شرکت گرین، تنوع محصولات خودش را در ایران افزایش میدهد
نشست خبری شرکت سیاره سبز (گرین) در بیست و دومین دوره نمایشگاه الکامپ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
در این نشست خبری، عمرانی مدیر تحقیق و توسعه شرکت گرین با بیان اینکه ۲۰ سال حضور پر فراز و نشیب در صنعت آیتی ایران داشتهایم، گفت: عمده محصولات گرین بر پایه محصولات کیس و پاور بودهاند اما در چند سال گذشته با توجه به نیازهای بازار فناوری اطلاعات و بر پایه گسترش بازار، سبد محصولات گرین بیشتر شد و محصولاتی از قبیل اسپیکر، ماوس و کیبورد، سیستمهای خنک کننده و گیمینگ نیز به دیگر محصولات اضافه شد.
وی از تولید دو مدل کیس در ایران خبر داد و افزود: تا پایان سال جاری طراحی و تولید دو مدل کیس با کیفیتی برابر با محصولات برتر دنیا در ایران توسط گرین تولید و به بازار عرضه خواهد شد.
در ادامه این نشست، متولی، مدیر محصولات msi شرکت گرین در خصوص اینگونه محصولات توضیح داد.
وی با اعلام این که در چند سال گذشته تقاضا برای سیستمهای گیمینگ در کشور زیاد شده است، اظهار داشت: ما در گذشته در حوزه محصولات گیمینگ – کیس و منبعهای تغذیه ارائه میکردیم. اما تقاضای بازار آی تی در خصوص کامل تر کردن سبد کالاهای گرین در بخش گیمینگ سمت و سوی اهداف شرکت را به تکمیل این گونه محصولات برد.
وی گفت: با کمپانی ایسوس توافقاتی انجام شده است و در بخش کامپوننت و تجهیزات جانبی گیمینگ، وظیفه ارائه و گارانتی اینگونه محصولات را در ایران خواهیم داشت.
متولی از همکاری با شرکت CHENBRO یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده در حوزه سیستمهای سرور در دنیا خبر داد و اظهار داشت: کمپانی CHENBRO یکی از پارتنرهای اینتل در زمینه تولید محصولات سرور است و به زودی سبد محصولات CHENBRO نیز توسط گرین در بازار عرضه خواهد شد.
وی ادامه داد: همواره سعی کرده ایم در راستای توسعه و ارائه محصولات با کیفیت در بازار ایران قدم برداریم و امضای تفاهم نامه با ام اس آی و CHENBRO نیز در راستای این هدف گرین بوده است.
در ادامه این نشست کیومرث امیری مدیر محصول توتولینک با بیان این که در راستای ارائه محصولات کیفی و رقابتی از ابتدای سال جاری محصولات شبکهای برند توتولینک را به بازار عرضه کردیم گفت:توتو لینک یکی از برترین تولیدکننده تجعیزات SOHO در دنیا است و قبل از ورود به بازار ایران توسط گرین در ۵۵ کشور دنیا حضور فعال و موفقی داشته است.
وی افزود: کیفی بودن و رقابتی بودن این محصول یکی از مشخصهها این برند در بازارهای جهانی و البته ایران است و به همین دلیل در بازار ایران شرکت گرین برای این محصولات گارانتی ۳۶ ماهه درنظر گرفته است.
در ادامه این نشست که با حضور خبرنگاران رسانه های جمعی در بیست و دومین دوره نمایشگاه الکامپ برگزار میشد، شیرخان مدیر گارانتی شرکت سیاره سبز با بیان این که در راستای اهداف سازمان حمایت از مصرف کننده و احقاق حقوق مصرف کننده قدم بر می داریم اظهار داشت:در بخش گارانتی رضایت مشتری از مهمترین اهداف گرین است و به همین دلیل نام گارانتی را لبخند انتخاب کردهایم.
وی ادامه گفت: سرعت، دقت و کیفیت از دیگر مواردی است که گرین در این بخش دغدغه ویژه ای دارد و با توجه به اخذ نماد گارانتی توسط اتحادیه فناوران و به عنوان یکی از ۴۵ شرکت معتبر ارائه خدمات و گارانتی در کشور در راستای حقوق مصرف کننده قدم برمیدارد.
نوشته شرکت گرین، تنوع محصولات خودش را در ایران افزایش میدهد اولین بار در پدیدار شد.