اسکوتر برقی بی ام و؛ رونمایی شد

اسکوتر برقی بی ام و؛ رونمایی شد

بی‌ام‌و با همکاری شرکت میکرو موبیلیتی سیستمز از دو اسکوتر برقی مخصوص بزرگسالان و کودکان رونمایی کرد که تا پاییز امسال به بازار عرضه می‌شوند.

اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A70s با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی عرضه می‌شود

از زمان عرضه اسمارت‌فون جدید سامسونگ گلکسی A70 به بازار هنوز مدت زیادی نگذشته است؛ اما بر اساس یک گزارش، نسخه جانشین این هندست موسوم به گلکسی A70s با سخت‌افزار بازنگری شده یا به‌عنوان نمونه کاملا تکامل‌یافته از گلکسی A70 عرضه خواهد شد. گفته شده که این هندست با بهره‌گیری از نخستین حسگر 64 مگاپیکسلی صنعتی از سایر مدل‌ها متمایز خواهد شد.

به گفته منابع صنعتی داخلی، گلکسی A70s همراه با حسگر دوربین 64 مگاپیکسلی جدید GW1 طی 6 ماهه دوم امسال عرضه خواهد شد. حسگر مذکور یک سنسور تصویربرداری ایزوسل بسیار بزرگ همراه با فناوری تتراسل (فیلتر Bayer چهارگانه) است که به منظور دستیابی به سطح جزئیات مناسب‌تر، 4 پیکسل مجاور را با یکدیگر ترکیب و در یک پیکسل ادغام می‌کند. این فرآیند به کاهش میزان نویز در محیط‌های کم‌نور و ارائه طیف دینامیکی مناسب‌تر نیز کمک خواهد کرد.

استراتژی جدید سامسونگ برای معرفی فناوری‌های نوظهور در محصولات میان‌رده خود و سپس عرضه آن‌ها در تولیدات رده‌بالا کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. همچنین این موضوع بدان معناست که حسگر مذکور احتمالا در اسمارت‌فون گلکسی‌نوت 10 نیز به‌کار گرفته خواهد شد.

نوشته اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A70s با دوربین 64 مگاپیکسلی عرضه می‌شود اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.

استفاده از پادماده برای نخستین‌بار در آزمایشی کلاسیک

استفاده از پادماده برای نخستین‌بار در آزمایشی کلاسیک

دانشمندان برای اولین‌بار در آزمایشی شبیه‌به آزمایش دو شکافی یانگ، به‌جای الکترون از پوزیترون استفاده کردند و توانستند طرح تداخلی پوزیترون را ببینند.

معرفی مدل‌های کولر گازی ال‌جی در ایران + قیمت

کولر گازی ال‌جی

تابستان در راه است و همین مردم را به تکاپو انداخته تا به فکر خرید کولر گازی باشند. مدل‌ها و کمپانی‌های بسیاری در این مارکت حضور دارند. مدل‌های کولر گازی ال‌‌جی از عملکرد بسیار خوبی بهره می‌برند و جز وسایل بادوام و باکیفیت بازار به‌حساب می‌آیند. اما آیا کولرهای گازی این کمپانی را می‌شناسید؟ از قابلیت‌های آن‌ها باخبر هستید؟ اگر شما هم قصد خرید یکی از همین دستگاه‌ها را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا با مدل‌های کولر گازی این شرکت آشنا شویم.


کولر گازی ال‌جی مدل BSNW126K3B0

کولر گازی ال‌جی

تکنولوژی اینورتر یکی از مهم‌ترین فن‌آوری‌های اخیر بازار کولرهای گازی شمرده می‌شود و خوش‌بختانه در این مدل حضور دارد. به این ترتیب مصرف انرژی به‌صورت چشم‌گیری کاهش یافته و دیگر نیازی نیست نگران قبض‌های‌تان باشید. قابلیت سرمایش سریع هم فراهم آمده تا در مدت زمان کمی خانه یا محل کارتان خنک شود. تایمر 24 ساعته نیز در BSNW126K3B0 تدارک دیده شده است. در نتیجه قادرید زمان خاصی را برای کولر گازی تعریف کنید تا روشن شود و قبل از ورود شما به خانه، منزل را سرد نماید. ناگفته نماند ظرفیت BSNW126K3B0 چیزی در حدود 12000BTU/hr است.

