راهنمای انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای

این روزها دیجیتال مارکتینگ بخشی جدایی‌ناپذیر از برنامه بازاریابی کسب‌وکارهای بزرگ شده است. از سویی کسب‌وکارهای کوچک نیز، فضای وب را محیطی مستعد برای توسعه اهداف بازاریابی خود با هزینه کمتر و بازدهی بیشتر می‌دانند. با افزایش روز به روز کاربران و سرعت دسترسی به اینترنت، تعداد زیادی آژانس دیجیتال مارکتینگ نیز شکل گرفتند که وظیفه ارائه خدمات در این حوزه به کسب‌وکارها را بر عهده گرفته‌اند. اما هنوز بسیاری از کسب‌وکارها نمی‌دانند چگونه در میان انبوه پیشنهادات، یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای و مناسب را انتخاب کنند. در این مقاله که به کمک متخصصان آژانس نوین مارکتینگ تهیه شده است؛ نکات بسیار مهمی را در زمینه این انتخاب مطرح می‌کنیم.

اهمیت قائل شدن برای کسب‌وکار شما

ممکن است کسب‌وکار کوچک شما از نظر مالی برای یک آژانس دیجیتال مارکتینگ بزرگ جذاب نباشد؛ و به همین دلیل اهمیت، زمان و انرژی مورد نظر شما را ارائه ندهند. البته اینکه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ به بعضی پروژه‌ها توجه کمتری نشان می‌دهد؛ ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است توانایی برآورده کردن خواسته شما را نداشته باشد؛ و یا زمان و نیروی انسانی کافی برای اجرای پروژه شما را نداشته باشد.

دلایل دیگری نیز برای چنین رفتاری وجود دارد؛ اما مهم‌تر از دلیل این مسئله، نوع برخورد شما با آن است. اگر در آغاز معرفی پروژه خود به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ چنین رفتارهایی را احساس کردید؛ بهتر است همکاری خود را با آنها آغاز نکنید. ممکن است نام و اعتبار برند آژانس مدنظر، شما را تحریک به صبوری کند؛ اما به تجربه می‌گوییم که یک آژانس گمنام‌تر که همکاری دائمی و خوبی با شما دارد، از آژانس‌هایی که برای پروژه شما فرصت کافی ندارند، بسیار بهتر است.

گستردگی فعالیت‌های تحت پوشش

خدمات دیجیتال مارکتینگ مانند حلقه‌های زنجیر به یک‌دیگر وابسته هستند. یک برنامه دیجیتال مارکتینگ قدرتمند، برنامه‌ای است که حداقل چند شاخه اصلی این حوزه را پوشش دهد. ممکن است امروز وب‌سایت کسب‌وکار شما نیازمند خدمات سئو باشد؛ اما چند ماه دیگر قصد دارید در فضای شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت جدی خود را آغاز کنید. بنابراین بهتر است خدمت مدنظر خود را از جایی دریافت کنید که در زمینه سایر خدمات احتمالی نیز بتواند به شما سرویس مناسبی بدهد. این ویژگی کمک می‌کند فعالیت‌های شما در شاخه‌های گوناگون دیجیتال مارکتینگ در هماهنگی کامل با یک‌دیگر جلو برود؛ و احتمالا هزینه‌های کمتری را نیز متحمل شوید.

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ 360 درجه که به ارائه تمامی خدمات این حوزه می‌پردازند مزیت دیگری نیز دارند. طبیعتا این آژانس‌ها در هر بخش از کار، متخصصان ویژه خود را دارند. در نتیجه سطح دانش کلی آنها از آژانس‌هایی که تنها در یک یا چند حوزه بازاریابی آنلاین فعال هستند، معمولا بالاتر است.

سوابق و نمونه کارها

سنجش کیفیت خدمات هر سرویس‌دهنده‌ای بر اساس فاکتورهای مشخصی انجام می‌شود. در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ نیز، شما می‌توانید با بررسی نمونه کارهای قبلی در زمینه‌های گوناگون، حداقل از نظر کیفیت ظاهری، آنها را با انتظارات خود مقایسه کنید. معمولا آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ، نمونه کارها را در وب‌سایت خود به نمایش می‌گذارند.

