رکوردشکنی «عادل فردوسی‌پور» در شبکه نمایش خانگی

 
 
همانطور که خواندید، یکشنبه شب اولین ویژه برنامه عادل فردوسی‌پور با اجرای پژمان جمشیدی از طریق پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی یعنی فیلیمو، نماوا و کافه بازار پخش شد. این برنامه که به الکلاسیکوی چهارشنبه شب، رقابت بین باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا اختصاص داشت و میهمانانی مثل «علی دایی»، «وریا غفوری» و «امیرمهدی ژوله» را جلوی دوربین برد، به شدت مورد استقبال قرار گرفته و رکوردی برای خودش به ثبت رسانده.
 
به گزارش ویجیاتو، به نقل از روابط عمومی کلاسیکو، تنها با گذشت ۲۴ ساعت از زمان پخش، رکوردی دست‌نیافتنی از تعداد بیننده برای این برنامه به ثبت رسیده است. با ثبت مجموع آمار سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و کافه بازار که تنها پخش‌کنندگان کلاسیکو هستند، ۱ میلیون و ۸۲۰ هزار کاربر در طول ۲۴ ساعت اولیه، این برنامه را تماشا کرده‌اند.
 
با توجه به این نکته که برای هر دستگاه و اشتراک، می‌توان بیشتر از یک تماشاگر را در نظر گرفت، عدد اعلام شده برآوری از حداقل تعداد بینندگان در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار است، و بدون شک تعداد واقعی تماشاگران کلاسیکو عددی فراتر از یک میلیون و ۸۲۰ هزار نفر تخمین زده می‌شود.
 
گفتنی است کلاسیکو یک تاک‌شوی اینترنتی به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور است که یکشنبه ۲۴ آذر ماه ساعت ۲۲ به نمایش در آمده و هم اکنون نیز در تمام پلتفرم‌های یاد شده به صورت رایگان قابل مشاهده است. به همین ترتیب پیش‌بینی می‌شود استقبال در روزهای پیش رو و به خصوص نزدیک شدن به برگزاری الکلاسیکو در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون، افزایش چشم‌گیری داشته باشد و مسیر تولیدات مشابه در آینده را هموارتر کند.