قیمت: 5 میلیون تومان

کولر گازی ال‌جی مدل Next Fighting NF098ST1

کولر گازی ال‌جی

این دستگاه، هم عملکرد گرمایشی و هم سرمایشی دارد و از این رو در فصول مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید. فن‌آوری اینورتر هم به‌چشم می‌خورد که مصرف انرژی را کاهش داده و مطمئن باشید هزینه‌های شما را در بلندمدت کم‌تر می‌کند. تولیدکننده برای مدل خود ویژگی سرمایش سریع را نیز در نظر گرفته تا خانه‌تان تنها در عرض چندین دقیقه خنک شود. گفتنی‌ست ظرفیت این کولر گازی ال‌جی 9000BTU/hr است. در واقع برای خرید چنین محصولاتی باید به این عدد توجه کنید تا یک کولر گازی مناسب با خانه یا محل کارتان خریداری نمایید.

قیمت: 6 میلیون هزار تومان

کولر گازی ال‌جی مدل Art Cool NA098SK1

کولر گازی ال‌جی

طراحی زیبا یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این محصول به‌حساب می‌آید و آن را به دستگاهی چشم‌نواز و جذاب مبدل نموده. Art Cool NA098SK1 به تکنولوژی اینورتر مجهز شده و برای همین مصرف بسیار کمی دارد و موجب کاهش هزینه‌های شما خواهد شد. مدل کره‌ای هم می‌‌تواند در زمستان و هم تابستان به شما خدمت کند و خانه را گرم یا خنک نماید. به‌راحتی با اسمارت‌فون‌تان می‌توانید Art Cool NA098SK1 را کنترل کنید و برای مثال جهت وزش باد را تغییر دهید. شرکت سازنده ظرفیت 9000BTU/hr را برای این کولر گازی تدارک دیده که آن را به گزینه‌ای مطلوب برای فضاهای کوچک تبدیل می‌کند.

قیمت: 8 میلیون تومان

کولر گازی ال‌جی Art Cool NA128SK1

کولر گازی ال‌جی

بی‌تردید سری Art Cool یکی از زیباترین کولرهای گازی کمپانی ال‌جی هستند. این مدل نیز جز همین خانواده پرفروش و محبوب است. عملکرد سرمایشی و گرمایشی Art Cool NA128SK1 باعث شده تا هم در زمستان و هم در تابستان قادر به استفاده از محصول ال‌جی باشید. تولیدکننده ظرفیت 12000BTU/hr را برای محصول خود در نظر گرفته که آن را به کولری مناسب برای خانه‌های متوسط و اتاق‌های نسبتا بزرگ تبدیل می‌کند. تکنولوژی اینورتر هم از یاد نرفته و به این ترتیب مصرف انرژی کم‌تر شده است. با بهره‌گیری از دانگل وای‌فای می‌توانید به کولر گازی مذکور متصل شوید و آن را از راه دور کنترل نمایید.

قیمت: 9 میلیون تومان

کولر گازی ال‌جی مدل Next Fighting NF187ST3

کولر گازی ال‌جی

مصرف انرژی پایین یکی از قابلیت‌های اصلی Next Fighting NF187ST3 است. از این رو دیگر لزومی ندارد نگران مبلغ قبض‌های‌تان باشید. ظرفیت بالا به دلیلی برای خرید این مدل مبدل شده و در نتیجه اگر صاحب یک خانه نسبتا بزرگ هستید یا می‌خواهید محل کارتان خنک بماند، حتما Next Fighting NF187ST3 را خریداری نمایید. محصول کره‌ای در زمستان و تابستان قابل استفاده است و می‌تواند در مواقع لزوم تولید سرما یا گرما کند. شرکت سازنده از دیزاینی باریک و مدرن برای کولر گازی خود بهره جسته که نظر هر کسی را جلب می‌نماید.

قیمت: 10 میلیون تومان

کولر گازی ال‌جی مدل NEXT TITAN NT247SK3

کولر گازی ال‌جی

ال‌جی از تکنولوژی اینورتر در این محصول سود جسته تا مصرف انرژی کاهش یابد و هزینه‌های شما کم‌تر شود. قابلیت سرمایش سریع هم فراهم شده تا خانه‌تان در مدت زمان کمی خنک شود. ظرفیت و قدرت بالا نیز جز ویژگی‌های NEXT TITAN NT247SK3 به‌شمار می‌آیند. در نتیجه این کولر گازی گزینه‌ای مطلوب برای خانه‌های بزرگ و اتاق‌های چندین متری محسوب می‌شود. مدل کره‌ای صدای کمی از خود تولید می‌کند و برای همین به‌راحتی می‌توانید به استراحت یا مطالعه بپردازید. لازم به ذکر است از طریق موبایل هوشمندتان نیز می‌توانید عملکرد NEXT TITAN NT247SK3 را تنظیم کنید و آن را کنترل نمایید.

قیمت: 12 میلیون تومان

نوشته معرفی مدل‌های کولر گازی ال‌جی در ایران + قیمت اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.

