معرفی ۷ مورد از بهترین پلاگین های نوتیفی برای وردپرس
این که یک وب سایت وردپرسی یا هر وب سایت دیگر می تواند به زندگی اش بدون نوتیفی و پلاگین های ارسال نوتیفی سپری کند شکی نیست. اما به هر دلیلی، این روزها توصیه می شود در راستای اهداف وب سایت، از پلاگین های نوتیفی استفاده شود. برخی از این پلاگین ها، عمومیت دارند و برخی برای کارهای خاصی بکار می روند.
اما ما در این مقاله قصد داریم برای وبمستران، یک لیست عالی از ۷ پلاگین های نوتیفی داشته باشیم تا در هنگام نیاز، میان این همه پلاگین خوب و بد، گرفتار نشوند.
پلاگین نوتیفی رایگان برای وردپرس OneSignal
نام کامل این افزونه نوتیفی وردپرس OneSignal – Free Web Push Notifications است. این برنامه یکی از محبوب ترین پلاگین هاست که حدودا ۹۰ هزار کاربر دارد.
این افزونه به شما کمک می کند که زمانی که یک پست جدید ارسال می کنید، مخاطب شما نوتیفی روی دسکتاپ خود دریافت کند و متوجه شود که شما در وبلاگ تان مطلبی ارائه کرده اید.
خوشبختانه پلاگین نوتیفی OneSignal روی تمام پلتفرم های موبایلی، و روی تمام مرورگر ها به خوبی کار می کند. پس نگران از بابت محدودیت ها نباشید.
از جمله ویژگی های دیگر OneSignal این است که امکان شخصی سازی و گزارش گیری به صورت عالی درد و دست شما را حسابی در تنظیمات باز گذاشته است.
برای دانلود پلاگین OneSignal اینجا را کلیک کنید
پلاگین نوتیفی های دلخواه برای وردپرس به نام Notification
نام این پلاگین نیز به طور کامل Notification – Custom Notifications and Alerts for WordPress است. از آن جا که امکان دارد بخواهید بانک پلاگین های وردپرس را سرچ کنید لازم است که نام کامل افزونه را بدانید.
هر چند این افزونه، به محبوبیت پلاگین OneSignal نیست اما دارای امکاناتی است که در داخل OneSignal نمی توانید در دسترس داشته باشید.
مثلا یکی از امکانات این پلاگین این است که می توانید آدرس ایمیل نیز وارد کنید و نوتیفی ها را به ایمیل نیز ارسال کنید.
امتیاز دیگر این افزونه نوتیفی این است که شما می توانید برای هر اقدام در وردپرس، ( نه تنها برای ارسال پست ها ) برای کاربران نوتیفی ارسال کنید. مثلا وقتی محصولی اضافه می کنید یا هر کار دیگری که می کنید به کمک یک دکمه می توانید دیگران را مطلع کنید.
امتیاز دیگر این که شما می توانید بر اساس معیارهای خاصی نوتیفی تنظیم کنید و ارسال کنید. و اما ویژگی عالی برای تمام نوتیفی هایی که با این برنامه ارسال می کنید این است که کامنت پذیر هستند و کاربران می توانند نظر خود را روی نوتیفی ها ارسال کنند.
برای دانلود این پلاگین عالی کلیک کنید
پلاگین نوتیفی ایمیلی وردپرس Better Notifications for WordPress
اگر بیش از نوتیفی های دسکتاپ به نوتیفی ها و اعلان های ایمیلی علاقه دارید، بد نیست که Better Notifications for WordPress را تست کنید.
شما می توانید از این نرم افزار به صورت رایگان و پولی استفاده کنید.
به کمک نسخه رایگان می توانید اعلان ها را برای افراد، یا به چند نفر، یا به صورت تکی ارسال کنید. اما نسخه پولی به شما امکانات اضافی برای شخصی سازی می دهد.
برای دانلود این پلاگین نوتیفی وردپرس کلیک کنید.
پلاگین نمایش نوتیفی وردپرس در نوتیفی بار با WP Notification Bars
WP Notification Bars یک نرم افزار معمولی برای ارسال نوتیفی روی سیستم مخاطبین و کاربران سایت شما نیست. به کمک این پلاگین می توانید روی سایت خود در قسمت نوتیفی بار، یک سری نوتیفی ها نمایش دهید.
این افزونه یک انتخاب عالی برای زمانی است که می خواهید یک خبر مهم را به اطلاع کاربران برسانید یا این که محصولی را تبلیغ کنید.