همچنین یکی دیگر از روش‌های سنجش صلاحیت یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، بررسی سوابق آنها و صحبت با مشتریان قبلی است. در عمل پیشنهاد می‌کنیم اگر شخصا آشنایی کمی با حوزه بازاریابی آنلاین دارید؛ حتما با مشتریان قبلی آژانس تماس بگیرید. پرسیدن در مورد میزان رضایت، نتایج حاصل شده، نقاط قوت و ضعف، مدت زمان همکاری و… می‌تواند دیدگاه خوبی برای شما ایجاد کند.

ارائه پرپوزال اختصاصی

دیجیتال مارکتینگ یک سرویس ثابت و تکرارپذیر نیست. هر کسب‌وکاری با توجه به نیازها، اهداف و بودجه مدنظر، نیازمند برنامه‌ریزی خاص در این زمینه است. به عنوان مثال در بخش مدیریت شبکه‌های اجتماعی، هر شبکه اجتماعی برای نوع خاصی از کسب‌وکار جذاب است؛ و انتخاب درست و شکل و حجم فعالیت در آنها، از یک کسب‌وکار تا کسب‌وکار دیگر می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

بنابراین اگر احساس می‌کنید که یک پروپوزال تکراری و ثابت را دریافت کرده‌اید؛ بهتر است درباره انتخاب خود بررسی بیشتری داشته باشید. یک پروپوزال اختصاصی، دقیقا بر اساس نیازها و اهداف شما، و همچنین وضعیت کسب‌وکار شما شکل گرفته است.

البته در این زمینه به این مسئله توجه کنید که معمولا آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای برای خدمات خود یک یا چند کاتالوگ ثابت دارند؛ و در صورتی که شما نیازمند جزئیات بیشتر شده و وارد مذاکره حضوری شوید، می‌توانید پروپوزال اختصاصی مناسب با کسب‌وکار خود را دریافت کنید.

توجه به قیمت‌گذاری خدمات

تعرفه‌های بسیار متفاوت، یکی از مشکلات اساسی حوزه دیجیتال مارکتینگ است. شاید شما هم به آگهی‌های گمنام برخورده باشید؛ که تنها با دریافت 300 هزار تومان به شما وعده طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای و حضور در نتایج صفحه اول گوگل را می‌دهند! در مقابل افراد و شرکت‌هایی نیز هستند که برای ساده‌ترین وب‌سایت‌های شرکتی درخواست چند ده میلیون تومان پول ناقابل دارند.

حقیقت آن است که شما نباید به هیچ‌کدام از این دو گروه اعتماد کنید. در هر موردی قیمت‌گذاری تنها پس از بررسی دقیق درخواست شما ممکن می‌شود. به عنوان مثال در طراحی سایت، نوع طراحی، زبان کدنویسی، استفاده یا عدم استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا، میزان اختصاصی بودن، تعداد صفحات و امکانات ویژه‌ای مثل پرداخت آنلاین، ارسال فرم، رزرو آنلاین و… می‌تواند روی تعرفه نهایی بسیار موثر باشد. در مثالی دیگر سئوی هر کلمه‌ای برای کسب رتبه در موتورهای جستجو، با توجه به سختی و میزان رقابت روی آن، نیازمند تلاش، هزینه و زمان متفاوتی است. بنابراین نمی‌توان تمام پروژه‌های سئو را با قیمتی یکسان به هدف رساند.

بنابراین بهتر است در زمینه قیمت‌گذاری خدمات نیز دقت کافی داشته و انتخاب اشتباهی نداشته باشید.

