تویوتا از برنامهی مهمش برای توسعه خودروهای برقی خبر داد
تویوتا قصد دارد تا سال ۲۰۲۵، ۵.۵ میلیون دستگاه خودرو الکتریکی و پیل سوختی بفروشد.
تویوتا قصد دارد تا سال ۲۰۲۵، ۵.۵ میلیون دستگاه خودرو الکتریکی و پیل سوختی بفروشد.
تویوتا قصد دارد تا سال ۲۰۲۵، ۵.۵ میلیون دستگاه خودرو الکتریکی و پیل سوختی بفروشد.
روزانه اپلیکیشنهای زیادی به بازار عرضه میشوند و هر کدام قابلیتهای خاص خود را دارند. PhotoGrid نیز جز همین خانواده بزرگ محسوب میشود و از ویژگیهای کارآمدی بهره میگیرد. در حقیقت برنامهها برای راحتتر کردن زندگی و انجام سریعتر کارها توسعه داده میشوند. میتوان گفت اپها به بخش جداییناپذیر از لایف استایل زندگی مدرن تبدیل شدهاند و بدون آنها طیف گستردهای از اعمال انجام نمیشود یا به پایان رساندن آنها با سختی زیادی همراه خواهد بود. برای شناخت بهترین اپلیکیشنها باید به بررسی آنها بپردازیم. در این نوبت قصد داریم تا با PhotoGrid بیشتر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.
اگر بهدنبال یکی از بهترین برنامههای حوزه ادیت تصویر هستید، حتما به فکر نصب PhotoGrid باشید. این اپلیکیشن با ظاهری مدرن و جذاب به مارکتهای اندرویدی عرضه شده و نظر هر کسی را بهسمت خود جلب میکند. خوشبختانه اپ مذکور بهطور منظم آپدیتهایی را دریافت میکند تا همیشه از آخرین قابلیتها بهره ببرید و چیزی را از دست ندهید! PhotoGrid تاکنون بیشتر از 1 میلیون بار از کافهبازار دانلود شده و امتیاز بسیار خوبی را از یوزرها دریافت نموده. پیش از هر چیزی، قابلیت Grid این اپلیکیشن مورد توجه است. با کمک این گزینه میتوانید چندین عکس را تبدیل به یک تصویر واحد و جذاب کنید و خاطراتتان را با حجم کمتری حفظ نمایید. همچنین از این قابلیت قادرید برای گزارش کنفرانسها و نمایشگاهها استفاده نمایید و مثلا تمامی صحنههای مرتبط را در یک کلاژ قرار دهید.
این امکان به شما داده شده تا ظاهر Grid خود را برطبق سلایق خود تغییر دهید و مثلا تصاویر را در قالبهای جداگانهای قرار دهید. در ضمن با لمس هر عکس نیز میتوانید روی آنها زوم کنید یا به ادیت آنها بپردازید. کافیست یکی از آنها را لمس نموده تا این قابلیت ظاهر شود. به این ترتیب نیازی نیست در اپلیکیشن دیگری به ویرایش تصاویر مشغول شوید و وقتتان را تلف کنید. در واقع PhotoGrid اپی تمامعیار محسوب میشود که امکانات فراوانی دارد و با وجود آن، به هیچ برنامه دیگری (در زمیه ادیت تصویر) نیاز ندارید.
اما PhotoGrid خالی از اشکال نیست. یکی از نقاط ضعف مهم این اپلیکیشن، سرعت پایین آن است. اعمال هر افکتی یا انجام هر تغییری زمان نسبتا زیادی از شما میگیرد و شاید همین موضوع دلیلی برای حذف PhotoGrid باشد. پس اگر حوصله اپهای کند را ندارید، این برنامه ساخت استودیو Cheetah Mobile را نادیده بگیرید. PhotoGrid یک اپلیکیشن پولی است و از این رو برای دسترسی به تمامی قابلیتهای آن باید نسخه پرمیوم را خریداری نمایید. در ضمن بیشتر فیلترها، افکتها و استیکرها بهصورت آفلاین موجود نیستند و باید اقدام به دانلود آنها کنید. این موضوع وقتی که اینترنت کندی داشته باشید، بیش از هر چیز دیگری آزاردهنده است. ولی نباید نیمه پر لیوان را نادیده بگیریم. Cheetah Mobile فروشگاهی غنی و مملواز المانهای مختلف را برایتان طراحی نموده تا اموجیها یا استیکرهای مورد نظر خود را دانلود کنید. این مارکت هر روز آپدیت میشود و بهمرور زمان فیلترهای بیشتری به آن افزوده خواهند شد.
