زومجی: تاریخچه جالب برندهای بازی های ویدیویی که اسپانسر تیم های فوتبال بودند

برند سونی، اسپانسر تیم یوونتوس در فصل ۱۹۹۷-۹۸

بازی‌های ویدیویی و فوتبال،‌ سال‌ها است که ارتباط نزدیکی با هم دارند. شاید نمونه بارز این ارتباط نزدیک، بازی‌های ویدیویی شبیه‌ساز فوتبال باشد که همواره جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین بازی‌ها به حساب می‌آیند؛ اما گره خوردن بازی‌های ویدیویی و فوتبال به همین‌جا ختم نمی‌شود. زومجی در مقاله‌ای جالب نگاهی به شرکت‌های سازنده بازی که در طول تاریخ، اسپانسر تیم‌های فوتبال بوده‌اند، انداخته است.