سخن پایانی

خدمات دیجیتال مارکتینگ در مقایسه با روش‌های بازاریابی مستقیم، به‌طور معمول نیازمند صبر و حوصله بیشتری هستند. در واقع تا به ثمر رسیدن فعالیتی مثل سئو، بازاریابی محتوایی، برندینگ و به‌طور کلی بازاریابی درون‌گرا، شما باید صبر داشته باشید؛ و بدانید که هزینه‌های فعلی، نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است.

همچنین توصیه می‌کنیم هنگام عقد قرارداد به دقت جزئیات قرارداد و تعهدات طرفین را بررسی کنید. یک توافق حقوقی خوب می‌تواند در هر شرایطی از شما حمایت کند.

در نهایت اگر قصد دارید وارد فضای دیجیتال شوید؛ بکوشید اولین انتخاب شما انتخابی مناسب باشد؛ تا تجربه‌ای خوب از آغاز کسب‌وکار آنلاین خود داشته باشید.

منبع: مقالات نوین مارکتینگ

نوشته راهنمای انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

صمیمی: رسانه‌ها استفاده از خدمات فضا پایه را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنند

صمیمی در کارگاه آموزشی حوزه فضایی ویژه خبرنگاران:
رسانه‌ها استفاده از خدمات فضا پایه را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنند.
 
 
رییس پژوهشگاه فضایی ایران در کارگاره آموزشی حوزه فضایی ویژه خبرنگاران، از شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی خواست که استفاده دستگاه ها از فناوری فضایی را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنند.
 
 به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، حسین صمیمی در کارگاه آموزشی " فناوری فضایی و کاربردهای آن" که به مناسبت روز خبرنگار ویژه خبرنگاران و گزارشگران رسانه‌هادر پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد با تجلیل از شهدای رسانه، گفت: عرصه فضایی کشور نیازمند حضور خبرنگاران کارشناس است تا بتوانند نسبت به معرفی فناوری‌های فضایی و کاربردهای آن برای عموم مردم اقدام کنند و با اطلاع رسانی دقیق، دید روشنی از دستاوردهای حاصل به مردم ارائه دهند.
رییس پژوهشگاه فضایی ایران تصریح کرد: امروزه، فضا از یک حوزه اقتداری صرف تبدیل به یک حوزه اقتصادی شده و از آن به عنوان یک اقتصاد نوظهور یاد می‌شود به طوری که برخی کشورها نیز تصمیم به راه‌اندازی ارتش فضایی گرفته‌اند و این روندهای جهانی نشان می‌دهد که باید قوی‌تر از قبل در حوزه فضایی وارد عمل شویم.
وی با اشاره به فعالیت‌های این پژوهشگاه در حوزه طراحی و ساخت ماهواره، افزود: یکی از رویکردهای جدید پژوهشگاه فضایی ایران، تمرکز بر توسعه خدمات فضاپایه در کشور بوده و در این جهت، در گام نخست، سعی کرده‌ایم که کارآیی و اثر بخشی استفاده از این خدمات فضاپایه را با دولتمردان و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی نشان دهیم.
صمیمی تفاهم نامه و همکاری با پلیس مواد مخدر برای بسیج توان سنجش از دور در پژوهشگاه و دانشگاه‌های کشور برای رفع نیازهای دانشی این حوزه، همکاری با وزارت کشور در تعیین میزان خسارت وارده به کشاورزان در سیل فروردین ۹۸ و کمک به ستاد مدیریت بحران استان‌های سیل زده در بحران سیل ۹۸، همکاری با سازمان برنامه بودجه در بحث آمایش، نمونه‌هایی از موفقیت‌های پژوهشگاه فضایی ایران در این حوزه اعلام کرد.
وی افزود: دغدغه پژوهشگاه فضایی این است که استفاده از خدمات فضاپایه، به عنوان ابزاری کارآمد و معتبر، باید در سطح گسترده‌ و به عنوان یک الزام در دستگاه‌های اجرایی مدنظر قرار گیرد و از وضعیت اختیاری تبدیل به یک اجبار شود.
رییس پژوهشگاه فضایی ایران تصریح کرد: کشور ما در حوزه سنجش از دور پتانسیل بسیار بالایی دارد و آزادسازی داده‌ها توسط سازمان فضایی، وجود مراکز داده و سنجشی و تعهد و تخصص کشور در حوزه نرم‌افزار، فضا را برای به‌کارگیری این فناوری در کشور به صورت وسیع مهیا کرده و کشور ما نیازمند بهره برداری از این پتانسیل است. این موضوع به تنهایی باعث ایجاد بازار کار برای جوانان و استارت‌آپ‌های فعال در این حوزه می شود.
صمیمی در پایان سخنان خود از خبرنگاران و گزارشگران رسانه‌های شرکت‌کننده در این کارگاه آموزشی خواست که استفاده از خدمات فضاپایه توسط دستگاه‌های اجرایی در کشور را تبدیل به یک مطالبه عمومی مردمی کنید.
 