بخش اسلاید شو یکی از قابلیتهای مهم PhotoGrid شمرده میشود. بهلطف این گزینه میتوانید عکسهایتان را در یک کلیپ قرار دهید. قادرید به ویدیو موزیکی اضافه کنید تا کلیپی جذابتر داشته باشید. به این ترتیب مثلا میتوانید خاطرات خود از یک سفر را حفظ کنید. امکان تغییر زمان هم فراهم شده تا تایم ویدیو را مشخص نمایید تا سریعتر یا دیرتر تمام شود. در اینجا نیز میتوانید بهسرعت به ادیت تصاویر بپردازید و عکسها را جادوییتر کنید! گزینههای متعددی نیز برای ویرایش تصاویر در اختیار قرار گرفتهاند که PhotoGrid را در بین بهترین اپلیکیشنها قرار میدهند. برای اینکه ویدیوهای جذابی بگیرید و لایکهای بیشتری در شبکههای اجتماعی دریافت کنید، توسعهدهنده برای اپلیکیشن خود استیکرهای واقعیت افزوده را تدارک دیده تا بهعنوان مثال بر روی چهره خود یک عینک دودی قرار دهید و خوشتیپتر یا زیباتر شوید. برای اینکه عکسها یا کلیپهای خود را به اشتراک بگذارید، Cheetah Mobile شبکه اجتماعی اختصاصی خود را توسعه داده تا به دیدن تصاویر و فیلمهای دیگر کاربران بپردازید و به این ترتیب از آنها الهام بگیرید. بهطور کلی PhotoGrid اپلیکیشنی همهکاره و با قابلیتهای بیشمار بهحساب میآید که نیاز هر فردی را برآورده میکند.
نقاط قوت:
نقاط ضعف:
نوشته بررسی اپلیکیشن PhotoGrid؛ ساخت تصاویر جذابتر! اولین بار در وبسایت فناوری پدیدار شد.
فراری ۶۱۲ یکی از ارزشمندترین محصولات این شرکت است؛ ولی مانند هر فراری چهارنفرهی دیگری، طرفداران کمتری درمقایسهبا مدلهای دونفره دارد.
سازمان فضایی آمریکا در تغییر موضعی درخورتوجه قصد دارد با هدف کسب درآمد، فرصت انجام برخی فعالیتهای تجاری را در ایستگاه فضایی بینالمللی فراهم کند.
موتورولا اخیرا عملکرد واقعا خیرهکنندهای از خود نشان داده است؛ چرا که موتو Z2 فورس سومین اسمارتفونی است که طی هفته جاری بهروزرسانی بزرگ سیستمعامل اندروید را دریافت میکند. با اینحال برخلاف بهروزرسانیهای اندروید 9.0 پای برای اسمارتفونهای موتو G6 و موتو Z3 پلی، آپدیت مذکور هنوز در ایالاتمتحده عرضه نشده است.
موتورولا در اقدامی کاملا معمول، انتشار بهروزرسانیهای مهم اندروید را در کشورهایی نظیر برزیل و هندوستان آغاز میکند. بر اساس گزارش وبسایت AndroidSoul، اکنون انتشار بهروزرسانی اندروید 9.0 پای برای گوشی موتو Z2 فورس در کشور برزیل جریان دارد.
آپدیت جدید دربردارنده پچ امنیتی ماه مه است و صرفنظر از این واقعیت، هیچگونه اطلاعات دیگری پیرامون بسته مذکور در دست نیست. کماکان انتظار میرود که موتو Z2 فورس همانند نسخه اخیرا بهروزرسانی شده موتو Z3 پلی توسط اپراتور ورایزن از امکانات و اصلاحات جدیدی بهرهمند شود.
متاسفانه اعلام زمان دقیق انتشار بهروزرسانی جدید در ایالاتمتحده امری ناممکن است؛ اما تجارب گذشته نشان میدهند که کاربران آمریکایی موتو Z2 فورس بایستی تا پایان ماه جاری قادر به دانلود اندروید 9.0 پای بر روی گوشیهای خود باشند.
نوشته موتورولا بهروزرسانی اندروید 9.0 پای را برای اسمارتفون موتو Z2 فورس منتشر کرد اولین بار در وبسایت فناوری پدیدار شد.