WP Notification Bars دارای امکانات عالی است. مثلا شما می توانید مشخص کنید که نوتیفی مورد نظر جای ثابت داشته باشد یا داینامیک باشد. یا این که می توانید مشخص کنید که این نوتیفی صرفا در صفحات خاصی نمایش داده شود.
برای دانلود این پلاگین کلیک کنید
افزونه نوتیفی Push Notifications for WordPress Lite برای ورد پرس
اگر هدف شما این است که نوتیفی های وب سایت وردپرسی تان را صرفا برای کاربران موبایلی یعنی اندرویدی ها و آیفون ارسال کنید، Push Notifications for WordPress (Lite) یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست.
این افزونه به صورت پولی و رایگان ارائه می شود. در نسخه رایگان شما فقط قادر خواهید بود برای هر پست روی سایت خود، ۱۰۰۰ نوتیفی برای اندرویدی ها و ۱۰۰۰ نوتیفی برای آی او اسی ها ارسال کنید.
اگر این شمار راضی تان نمی کند به ناچار نسخه پولی آن را خریداری کنید.
به نظر می رسد برای یک وب سایت کوچک این پلاگین رایگان نوتیفی وردپرس عالی باشد.
برای دانلود این پلاگین کلیک کنید
افزونه نوتیفی WPFront Notification Bar برای وردپرس
همانطور که می توانید از نام این پلاگین حدس بزنید ، WPFront Notification Bar افزونه دیگری است که اعلان ها را در یک نوار نمایش می دهد.
این نرم افزار دارای برخی از ویژگی های خوب مانند امکان تنظیم تاریخ های شروع و پایان برای اطلاع رسانی و همچنین بستن خودکار است. گزینه های دیگر به شما امکان می دهد رنگ ها ، اندازه ، مکان را تنظیم کنید (مثلاً در کدام صفحه و در کجا نوتیفی نمایش داده شود). همچنین می توانید انتخاب کنید که آیا پس از تعداد مشخصی از ثانیه ، اعلان به صورت خودکار بسته می شود یا خیر.
برای دانلود این افزونه وردپرس کلیک کنید
Cookie Notice for GDPR پلاگین وردپرسی برای نوتیفی
این افزونه آخرین موردی است که در این لیست آورده ایم و از اهمیت بالایی برخوردار است. با کمک این افزونه از قوانین کوکی ها استفاده خواهید کرد و بر اساس قوانین اروپا، از کوکی های سیستم کاربران جهت برنامه ریزی ارسال نوتیفی ها استفاده خواهید کرد.
نکته ای که وجود دارد این است که، این افزونه برای کسانی که روی سرور های داخلی سایت دارند، نتوانند دقیق از این افزونه یاری بگیرند. باید تست کنید و وضعیت را بسنجید.
اما تعداد نزدیک به ۱ میلیون کاربر فعال برای این افزونه نشان می دهد که رویکرد این برنامه برای جذب کاربر، و استفاده از کوکی ها طبق استانداردهای حاکم بر اروپا موفق بوده است.
این افزونه به شما این امکان را می دهد که به راحتی، نوتیفی ها را شخصی سازی کنید و بر اساس محدودیت های امنیتی آن ها را ارسال کنید.
برای استفاده از این افزونه کلیک کنید
چرا افزونه های نوتیفی وردپرس مهم هستند؟
امروزه شمار وب سایت ها روز به روز در حال افزایش است. شما نیاز دارید تا از میان رقبا خودتان به سمت مخاطبین تان بروید. با هجوم وب سایت های مختلف و سرگرمی های متفاوت، کاربری که به سایت شما علاقه دارد شاید اصلا فراموش کند که چنین وب سایتی هم هست و دوباره برای دیدار از سایت شما برنامه ریزی نکند.
وجود این افزونه های نوتیفی به هر ترتیب که شده، کمک می کند هشداری دریافت کند و به سمت سایت شما بیاید.
این افزونه ها در اصل ابزاری برای ارتباط با مخاطب و تاثیر گذاری برای آن هاست.
البته که شما می توانید امتیازهای بیشتری را برای ان ها برشمرید.
نظرتان را در این باره برای ما بگویید
نوشته معرفی ۷ مورد از بهترین پلاگین های نوتیفی برای وردپرس اولین بار در گويا آی تی پدیدار شد.
پیشبینی سونی از کاهش فروش هندستهای اکسپریا در ادامه سال مالی حکایت دارد
شرکت سونی در سال مالی 2014 مجموعا 40 میلیون اسمارتفون را به فروش رساند. اما چالشهای جدید پیش روی کمپانی بدان معناست که تنها پس از گذشت 5 سال، غول ژاپنی در جدیدترین پیشبینی میزان فروش خود رقم 40 میلیونی پیشین را به 4 میلیون واحد تقلیل داده است.
