مصرف کنندگان چگونه نقد و بررسی های کسب و کارهای محلی را در اینترنت پیدا کرده و از آنها استفاده می کنند
گزارش حاضر بر اساس اطلاعات برگرفته از یک نظرسنجی است که در سپتامبر سال ۲۰۱۶ از ۱۰۶۲ نفر از مصرف کنندگان بالغ در ایالات متحده و توسط BrightLocal انجام گرفته است.
بر اساس این گزارش، تقریبا ۹۱ درصد از مصرف کنندگان می گویند که برای ارزیابی کسب و کارهای محلی به سراغ نقد و بررسی های اینترنتی می روند.
نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی به طور منظم، نقد و بررسی های اینترنتی را دنبال می کنند. این مقدار در سال گذشته ۳۳ درصد بوده است.
تقریبا ۴۱ درصد از پاسخ دهندگان گاه گاهی نقد و بررسی های کسب و کارهای محلی را بررسی می کنند، و تنها ۹ درصد می گویند که هرگز آنها را بررسی نمی کنند.
تقریبا ۶۳ درصد از مصرف کنندگان می گویند که معمولا نقد و بررسی های کسب و کارهای محلی را از طریق موتورهای جستجو پیدا می کنند؛ ۳۷ درصد دیگر مستقیما به سایت های مخصوص نقد و بررسی مراجعه می کنند.
تقریبا ۹۰ درصد از مصرف کنندگان پیش از اینکه بتوانند برای اعتماد به یک کسب و کار محلی تصمیم بگیرند، ۱۰ نقد و بررسی را مطالعه می کنند؛ در حالیکه ۶۸ درصد از مردم با خواندن بین یک تا شش نقد و بررسی، ایده خود را نسبت به کسب و کار شکل می دهند.
تقریبا ۵۸ درصد از پاسخ دهندگان به این نظرسنجی می گویند که در هنگام بررسی نقد و بررسی های یک کسب و کار محلی، به ستاره های شاخص رتبه بندی دقت می کنند؛ ۴۷ درصد به عقیده و نگرش بررسی ها توجه می کنند و برای ۴۱ درصد، بیشترین میزان اهمیت به جدیدتر بودن نقد و بررسی تعلق دارد.
همچنین، بر اساس این گزارش:
- ۸۴ درصد از مردم به نقد و بررسی های اینترنتی به اندازه توصیه و پیشنهاد دوستان وآشنایان خود اعتماد دارند.
- از هر ۱۰ مصرف کننده، ۷ نفر در صورت درخواست کسب و کار حاضر به نوشتن نظر یا بررسی خود نسبت به آن کسب و کار است.
- ۵۴ درصد مردم پس از خواندن نظرات مثبت به وبسایت کسب و کار مراجعه می کنند.
- ۷۳ درصد از مصرف کنندگان اعتقاد دارند که نقد و بررسی هایی که بیش از ۳ ماه از تاریخ انتشار آنها گذشته باشد فاقد ارزش هستند.