وقتی که یک سایت در گوگل کروم باز می کنید احتمالا متوجه می شوید که تنها می توانید بخشی از سایت را مشاهده کنید که صرفا در این قالب مانیتور شما جا شده است! خب برای این که بخواهید اسکرین شات از این فضا بگیرید، مطمئنا ابزارهای مثل گرین شات و نظیر آن، می تواند فوری بهترین اشکرین شات را برای تان تهیه کند.
اما اگر بخواهید، از کل صفحه سایت، چه جاهایی که در قاب مانیتور شماست و چه مکان هایی که از مانیتور شما به دور است، عکس بگیرید، باید چه کنید
اولین روش برای این کار استفاده از افزونه هایی است که در کروم استور مشاهده می شود. افزونه هایی که برای گرفتن اسکرین شات هستند در تمام مرورگرهایی که خانه افزونه دارند، مشاهده می شوند.
اما پیدا کردن افزونه مناسب، نصب آن و شیوه کار با آن می تواند حسابی وقت گیر باشد.
روش دومی هم هست که به لطف گوگل و امکانات پنهانش در Developer Tools می توانید یک اسکرین شات عالی بگیرید و کل صفحه سایت را در دسترس داشته باشید.
خب حالا با هم برویم به سراغ Developer Tools و ابزاری که کمک می کند یک اسکرین شات کامل از سایت بگیرید.
گرفتن اسکرین شات کامل از سایت در کروم به کمک ابزار توسعه گر ها قابل انجام است.
برای این مورد سایتی را در گوگل کروم باز کنید
به سمت راست و بالای مرورگر بروید و روی آیکون سه نقطه آپشن تنظیمات کلیک کنید:
از منویی که در سمت راست دسکتاپ تان باز می شود، تقریبا در پایین ترین قسمت More Tools را انتخاب کنید. با این انتخاب زیر منو ها نمایش داده می شوند، پس Developer Tools را از میان آپشن ها انتخاب کنید.
برای باز کردن این گزینه می توانید از میانبر های زیر استفاده کنید:
بدین ترتیب پنجره مورد نظر نمایش داده می شود.
در صفحه ای که باز می شود از کد ها نترسید!
به سمت بالا و راست نگاه کنید جایی که فلش ۱ به آیکون سه نقطه آپشن اشاره دارد کلیک کنید تا زیر منو باز شود و از میان آپشن های ارائه شده، گزینه Run Command را انتخاب کنید.
به نسبت پلتفرمی که استفاده می کنید می توانید از کلید های ترکیبی زیر استفاده کنید
حالا در خط فرمان بنویسید Screenshot، و بعد روی Capture full-size screenshot از لیست نمایش داده شده کلیک کنید.
در نهایت دیالوگ باکسی نمایش داده می شود که باید محل ذخیره سازی اسکرین شات و نام آن را یادداشت کنید و بعد save را بزنید.
بدین ترتیب فایل مورد نظر از اسکرین شات کامل از سایت مورد نظر، که توسط گوگل کروم گرفته اید و از هیچ ابزار ثانویه ای استفاده نکرده اید به راحتی ذخیره می شود.
در نهایت برای خروج از حالت Developer Tools می توانید در بالا و سمت راست روی ضربدر کلیک کنید تا از این حالت خارج شده و به صفحه معمولی از سایت منتقل شوید:
از این ترفند لذت بردید؟ نظرتان را بنویسید
نوشته شیوه گرفتن اسکرین شات کامل از سایت، در گوگل کروم اولین بار در گويا آی تی پدیدار شد.
همه برند ها و صاحبین کسب و کارهای مختلف به دنبال این هستند که بیشترین تعداد مشتری ها را از آن خود کنند و به روش های مختلف برای شهرت محصول تکیه کنند بلکه بتوانند در این بازار شلوغ، مخاطبین خاص خود را پیدا کنند. اگر بخاطر داشته باشید چند مدت پیش در این باره مطلبی نوشته ام که چطور می توانید محصولات تان را در معرض دید بیشتر مشتری ها قرار دهید. در این لیست، به موضوع اینفلوئنس مارکتینگ اشاره شد.
