکت دیجی‌پی درگاه پرداخت هوشمندی ارایه می‌کند که می‌تواند تراکنش‌های مالی فروشگاه‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای آنلاین را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند. الگوریتم درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی به گونه‌ای طراحی شده که درگاه‌های پرداخت مختلف را به‌صورت لحظه‌ای بررسی می‌کند و بهترین درگاه را به تراکنش جاری اختصاص می‌دهد.

تصور کنید در یک لحظه، ده‌ها تراکنش روی وب‌سایت شما انجام شود. در چنین وضعیتی، اگر یک درگاه پرداخت معمولی داشته باشید، تعداد قابل‌توجهی از این تراکنش‌ها ناموفق خواهند شد. اما اگر از چند درگاه پرداخت معتبر استفاده و تراکنش‌ها را روی آن‌ها توزیع کنید، تراکنش‌های بیشتری با موفقیت انجام می‌شوند.

درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی پا را از این هم فراتر گذاشته؛ این درگاه هوشمند نه‌تنها از چند درگاه پرداخت معتبر برای انجام تراکنش‌ها استفاده می‌کند، بلکه همه درگاه‌های متصل را مدام پایش می‌کند و به آن‌ها امتیاز می‌دهد.

اگر امتیاز یک درگاه بر اساس معیارهای نرم‌افزاری کم شود، درگاه هوشمند دیجی‌پی، تراکنش‌های کمتری به‌سوی آن درگاه هدایت کرده و بیشتر تراکنش‌ها را به‌سمت درگاه‌هایی با امتیاز بیشتر می‌فرستد. این وضعیت تا افزایش امتیاز آن درگاه ادامه دارد.

پایش، امتیازدهی لحظه‌ای درگاه‌ها و توزیع هوشمندانه تراکنش‌ها بر اساس معیارهای مختلف، به افزایش نرخ تراکنش‌های موفق منجر می‌شوند. تراکنش‌های ناموفق به حداقل ممکن کاهش یافته و در نتیجه مشتری سبد خرید رو نیمه‌کاره رها نمی‌کند.

سازوکار هوشمند درگاه پرداخت دیجی‌پی برای همه فروشگاه‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای آنلاینی مناسب است که تراکنش‌های مالی اینترنتی دارند، به‌ویژه برای کسب‌وکارهای متوسط تا بزرگی که ممکن است در لحظه، چندین تراکنش از سوی مشتری‌های مختلف داشته باشند.

 

آیا درگاه پرداخت هوشمند کمکی به کسب‌وکارهای نوپا هم می‌کند؟

درباره اهمیت استفاده کسب‌وکارهای متوسط تا بزرگ از درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی گفتیم. اما آیا این درگاه پرداخت برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر هم مناسب است؟

درگاه پرداخت دیجی‌پی برای کسب‌وکارهای نوپا و کوچکی که از منابع کافی برخوردارند، یعنی حجم بالایی از تراکنش را پیش‌بینی می‌کنند یا قصد دارند نرخ موفقیت تراکنش‌ها را از همان ابتدا به حداکثر ممکن برسانند هم انتخاب خوبی است.

این نکته را هم مدنظر داشته باشید که همه پایانه‌ها و حساب‌ها در درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی، به‌نام خود فروشگاه اینترنتی طرف قرارداد هستند؛ یعنی درگاه دیجی‌پی درست مثل درگاه‌های مستقیم عمل می‌کند. به همین خاطر همه مدارک موردنیاز برای ثبت قرارداد با شرکت‌های پرداخت، ازجمله ای‌نماد یا نماد اعتماد الکترونیک، برای قرارداد با شرکت دیجی‌پی هم ضروری هستند.

درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی با توزیع هوشمند تراکنش و بدون نیاز به انتخاب درگاه از سوی کاربر نهایی، تجربه لذت‌بخشی از پرداخت سریع و موفقیت‌آمیز برای مشتری به ارمغان آورده و باعث بالارفتن نرخ تراکنش‌های موفق و در نتیجه رشد کسب‌وکار در فضای آنلاین می‌شود.

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره درگاه هوشمند به دست بیاورید یا مطمئن نیستید انتخاب درست برای کسب‌وکار شما چیست، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی دیجی‌پی و تکمیل فرم درخواست دریافت درگاه پرداخت، از دیجی‌پی کمک بگیرید. کارشناسان دیجی‌پی در اولین فرصت با شما تماس می‌گیرند و اطلاعات بیشتری را با توجه به نیازهای شما در اختیارتان قرار می‌دهند.

نوشته درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی، سکوی پرتاب کسب‌وکارها اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.