بر اساس این گزارش، دومین جلسه این کارگاه آموزشی یکشنبه هفته آینده 27 مرداد ماه برگزار می شود.
 

صمیمی: رسانه‌ها استفاده از خدمات فضا پایه را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنند

صمیمی در کارگاه آموزشی حوزه فضایی ویژه خبرنگاران:
رسانه‌ها استفاده از خدمات فضا پایه را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنند.
 
 
رییس پژوهشگاه فضایی ایران در کارگاره آموزشی حوزه فضایی ویژه خبرنگاران، از شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی خواست که استفاده دستگاه ها از فناوری فضایی را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنند.
 
 به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، حسین صمیمی در کارگاه آموزشی " فناوری فضایی و کاربردهای آن" که به مناسبت روز خبرنگار ویژه خبرنگاران و گزارشگران رسانه‌هادر پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد با تجلیل از شهدای رسانه، گفت: عرصه فضایی کشور نیازمند حضور خبرنگاران کارشناس است تا بتوانند نسبت به معرفی فناوری‌های فضایی و کاربردهای آن برای عموم مردم اقدام کنند و با اطلاع رسانی دقیق، دید روشنی از دستاوردهای حاصل به مردم ارائه دهند.
رییس پژوهشگاه فضایی ایران تصریح کرد: امروزه، فضا از یک حوزه اقتداری صرف تبدیل به یک حوزه اقتصادی شده و از آن به عنوان یک اقتصاد نوظهور یاد می‌شود به طوری که برخی کشورها نیز تصمیم به راه‌اندازی ارتش فضایی گرفته‌اند و این روندهای جهانی نشان می‌دهد که باید قوی‌تر از قبل در حوزه فضایی وارد عمل شویم.
وی با اشاره به فعالیت‌های این پژوهشگاه در حوزه طراحی و ساخت ماهواره، افزود: یکی از رویکردهای جدید پژوهشگاه فضایی ایران، تمرکز بر توسعه خدمات فضاپایه در کشور بوده و در این جهت، در گام نخست، سعی کرده‌ایم که کارآیی و اثر بخشی استفاده از این خدمات فضاپایه را با دولتمردان و مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی نشان دهیم.
صمیمی تفاهم نامه و همکاری با پلیس مواد مخدر برای بسیج توان سنجش از دور در پژوهشگاه و دانشگاه‌های کشور برای رفع نیازهای دانشی این حوزه، همکاری با وزارت کشور در تعیین میزان خسارت وارده به کشاورزان در سیل فروردین ۹۸ و کمک به ستاد مدیریت بحران استان‌های سیل زده در بحران سیل ۹۸، همکاری با سازمان برنامه بودجه در بحث آمایش، نمونه‌هایی از موفقیت‌های پژوهشگاه فضایی ایران در این حوزه اعلام کرد.
وی افزود: دغدغه پژوهشگاه فضایی این است که استفاده از خدمات فضاپایه، به عنوان ابزاری کارآمد و معتبر، باید در سطح گسترده‌ و به عنوان یک الزام در دستگاه‌های اجرایی مدنظر قرار گیرد و از وضعیت اختیاری تبدیل به یک اجبار شود.
رییس پژوهشگاه فضایی ایران تصریح کرد: کشور ما در حوزه سنجش از دور پتانسیل بسیار بالایی دارد و آزادسازی داده‌ها توسط سازمان فضایی، وجود مراکز داده و سنجشی و تعهد و تخصص کشور در حوزه نرم‌افزار، فضا را برای به‌کارگیری این فناوری در کشور به صورت وسیع مهیا کرده و کشور ما نیازمند بهره برداری از این پتانسیل است. این موضوع به تنهایی باعث ایجاد بازار کار برای جوانان و استارت‌آپ‌های فعال در این حوزه می شود.
صمیمی در پایان سخنان خود از خبرنگاران و گزارشگران رسانه‌های شرکت‌کننده در این کارگاه آموزشی خواست که استفاده از خدمات فضاپایه توسط دستگاه‌های اجرایی در کشور را تبدیل به یک مطالبه عمومی مردمی کنید.
 