اما هیچ چیزی نیست که ذاتا مفید باشد و هیچ گونه عیبی نداشته باشد. پس باید مطمئن شد که حتی اینفلوئنس مارکتینگ هم که این روزها زیاد به آن توجه می شود و حتی بارها در آگهی های سنتی تا موبایلی و اینترنتی، مشاهده می شود، باز هم دارای مضراتی است که نمی توان آن ها را نادیده گرفت.
در این مقاله قصد دارم، به شما کمک کنم که اگر قصد دارید از خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید، پیش از هر چیز بدانید که مزایا و معایب اینفلوئنس مارکتینگ چیست و به تناسب بیزینس خود و این محدودیت ها برنامه ریزی داشته باشید.
اینفلوئنس مارکتینگ تقریبا در جایگاه یک روش بازاریابی جدید نسبت به سایر شیوه های بازاریابی است و از این جهت مورد توجه بسیاری از بازاریاب ها واقع شده است. طبق یک آمار جهانی و معتبر، که می توانید آن را از این لینک مطالعه کنید، گفته شده که حدود ۷۱ دصد از بازاریاب ها معتقدند این شیوه جدید یکی از پر بازده ترین و زود پاسخ دهنده ترین شیوه ها برای افزایش ترافیک و فروش و شهرت محصولات وحتی برند سازی است.
با این حال هستند متخصصانی که این شیوه بازاریابی را نمی پسندند چرا که اگر این موضوع با مشکل مواجه شود و یا این که به درستی عملیات معرفی و تبلیغات صورت نگیرد یا این که ضعیف باشد، مطمئنا تاثیرات منفی برای همیشه برای کسب و کار به جا خواهد گذاشت.
یک نظرسنجی پیش بینی کرد که صنعت بازاریابی تأثیرگذار یا همان اینفلوئنس مارکتینگ تا سال ۲۰۲۰ به ۵ تا ۱۰ میلیارد دلار خواهد رسید. همچنین گفته شده که در سال ۲۰۱۸، رشد قابل ملاحظه ای در تبلیغات بازاریابی تاثیرگذار مشاهده شده که ارزش آن بین ۳٫۲ تا ۶٫۳ میلیارد دلار بوده است.
با این حساب می توان فهمید که نگرش کسب و کارها و سازمان ها در مورد این شیوه از بازاریابی تغییرات مثبت داشته است به طوری که نهاد های مختلف هزینه های بالا برای استفاده از این مدل بازاریابی دارند. در عین حال بد نیست بدانید که هر چند ستاره ها و سلبریتی های مشهور در این باره تاثیرات عالی دارند اما micro-influencer ها هم می توانند نقش خوبی در این باره ایفا کنند.
اما مثل سکه، هر چیز دو رو دارد و اینفلوئنس مارکتینگ از این قاعده مستنثنی نیست. پس خوب است قبل از این که شروع به ورود به این عرصه از بازاریابی کنید، به راحتی این مساله را مورد بررسی قرار دهید و مطالب این مقاله یک مرجع عالی برای شناسایی ریسک های شما به شمار می آید.
وقتی که به منظور ارتقای کسب و کارتان، افزایش شهرت محصول و برندسازی تان اقدام به معرفی کالا توسط افراد اثر گذار می کنید، می توانید به طور چشم گیری، در یک لحظه، محصول خود را در دید بسیاری از افرادی قرار دهید که احتمالا تمایل دارند از شما خرید کنند.
تنها چیزی که باید دقت کنید این است که باید از فرد یا افراد اثر گذاری استفاده کنید، که به صنعت شما مرتبط هستند! مثلا نمی توانید از یک بازیگر خانم برای معرفی محصولی مثل، بیلچه کشاورزی استفاده کنید بلکه باید برای فروش محصولات زنانه از چنین افراد موثری بهره ببرید.
همچنین یک ترفند عالی این است که به رقبایتان نگاه کنید و ببینید با کمک کدام شیوه توانسته اند، محصولات خود را به دید افراد بسیاری برسانند و بدانید که الگوی شان در انتخاب اینفلوئنسر مارکتینگ چه بوده است. می توانید از افراد اثر گذاری که رقبایتان استفاده کرده اند بهره ببرید.
اعتماد کردن مشتری های بالقوه به یک برند، یک بعد بسیار مهم برای افزایش فروش محصولات است. معمولا مردم زمانی دست به خرید می زنند که اعتماد کافی داشته باشند. بیشتر وقت ها این مردم هستند که با اعتماد سازی، فروش شما را افزایش می دهند. وقتی کسی از شما خرید می کند می تواند به قدر خودش بر روی اعتماد دیگران اثر بگذارد. حالا تصور کنید یک هنر پیشه عالی، اقدام به معرفی و اعتماد سازی برند و محصولات شما نماید. چه می شود؟ نتیجه واقعا عالی است.