علیرغم پیشبینیهای اولیه برای فروش 5 میلیون دستگاهی اسمارتفون طی سال مالی 2019 (حد فاصل 1 آوریل 2019 تا 31 مارس 2020) اکنون سونی پیشبینیهای خود را مورد بازنگری قرار داده و بهدنبال پشت سر گذاشتن یک دوره 3 ماهه کاملا وحشتناک که در آن تنها 900 هزار اسمارتفون فروخته شد؛ برآورد فروش سالیانه خود را به 4 میلیون دستگاه کاهش داد. این رقم نشاندهنده ثبت یک رکورد ضعیف توسط کمپانی و فروش کمتر از 1 میلیون دستگاهی اسمارتفونهای سونی طی یک دوره زمانی 3 ماهه برای نخستین بار است. به منظور دستیابی به چشماندازی بهتر از این مشکل بایستی خاطرنشان کرد که تنها 12 ماه قبل شرکت سونی موفق شد فروش چشمگیر 2 میلیون دستگاهی را تجربه نماید.
اسمارتفون سونی اکسپریا 1
طی 2 ماهه نخست دوره زمانی 3 ماهه، سونی هیچگونه محصول بزرگی را روانه بازار نکرد و در عوض تا حدود زیادی به فروش اسمارتفونهای اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس تکیه کرد. اما با نزدیک شدن به آغاز ماه ژوئن، غول ژاپنی جدیدترین پرچمدار خود با نام اکسپریا 1 را در اکثر بازارهای بینالمللی عرضه کرد. این اسمارتفون بهطور مکرر از فهرست موجودی بسیاری از بازارها خارج شد و این موضوع نهایتا از نرخ تقاضای بالا برای هندست مذکور حکایت داشت. با اینحال آخرین آمار مربوط به فروش کمپانی نشان میدهد که در حقیقت، فرآیند تامین موجودی هندست در بازار بهصورت محدود اجرا شده است.
میزان زیاندهی مالی واحد اسمارتفون سونی طی 3 ماهه گذشته در هالهای از ابهام قرار دارد؛ چرا که کمپانی ژاپنی، دیگر گزارش مالی مجزا برای کسبوکار خود را منتشر نمیکند. سونی پیشتر هشدار داده بود که احتمالا تا دوره 3 ماهه منتهی به مارس سال 2021 به سودآوری نخواهد رسید. کمپانی امیدوار است که با ادامه روند کاهش هزینههای عملیاتی و افزایش میزان فروش خود بهدنبال آغاز محبوبیت بیشتر اسمارتفونهای 5G به این هدف دست پیدا کند.
نوشته پیشبینی سونی از کاهش فروش هندستهای اکسپریا در ادامه سال مالی حکایت دارد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.
پیشبینی سونی از کاهش فروش هندستهای اکسپریا در ادامه سال مالی حکایت دارد
شرکت سونی در سال مالی 2014 مجموعا 40 میلیون اسمارتفون را به فروش رساند. اما چالشهای جدید پیش روی کمپانی بدان معناست که تنها پس از گذشت 5 سال، غول ژاپنی در جدیدترین پیشبینی میزان فروش خود رقم 40 میلیونی پیشین را به 4 میلیون واحد تقلیل داده است.
علیرغم پیشبینیهای اولیه برای فروش 5 میلیون دستگاهی اسمارتفون طی سال مالی 2019 (حد فاصل 1 آوریل 2019 تا 31 مارس 2020) اکنون سونی پیشبینیهای خود را مورد بازنگری قرار داده و بهدنبال پشت سر گذاشتن یک دوره 3 ماهه کاملا وحشتناک که در آن تنها 900 هزار اسمارتفون فروخته شد؛ برآورد فروش سالیانه خود را به 4 میلیون دستگاه کاهش داد. این رقم نشاندهنده ثبت یک رکورد ضعیف توسط کمپانی و فروش کمتر از 1 میلیون دستگاهی اسمارتفونهای سونی طی یک دوره زمانی 3 ماهه برای نخستین بار است. به منظور دستیابی به چشماندازی بهتر از این مشکل بایستی خاطرنشان کرد که تنها 12 ماه قبل شرکت سونی موفق شد فروش چشمگیر 2 میلیون دستگاهی را تجربه نماید.