بر اساس این گزارش، دومین جلسه این کارگاه آموزشی یکشنبه هفته آینده 27 مرداد ماه برگزار می شود.
 

مشترکین سیم کارت‌‌های شاتل موبایل در عید قربان و غدیر تا ٧ گیگابایت اینترنت هدیه می‌گیرند

شاتل موبایل از اهدای اینترنت هدیه در روزهای عید قربان و عید غدیر به مشترکین سیم‌کارت‌ های خود خبر داد.

این اپراتور تلفن همراه با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش شماره منحصر به فرد 0998 و کد یک، در روزهای عید قربان و عید غدیر به کلیه مشترکین خود بسته اینترنت شاتل موبایل پلاس یک روزه هدیه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، در روزهای اعیاد قربان و غدیر بسته 650 مگابایت شاتل موبایل پلاس یک روزه به کلیه مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل هدیه شده و به مشترکینی که از عید قربان تا روز عید غدیر، حداقل 5000 تومان تراکنش اعم از خرید شارژ یا بسته اینترنت از هر یک از درگاه‌های فروش این اپراتور انجام دهند، 7 گیگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس یک روزه دریافت خواهند کرد.

متقاضیان برای انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت شاتل با پوشش سراسری3G  و 4G و پیش‌شماره 0998 با کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir  و یا یکی از ١۵٠٠ نماینده فروش و خدمات پس از فروش شاتل موبایل در سراسر کشور مراجعه نمایند و یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان شاتل موبایل تماس بگیرند و سیم کارت با شماره انتخابی خود را درب منزل تحویل بگیرند.

نوشته مشترکین سیم کارت‌‌های شاتل موبایل در عید قربان و غدیر تا ٧ گیگابایت اینترنت هدیه می‌گیرند اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

پشتیبانی از HDR و HDMI 2.0 به آداپتور چند پورت USB-C اپل اضافه شد

 
پشتیبانی از HDR و HDMI 2.0 به نسخه جدید مبدل چندپورت دیجیتال AV به USB-C اپل اضافه شده است.
 
شاید اپل بسیاری از پورت‌ها را از لپ‌تاپ‌هایش حذف کرده باشد؛ اما با خریداری آداپتور چندپورت رسمی می‌توان پورت‌های حذف‌شده را بازگرداند. اکنون اپل آداپتور چندپورت خود را به‌روزرسانی کرده تا آن را کاربردی‌تر کند.
 
طبق گزارش 9To5Mac، کوپرتینویی‌ها به‌طور کاملا بی‌سروصدا، آداپتور چندپورت دیجیتال AV به USB-C خود را با همان قیمت ۶۹ دلار سابق، از شماره مدل A1621 به A2119 به‌روز کرده‌اند. آداپتور مذکور پورت‌های HDMI، USB-C و USB-A را دارا است و هنگامی که به یک کامپیوتر مک یا آیپد متصل شود، به دستگاه این امکان را می‌دهد که علاوه‌بر شارژشدن، به مانیتور دیگر متصل شود و هم‌زمان عمل انتقال داده را نیز انجام دهد.
 