هر چه میزان اعتماد سازی یک برند بیشتر باشد و افراد بیشتری به آن اعتماد کنند، درجه اعتبار آن نیز بیشتر می شود. هر چند شاید این دو گزینه را مثل هم معنی کنید اما ذاتا برای هر دو تعریف های مختلفی است که اگر این دو المان برای هر کسب و کار، افزایش پیدا کند، کسب و کار مورد نظر به موفقیت خواهد رسید.
وقتی که شما تلاش می کنید تا از طریق اینفلوئنس مارکتینگ، محصول و برند خود را مشهور کنید در حقیقت دارید کاری می کنید که شوکی به یک جامعه بزرگ از افراد وارد شود.
حالا فرقی نمی کند که شما از کدام پلتفرم های تبلیغاتی مثل شبکه های اجتماعی یا بستر های دیگر برای معرفی محصول خود استفاده کرده اید و با افراد اثر گذار آن را ترکیب کرده اید، اما یک نظر سنجی که اخیرا انجام شده بود از میان ۲۲ هزار زن، ۴۵ درصد آن ها مدعی بودند که انتخاب های شان را بر اساس اینفلوئنس مارکتینگ انجام داده اند.
اگر شما صاحب یک برند برای محصولات مصرفی هستید مطمئنا اینفلوئنس مارکتینگ می تواند یک گزینه عالی برای مشهو شدن و افزایش فروش پی در پی تان باشد.
نسبت به سایر روش های بازاریابی که معمولا موقتی هستند، استفاده از اینفلوئنس مارکتینگ، یک شیوه اثر گذار و ماندگار است که می تواند سال ها برای شما فروش داشته باشد.
اگر شما دارای یک کسب و کار کوچک و یک پول ناچیز هستید می توانید از میکرو اینفلوئنسر ها استفاده کنید و تبلیغ کنید. مطمئن باشید برای شروع می تواند تا حد زیادی به شهرت تان کمک کند.
اگر سازمان شما بزرگ است و میزان زیادی بودجه برای تبلیغات دارید، می توانید از حضور چند سلبریتی موثر در کنار هم استفاده کنید و تاثیر بهتری بر مخاطب بگذارید.
وقتی که شما از اینفلوئنس مارکتینگ استفاده می کنید در حقیقت دارید، از قدرت اعتبار آن ها استفاده می کنید. مشتری برای این که خرید کند شاید ماه ها نیاز به تحقیق و بررسی داشته باشد تا اعتماد کند. اما یک سلبریتی، سال ها صرف کرده تا مخاطبین خودش را پیدا کند.
خب این فرد با یک تبلیغ با یک پیام، و یا با یک ویدیوی کوتاه می تواند کاری کند که مخاطبین اش، از اعتماد او استفاده کرده و نسبت به بیزینس مورد نظر احساس خوب پیدا کنند و خریدشان را انجام دهند.
در حقیقت با این روش شما در حال استفاده از اعتباری هستید که سال های سال این آکتور برای خود زحمت کشیده و به دست آورده است.
یک بازاریاب که برای یک مجموعه کار می کند قطعا برای این که تبلیغ اش را به گوش عموم برساند نیاز به این دارد که بتواند، محتوایی عالی ایجاد کند. پیامی مناسب بسازد و آن را به ظهور بکشاند.
اما یک فرد موثر، که در قالب اینفلوئنس مارکتینگ به شما سرویس دهی می کند، مخاطبین خود را خوب می شناسد و می داند که با چه لحنی، و با تکیه بر چه پیامی سوال خود را از آن ها بپرسد.
معمولا ما برای این که اعتبار و اعتماد سازی کنیم، اقدام به استفاده از اینفلوئنس مارکتینگ می کنیم. هر برند پیش از این که مشهور شود برای خود حداقل اعتباری دارد، اما اگر با افراد اشتباهی، و از شیوه های اشتباه، استفاده کند می تواند برای نام و برند و محصول ضرر ساز باشد.
بی راهه نیست که حدود ۶۱ درصد از مارکتر ها طبق یک تحقیق اذعان دارند که، پیدا کردن اینفلوئنس مارکتینگ خوب دشوار است.