چگونه تیمی با تمرکز بر رشد تشکیل دهیم

چگونه تیمی با تمرکز بر رشد تشکیل دهیم

تشکیل تیم یکی از مهم‌ترین مراحل راه‌اندازی استارتاپ است و تیمی که متمرکز بر رشد باشد، موفقیت‌ را تا حد زیادی تضمین می‌کند.

چگونه تیمی با تمرکز بر رشد تشکیل دهیم

چگونه تیمی با تمرکز بر رشد تشکیل دهیم

تشکیل تیم یکی از مهم‌ترین مراحل راه‌اندازی استارتاپ است و تیمی که متمرکز بر رشد باشد، موفقیت‌ را تا حد زیادی تضمین می‌کند.

۶ راه هوشمندانه برای افزایش شهرت محصول در کمترین زمان ممکن

میزبانی جوایز و مسابقات یک روش برای افزایش شهرت محصول 

قبل از هر چیز می خواهم این آموزش را با یک آمار مهم شروع کنم چرا که کمک می کند با دقت بیشتری این مطلب را بخوانید. آیا می دانید که ۴۷ درصد از کسب و کار ها، برای خود هیچ گونه استراتژی شناساندن و ترویج و ارتقای محصول ندارند؟ گزارش کامل این امار را می توانید در این لینک بخوانید. به هر حال حتی اگر شما بهترین محصول، منحصر به فرد ترین محصول یا خدمات را داشته باشید باز هم نیاز به استراتژی هایی دارید تا به کمک آن بتوانید صدای خود را به گوش مشتریان برسانید و آن ها را برای خرید محصول یا استفاده از خدمات راغب تر کنید.

وقتی که محصول جدیدی دارید، این کار به مراتب سخت تر می شود چرا که ابتدا باید شناخت خوبی از مشتری ها و مخاطبین خود پیدا کنید. از سویی نیاز به یک بازاریابی مستقیم دارید تا سریع تر، بتوانید محصولات خود را به دید دیگران برسانید. در اصل، این بازاریابی باید واقعا موثر واقع شود.

در این مطلب می خواهم چند استراتژی را برای تان بیان کنم تا برای ترویج و شهرت محصولات تان استفاده کنید. البته قول نمی دهم تمام این روش ها برای شما موثر باشد. بر اساس رویکردی که دارید، باید حداقل یکی از این شیوه ها برای تان کار کرد داشته باشد.

بهترین شیوه ها برای تبلیغ و شهرت محصولات

 

استفاده از نفوذ اینفلوئنس مارکتینگ برای افزایش شهرت محصول

بگذارید روش های خود را از ساده ترین حالت ممکن شروع کنیم. اولین و ساده ترین شیوه برای تبلیغ محصول و افزایش شهرت محصول این است که آن را در جایی تبلیغ کنید که شمار زیادی از انواع مخاطبین قرار دارند.

از طرفی تبلیغ محصول با فردی که پیروان زیادی دارد می تواند مخاطبین و پیروانش را به این سو بکشاند که از محصول مورد نظر استفاده کنند و حداقل با این محصول در دست محبوب شان آشنا شوند.

طبق یک تحقیق ۳۳ درصد از افراد شرکت کننده اظهار داشتند که این مدل از تبلیغات توانسته روی تصمیمات خرید آن ها اثر مثبت بگذارد چرا که به راحتی می توانند به این شیوه اعتماد کنند.

 

میزبانی جوایز و مسابقات یک روش برای افزایش شهرت محصول

یکی دیگر از روش های افزایش شهرت محصول این است که در شبکه های اجتماعی ( به خصوص )، میزبان هدایای مسابقات و هدایا شوید. در این حالت شاید شرکت کننده اصلا نداند محصولی که قرار است به عنوان هدیه دریافت کند چیست بنابراین این کار موجب می شود که مشارکت کند و به محبوبیت محصول کمک کند. در این حالت معمولا اگر افراد از دوستان خود بخواهند که از محصولات و جوایز دیدن کنند، و آن ها را تگ کنند یا از هشتگ شما استفاده کنند خیلی سریع می توانید، رشد کنید و به راحتی محصولات خود را از طریق دیگران به دید دیگران برسانید.

میزبانی جوایز و مسابقات یک روش برای افزایش شهرت محصول 

اهرم تولید محتوا توسط کاربران روشی برای افزایش شهرت محصول

وقتی که تعدادی از افراد از محصولات شما استفاده می کنند و احتمالا راضی هستند احتمالا در مورد تجربه خود با دیگران صحبت خواهند کرد. اگر این صحبت ها و تمجید ها جایی مثل شبکه های اجتماعی نوشته شود و به دیگران توصیه شود که استفاده کنند، می تواند یک اهرم عالی برای تبلیغ و افزایش شهرت محصول شما باشد.