اسمارتفون سونی اکسپریا 1
طی 2 ماهه نخست دوره زمانی 3 ماهه، سونی هیچگونه محصول بزرگی را روانه بازار نکرد و در عوض تا حدود زیادی به فروش اسمارتفونهای اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس تکیه کرد. اما با نزدیک شدن به آغاز ماه ژوئن، غول ژاپنی جدیدترین پرچمدار خود با نام اکسپریا 1 را در اکثر بازارهای بینالمللی عرضه کرد. این اسمارتفون بهطور مکرر از فهرست موجودی بسیاری از بازارها خارج شد و این موضوع نهایتا از نرخ تقاضای بالا برای هندست مذکور حکایت داشت. با اینحال آخرین آمار مربوط به فروش کمپانی نشان میدهد که در حقیقت، فرآیند تامین موجودی هندست در بازار بهصورت محدود اجرا شده است.
میزان زیاندهی مالی واحد اسمارتفون سونی طی 3 ماهه گذشته در هالهای از ابهام قرار دارد؛ چرا که کمپانی ژاپنی، دیگر گزارش مالی مجزا برای کسبوکار خود را منتشر نمیکند. سونی پیشتر هشدار داده بود که احتمالا تا دوره 3 ماهه منتهی به مارس سال 2021 به سودآوری نخواهد رسید. کمپانی امیدوار است که با ادامه روند کاهش هزینههای عملیاتی و افزایش میزان فروش خود بهدنبال آغاز محبوبیت بیشتر اسمارتفونهای 5G به این هدف دست پیدا کند.
نوشته پیشبینی سونی از کاهش فروش هندستهای اکسپریا در ادامه سال مالی حکایت دارد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.
روی کاغذ همه چیز خوب است!
کارآفرینی در اقتصاد دیجیتال
نرم افزاری که خنده های مصنوعی را شناسایی می کند
دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون با فایل منجر MyMedia
برنامه فیس بوک یا بهتر بگویم، سایت فیس بوک، به عنوان محبوب ترین و پر بازدید ترین وب سایتی به شمار می آید که تا کنون روی کره زمین ساخته شده است. آیا می دانید در آخرین آماری که گرفته شده است، این شبکه دارای ۲٫۳ میلیارد کاربر است؟ با این حال، فیس بوک، بیشتر روی پلتفرم های اندروید و ios در دسترس است. نرم افزار ios فیس بوک، یک سرویس عالی برای همراهی با فیس بوک است اما یک مشکل وجود دارد. امکان دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون به راحتی و سادگی وجود ندارد. از این رو ما بر آن شدیم تا ترفند های دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون را به شما آموزش دهیم
راه حل مشکل دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون
راه حلی که برای حل مشکل دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون به نظرمان رسیده، نرم افزار فایل منجر MyMedia است. MyMedia فایل منجری است که اجازه می دهد از سایت ها فیلم دانلود کنید و به راحتی، آن ها را در اختیار بگیرید.
امتیاز دیگری که این فایل منجر دارد، این است که واقعا رایگان است.
شیوه دانلود ویدیو فیس بوک در ios
برای این که موفق به دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون شوید کافی است که ابتدا، اپلیکیشن را نصب کنید. اینجا را کلیک کنید تا این نرم افزار را دانلود کنید.
برای این که این نرم افزار روی گوشی تان خوب کار کند نیاز دارید تا سیستم عامل تان iOS 9 به بالا باشد.
بعد از این که این اپلیکیشن را نصب کردید، می توانید عملیات دانلود فیلم های فیس بوک در آیفون را شروع کنید.
برای شروع:
نرم افزار فیس بوک یا وب سایت فیس بوک را باز کنید و با ورود نام کاربری و پسورد خود، به داخل صفحه ای بروید که می خواهید ویدیویی از آن دانلود کنید.
اگر ویدیوی یاد شده در حالت Public نشر داده شده باشد، با نرم افزار MyMedia قابل شناسایی است. در غیر اینصورت از دست این نرم افزار کاری بر نمی آید.
در ادامه باید لینک فیلم مورد نظر را کپی کنید. برای این کار به مسیر Share button -> More Options -> Copy بروید و همانطور که در عکس زیر می بینید این لینک به تو اتوماتیک در کلیپبرد شما ذخیره می شود.
در ادامه، بدون هیچ کار اضافی به سراغ اپلیکیشن MyMedia بروید و مرورگر داخلی آن را باز کنید و آدرس fbdown.net را در داخل آن بنویسید.
و در ادامه، وقتی که وب سایت باز شد آدرسی که در کلیپبرد ذخیره شده است را در داخل آن پیست کنید.