اگر قصد خرید آداپتور چند پورت اپل را دارید، مدل جدید، به‌دلیل ارتقاء ویژگی‌هایش قطعا توجه شما را جلب خواهد کرد. پورت HDMI در مدل جدید اکنون از HDMI 2.0 پشتیبانی می‌کند؛ این یعنی اگر با سیستم‌عامل‌های macOS Mojave 10.14.6 یا iOS 12.4 و بالاتر به‌کار گرفته شود،
 
می‌تواند وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ را با نرخ تازه‌سازی ۳۰ یا ۶۰ هرتز و همچنین وضوح 1080p را با ترخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز ارائه دهد. برای رسیدن به بالاترین وضوح با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز، به یکی از این دستگاه‌های اپل احتیاج خواهیم داشت:
 
مک‌بوک پرو ۱۵ اینچی، معرفی‌شده از سال ۲۰۱۷ به بعد
آی‌مک رتینا معرفی‌شده از سال ۲۰۱۷ به بعد
آی‌مک پرو
آیپد پرو
مدل جدید آداپتور چندپورت اپل، همچنین از قابلیت HDR با فرمت‌های HDR10 و دالبی ویژن (Dolby Vision) پشتیبانی می‌کند تا درصورت وجود دستگاه پخش و نمایشگر سازگار با این ویژگی، کاربر را از مزایای آن بهره‌مند کند.
 
پورت‌های USB-C و USB-A به همان شکل در مدل جدید یاقی مانده‌اند و USB A سرعت انتقال USB 3.0 و شارژ آیفون، آیپد و آیپاد تاچ را ازطریق کابل مناسب، دارا است.
 
پورت USB-C برای شارژ مورد استفاده قرار می‌گیرد و اگر همراه یک آداپتور شارژ USB-C استفاده شود، می‌تواند باتری مک یا آیپد را شارژ کند.
 
توجه داشته باشید هنگامی که از آداپتور چندپورت استفاده نمی‌کنید، آن را از دستگاه‌ جدا کنید؛ در غیر این صورت، آداپتور شارژ باتری دستگاه متصل را خالی می‌کند.

افزایش همکاری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با دانشگاه

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:به تدریج میزان همکاری اساتید و دانشجویان با پژوهشگاه را بیشتر می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر شاهد به ثمر رسیدن تحقیقات باشیم.
 
 
وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به همکاری این پژوهشگاه با نهادهای علمی و دانشگاهی گفت: این پژوهشگاه پیش از این نیز برای ارتقاء تحقیقات خود از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی استفاده می‌کرده است. حضور اساتید و دانشجویان در پروژه‌های علمی پژوهشگاه از پیش نیز وجود داشته و ما قصد داریم تا میزان این همکاری‌ها را بیشتر کنیم.
 
وی افزود: اگر چه دانشجویان کمتر به طور مستقیم با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط هستند اما به واسطه اساتیدشان توانسته‌اند در بسیاری از پروژه‌های مهم فعالیت تحقیقاتی داشته باشند.
 
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه بیان کرد: بالاترین همکاری با پژوهشگاه را اساتید دانشگاهی داشتند که بیشتر از فعالان حوزه علمی در بخش صنعت بوده است.
 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: به تدریج این میزان همکاری اساتید و دانشجویان با پژوهشگاه را بیشتر می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر شاهد به ثمر رسیدن تحقیقات باشیم و هم شاهد ارتباط مؤثر دانشگاه با پژوهشگاه باشیم.
 
لازم به ذکر است، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور انجام رساندن پروژه‌های تحقیقاتی در پژوهشکده‌های مختلف خود از حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه‌هایی نظیر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه تهران و دانشگاه شریف استفاده کرده است.

نمایشگر گیمینگ شیائومی eSports در راه است؛ یک مانیتور ۳۴ اینچی انحنادار!

