مردم مشکل اختلال اینترنتی را به مرکز پاسخگویی ۹۹۹۰ اعلام شود

روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول ) اعلام کرد: برای اعلام مشکل اختلال مشترکان می تواند با مرکز پاسخگویی 9990 تماس بگیرد و تیکت ثبت کند.
 
مخاطبان خبرگزاری موضوع « پیگیری و رفع اختلال اینترنت روستای برشک » را مطرح کرده و از خبرگزاری خواستار گفت وگو با مسوولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 
روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول )  درباره موضوع مصالبات مردمی بخش فارس من با عنوان «پیگیری و رفع اختلال اینترنت روستای برشک»  اعلام کرد: مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول )  برای اعلام مشکل اختلال می تواند با مرکز پاسخگویی ۹۹۹۰ تماس بگیرد و تیکت ثبت کند.
 
براساس این گزارش ، روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول ) اضافه کرد: در حال حاضر مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول ) این امکان را فراهم کرده است تا مشترکان برای اعلام مشکل اختلال می توانند با مرکز پاسخگویی ۹۹۹۰ تماس بگیرد و تیکت ثبت کند به این معنی که برای درخواست خود شماره پیگیری دریافت کنند.