با این کار وب سایت مورد نظر متوجه می شود که قصد دارید فیلمی از فیس بوک را دانلود کنید. در ادامه به شما در مورد کیفیت دانلود سوال می شود.
کیفیت دانلود مورد نظر را انتخاب کنید. مثلا شما می توانید حالت استاندارد را انتخاب کنید یا کیفیت hd را انتخاب نمایید.
در ادامه نامی برای فایل دانلودی خود انتخاب کنید و اینتر را روی گوشی تان بزنید تا عملیات دانلود همانطور که دوست دارید انجام شود.
وقتی که دانلود فیلم فیس بوک تمام شد، نوتیفی مشاهده می کنید. در انتهای صفحه نوتیفی محلی است که می توانید از طریق آن فیلم را مشاهده کنید
در انتهای همین صفحه نوتیفی تب های مختلفی وجود دارد. روی تب Media کلیک کنید.
با انتخاب این گزینه آپشن های مختلف برای فیلم مورد نظر دیده می شود. شما باید گزینه Save to Camera Rol را انتخاب کنید.
بدین ترتیب فیلم فیس بوک برای شما در آیفون به راحتی توسط این برنامه قابل دانلود است.
البته این شیوه یک روش عالی است اما روی برخی پلتفرم ها نیز یک شیوه متفاوت برای دانلود ویدیو فیس بوک مرسوم است که ترفندش را در مقاله ای نوشته ام.
صحبت آخر:
البته این نرم افزار مختص فیس بوک به تنهایی نیست. همانطور که می دانید از یوتیوب به راحتی نمی توان فیلم دانلود کرد مگر به کمک افزونه ها و نرم افزارهای مختلف. مثلا برای دانلود فیلم یوتیوب در آیفون یک روش ساده و مرسوم برای ذخیره فیلم یویتوب در رول دوربین وجود دارد. اما تمام شیوه های دانلود از یویتوب را می توانید از اینجا مطالعه کنید که بالغ بر ۲۳ روش است.
اما همین نرم افزار که در این مقاله معرفی شد نیز یک سرویس عالی برای دانلود فیلم از یوتیوب یا هر سرویس دیگری است که به راحتی امکان دانلود از آن فراهم نیست.
نظر خود را در این باره بنویسید.
نوشته دانلود ویدیو فیس بوک در آیفون با فایل منجر MyMedia اولین بار در گويا آی تی پدیدار شد.
رشد ۱۲۰درصدی خرید آنلاین
ظرفیت دقیق باتری گلکسی نوت ۱۰ پلاس و گلکسی واچ اکتیو ۲ مشخص شد
در میان اخبار و شایعات درباره تامینکننده باتری برای اسمارتفون گلکسی نوت 10 پلاس و گلکسی واچ اکتیو 2 خبرهایی درباره ظرفیت دقیق باتری این دو دستگاه منتشر شده است. اخبار و شایعات درباره بالاترین مدل نوت 10 نشان میدادند که باتری این دستگاه نسبت به سایر نسخههای خود از ظرفیت بیشتری برخوردار خواهد بود و عددی در حدود 4300 میلیآمپر در اختیار رسانهها قرار داشت.
اما اخبار جدید حاکی از آن هستند که ظرفیت باتری نوت 10 پلاس بهطور دقیق، 4370 میلیآمپر بوده که نسبت به گلکسی نوت 9 افزایش 10 درصدی داشته است. باوجود نسل دوم پردازندههای 7 نانومتری برای چیپستهای اگزینوس 9828 و اسنپدراگون 855 پلاس، تامین انرژی تلفن نیازمند باتری قدرتمند و با ظرفیت بالا است. باید این موضوع را هم یادآور شد که کمپانی Samsung SDI که یکی از زیرمجموعههای سامسونگ است، وظیفه تولید باتریهای جدید را برعهده دارد.
گلکسی واچ اکتیو 2 نیز در دو نسخه مختلف همراه با پرچمدار سری نوت در رویداد هفتم اوت (16 مرداد) معرفی خواهد شد. ظرفیت باتری این ساعت نیز به ترتیب 240 و 330 میلیآمپر است که توسط کمپانی چینی (ATL (Amperex تولید میشود. طرفیت باتری این ساعت نیز نسبت به نسخه اول آن که 230 میلیآمپر بود، افزایش یافته است. همچنین طبق گزارشها، این ساعت مجهز به ویژگی جدید ECG برای نمایش ضربان قلب نیز هست.
نوشته ظرفیت دقیق باتری گلکسی نوت 10 پلاس و گلکسی واچ اکتیو 2 مشخص شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.