کارخانه شیائومی هندوستان

خبرها حاکی از آن است که اولین نمایشگر گیمینگ شیائومی به‌زودی معرفی خواهد شد. این نمایشگر ۳۴ اینچی قرار است انحنادار هم باشد.

شاید همه ما شیائومی را بیشتر به خاطر اسمارتفون‌هایش می‌شناسیم، اما این شرکت چینی در سال‌های اخیر تقریبا در همه حوزه‌های تکنولوژی وارد شده است. حالا بنا به گزارشی که به‌تازه‌گی منتشر گردیده، به نظر می‌رسد که گام بعدی شیائومی ساخت مانیتورهایی است که مختص گیمرها خواهد بود.

گزارش‌ها ادعا می‌کنند که شرکت در حال کار بر روی یک نمایشگر انحنادار ۳۴ اینچی به نام eSports است که مختص گیمرها ساخته شده و احتمالا ماه نوامبر امسال عرضه خواهد شد. به‌غیر از سایز و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی نمایشگر گیمینگ شیائومی اطلاعات زیادی درباره آن در دست نیست. البته گفته می‌شود که وضوح تصویر آن، +QHD با نسبت ۲۱:۹ خواهد بود.

نمایشگر گیمینگ شیائومی

این برای اولین بار نیست که شیائومی در عرصه گیمینگ وارد می‌شود. شرکت قبلا لپ‌تاپ گیمینگ Mi 2019 را معرفی کرده بود؛ ضمن اینکه برندی مانند بلک شارک هم که تابه‌حال چندین اسمارتفون مخصوص بازی عرضه کرده است، تحت نام این شرکت چینی فعالیت می‌کند.

ظاهرا، شیائومی پیش‌بینی کرده است که نیاز به چنین نمایشگرهایی در حال کاهش یافتن است و چه بهتر که بتواند این دستگاه‌ها را با قیمت پایین‌تر تولید کند. محصولات شیائومی معمولا به این معروفند که اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه هستند و خوشبختانه این نمایشگر ۳۴ اینچی انحنادار هم از این امر مستنثنی نخواهد بود.

نوشته نمایشگر گیمینگ شیائومی eSports در راه است؛ یک مانیتور ۳۴ اینچی انحنادار! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.

شایعه یا حقیقت؛ آیفون پرو نام نسل بعدی آیفون اپل خواهد بود

شایعه یا حقیقت؛ آیفون پرو نام نسل بعدی آیفون اپل خواهد بود

براساس آخرین اخبار فاش‌شده احتمال دارد آیفون ۱۱ گوشی هوشمند بعدی کوپرتینویی‌ها با نام آیفون پرو معرفی و به بازار عرضه شود. 

شایعه یا حقیقت؛ آیفون پرو نام نسل بعدی آیفون اپل خواهد بود

شایعه یا حقیقت؛ آیفون پرو نام نسل بعدی آیفون اپل خواهد بود

براساس آخرین اخبار فاش‌شده احتمال دارد آیفون ۱۱ گوشی هوشمند بعدی کوپرتینویی‌ها با نام آیفون پرو معرفی و به بازار عرضه شود. 

فعالیت یک شرکت دانش بنیان ایرانی در زمینه سیستم فوق هوشمند

یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی در زمینه جانمایی، طراحی، ساخت، راه‌اندازی، بهره‌برداری، مدیریت و نگهداری سیستم‌های فوق هوشمند ماهواره‌ای فعالیت می‌کند.
 
 
 یک شرکت دانش‌بنیان در زمینه جانمایی، طراحی، ساخت، راه‌اندازی، بهره‌برداری، مدیریت و نگهداری سیستم‌های فوق هوشمند ماهواره‌ای فعالیت می‌کند.
 
این شرکت توانسته با وجود تیم‌های مختلف در سراسر کشور موضوع ترموگرافی و کلینیک تخصصی را حل کند.
 
علاوه بر این، این شرکت دانش‌بنیان آموزش‌های تخصصی را در قالب سمینار و دوره آموزشی ارائه می‌کند و این تورهای آموزشی در کل کشور برگزار می شود.