گاهی حتی استفاده از شیوه های تکراری رقبا می تواند ضرر آفرین باشد که البته این پروسه به چیزهای مختلف بر می گردد.
به هر حال انتخاب اثر گذار درست، محتوا و نوع تبلیغ و حتی مکان تبلیغ، می تواند در موفقیت یا شکست تبلیغ و برند اثر گذار باشد.
همانطور که پیش از این هم گفته شد، اینفلوئنس مارکتینگ، یک شیوه نوین بازاریابی است که شمشیر دولبه است و گاهی خوب و گاهی بد است و به عوامل مختلفی ارتباط دارد.
بنابراین معمولی است که بخواهیم بگوییم که، این شیوه هنوز نیاز به شکست و خطا کردن دارد تا بتواند بهترین راه خود را پیدا کند.
گاهی این اشتباهات صرفا هزینه مالی دارد اما گاهی موجب می شود که ارزش کسب و کار پایین بیاید.
در ادامه چند تا از اشتباهات در این پروسه را آورده ایم:
تصور می کنیم که چند ماه به دنبال این بوده اید تا اینفلوئنس مارکتینگ مناسب خود را پیدا کنید و از افراد اثر گذار استفاده کنید.
بعد از این که کارهای زیر بنایی انجام شد، عملیات شروع می شود و تبلیغات به ظهور می نشینند. اما اگر نتوانید خروجی این تبلیغات را اندازه گیری کنید، مطمئن باشید که ضرر می کنید.
باید بتوانید متوجه شوید که این تبلیغات چقدر برای تان آورده دارند، چرا که اگر سودی عاید تان نکنند بهتر است که این همکاری را متوقف کنید و روی سرویس دیگری هزینه کنید.
هر چند که نتیجه گرفتن و اندازه گیری نتایج سخت است. اما معمولا برای کسب و کارهایی این اندازه گیری دشوار تر است که از پلن های مختلف بازاریابی به صورت همزمان استفاده می کنند.
مثلا تصور کنید که یک بیزینس برای امروز، تصمیم دارد ایمیل های تبلیغاتی به ۱۰۰ هزار نفر ارسال کند، همچنین چندین استوری در اینستاگرام خریداری کرده و از طرفی خانم x هم که سلبریتی مشهوری است قرار است امروز در فیس بوک اش، یک پیام تصویری برای محصول مورد نظر، ارسال کند! خب نتیجه گیری برای این که کدام کاربر ها و خریدارها از طریق کدام پنل وارد شده اند، کار دشواری است. اینطور نیست؟
طبق تحقیقات گفته شده که امسال قرار است شرکت هایی که از اینفلوئنس مارکتینگ برای برندسازی خود استفاده کرده اند بودجه شان را برای این امر افزایش دهند، اما این تضمین کننده این نیست که موفق شوند و بازده مشابه قبل را داشته باشند. چرا که نیاز به محتوای جدید، نیاز به پیام جدید، نیاز به سناریو جدید و اثر گذار دارند تا بتوانند به صورت جدید و متفاوت تر پیام خود را به دیگران برسانند.
نتیجه گیری:
در این مقاله به برخی مزایا و معایب اینفلوئنس مارکتینگ پرداختیم. در ایران نیز تقریبا یکی دو سال است که این نوع بازاریابی رونق پیدا کرده است اما میزان خطاهایش و موفقیتش چندان به عرصه ظهور کشیده نشده است. همه چیز به خود شما، هوشمندی تان، و آشنایی تان با مخاطبین هدف تان بر می گردد که در پروسه اینفلوئنس مارکتینگ، چقدر هزینه کنید، کجا شروع کنید و چه بگویید و چه بسازید و چگونه نتایج را ارزیابی کنید.
آیا در این باره سوالی دارید؟
نوشته ۱۰ مزایا و معایب اینفلوئنس مارکتینگ که پیش از شروع کار باید بدانید اولین بار در گويا آی تی پدیدار شد.
دور تعیین خط گرندپری فرمول یک کانادا ۲۰۱۹ با پول پوزیشن سباستین فتل از تیم فراری به پایان رسید؛ لوئیس همیلتون و چارلز لکلرک، دوم و سوم شدند.
شرکت HRE بهتازگی دومین نسل از رینگهای ساختهشده بهوسیلهی چاپ سهبعدی خود را معرفی کرده است و برای نمایش، از فورد GT کمک گرفت.