قابلیت شبکهسازی با شرکتکنندگان به «ایوند» اضافه شد
مدیرعامل ایوند، سامانه اطلاعرسانی و فروش آنلاین بلیت رویدادها، در نشست خبری خود از قابلیت جدیدی به نام Connect رونمایی کرد. این قابلیت سعی دارد تا شرکتکنندگان یک رویداد را به هم وصل کند. حمیدرضا احمدی در این نشست اعلام کرد که ایوند در طول ۴ سال گذشته به برگزاری بیش از ۱۰۰ هزار رویداد کمک کرده که موفق به فروش بیش از یک میلیون بلیت به ارزش ۲۰ میلیارد تومان شده است. به گفته او بیش از ۱۰ هزار برگزارکننده رویداد از خدمات ایوند استفاده کردهاند. این درحالی است که اپلیکیشن ایوند نزدیک به ۲۰ هزار کاربر فعال دارد.
بهگفته حمیدرضا احمدی در برگزاری یک رویداد توجه به دو نکته حائز اهمیت است. اول محتوای رویداد و دیگر شرکتکنندگان آن. او معتقد است که شبکهسازی در رویدادها درحال فراموشی است و Connect آمده تا به شبکهسازی افراد کمک کند. احمدی در این نشست خبری اشاره کرد تا به حال قابلیتهای متنوعی برای برگزارکنندگان رویداد توسط ایوند ایجاد شده و حالا آنها سعی دارند تمرکز خود را روی ایجاد امکانات برای شرکتکنندگان بگذارند. او با ذکر مثالی در این زمینه گفت: «برای مثال با دنبال کردن رویدادهایی که شرکتکننده ثبتنام میکند و تگهایی که در پروفایلش منتشر میکند، رویدادهای متنوع و در حوزه علایق فرد را به او پیشنهاد میدهیم.»
احمدی درباره علت استفاده از قابلیت کانکت اعلام کرد: «اکثر ما نتورک محدودی از بین دبیرستان، دانشگاه و نهایتا محل کار داریم. در حالی که نتورک قوی پشتوانهای برای رشد و تقویت افراد محسوب میشود که میتوان این شبکهسازی را از طریق رویدادهای مختلف گسترش داد. به همین جهت به این نتیجه رسیدیم که قابلیتی به کاربرانمان ارائه کنیم که علاوه بر برگزارکنندگان، شرکتکنندگان نیز از آن بهرهمند شوند.» احمدی اشاره کرد که این قابلیت در رویدادهای مطرح بینالمللی نیز وجود دارد.
احمدی در پاسخ به این سوال که آیا امکانی برای جلوگیری از سواستفاده از فضای چت کانکت وجود دارد یا خیر گفت: «ابتدا باید در نظر بگیرید که قابلیت چت فقط برای یک رویداد و فقط برای شرکتکنندگان آن رویداد فعال میشود، با این حال امکان اینکه شخص پروفایل خود را در یک رویداد مخفی کند نیز وجود دارد. همچنین در بهروزرسانی بعدی قابلیت ریپورت کردن افراد نیز به کانکت اضافه خواهد شد تا در صورت بروز تخلف اطلاعرسانی و پیگیریهای لازم انجام شود.»