وقتی افراد به هر دلیلی تشویق شوند تا برای تمجید محصول شما مطلبی بنویسند، کمک می کنند تا هم شهرت محصول پیدا کنید و هم این که در پروسه برند سازی بهتر عمل خواهید کرد و خوشنامی تان به چشم خواهد آمد.

برای این کار می توان پلن های مختلف تعیین کرد و سریع به کمک علاقمندان موفق به تبلیغ محصول شد.

 

از رویداد ها برای معرفی و افزایش شهرت محصول استفاده کنید

تصور کنید که یک محصول یا ست و مجموعه ای از محصولات جدید دارید. بهترین راه برای شهرت آن ها ( به خصوص اگر محصولات شما جزو محصولات صنایع مادر است ) این است که یک رویداد و نشست برگزار کنید و در آن محصولات خود را معرفی کنید. بهتر است که در این رویداد مدعوین شما افراد موثر در صنعت شما باشند.

همچنین در این رویداد می توانید حتی محصولات قدیمی تر خود را نیز ارائه کنید و به افزایش فروش آن ها کمک کنید.

برخی از کسب و کارها هر ساله در انتهای سال جشنی بر پا می کنند و این اتفاق جالب را رقم می زنند و برای سال بعد فروش خوبی دارند.

از طرفی برخی انتهای هر هفته یا تعطیلات رسمی را برای این قضیه در نظر می گیرند. استراتژی مناسب برای محصول شما برای چه روزی بهتر پاسخگو است؟

البته یک نکته مهم وجود دارد و آن هم این که اگر ابتدای کار هستید باید بدانید که این گونه رویداد ها ابتدا شما را متحمل هزینه های زیادی می کند. پس بهتر است که کار خود را با یک رویداد کوچک شروع کنید و در صورتی که پاسخگو بود یک نشست و همایش بزرگتر بگیرید.

 

استفاده از برنامه ارجاعی می تواند به شهرت محصولات بینجامد

برنامه ارجاعی می تواند روش ها و معنی های مختلف داشته باشد. یکی از ساده ترین شیوه ها این است که، از طرفداران و استفاده کنندگان از محصولات خود بخواهید که محصولات شما را تبلیغ کنند. در ازای این کار به او پاداش یا تخفیف دهید. بدین ترتیب اگر محصول شما از نوع محصولاتی باشد که دائما در مصرف است و یکبار مصرف است ( کالای مصرفی ) این گزینه می تواند حسابی برای تان سود داشته باشد. با این کار، هم مشتری اولیه تان را تشویق به با خود ماندن و استفاده از کالای تان می کنید و هم این که، برای تان مشتری های جدید به ارمغان می آورد.

البته نکته این است که آن چه که به مشتری پیشنهاد می دهید، باید آیتمی باشد که ارزش داشته باشد و شوق تلاش را در او بر انگیزاند.

استفاده از برنامه ارجاعی می تواند به شهرت محصولات بینجامد

استفاده از ایمیل تبلیغاتی قدیمی و موثر ترین راه برای تبلیغ محصول

طبق یک تحقیق بزرگ، ۵۹ درصد از شرکت کنندگان مدعی این بودند که تصمیمات خرید خود را بر اساس ایمیل های تبلیغاتی که دریافت می کنند انجام می دهند.

این شیوه می تواند یک روش عالی برای تبلیغ و افزایش شهرت محصول باشد در حالی که میزان هزینه ای که صرف می کنید به نسبت کمتر از تمام راه ها قبل  است.

تمام کاری که باید شما انجام دهید این است که یک عنوان ایمیلی جذاب بنویسید و در یک نیم صفحه به صورت شفاف بتوانید هدف محصول تان را به عرض مخاطب برسانید.

در ایمیل هایی که ارسال می کنید، می توانید، تخفیف ها و یا دد لاین هایی ایجاد کنید تا مشتری سریع تر به محصول تان واکنش نشان دهد.

در این میان ممکن است تمایل پیدا کنید تا لیست ایمیلی بخرید. هر چند این کار در کوتاه مدت بتواند برای تان فروش هایی به ارمغان آورد اما می تواند در طولانی مدت مخصوصا اگر به طور مکرر ایمیل ارسال می کنید، به شهرت برند خود آسیب بزنید.

بنابراین بهتر است که ایمیل های خود را به افرادی ارسال کنید که احساس می کنید به این محصول ربط دارند و ممکن است مشتاق باشند که آن محصول را خریداری کنند یا حداقل در مورد آن چیزی بدانند.

در قضیه ایمیل مارکتینگ شناخت مشتری ها و دسترسی به اطلاعات تماسی مشتریان بالقوه خیلی اهمیت دارد که البته جمع آوری این اطلاعات راحت نیست و زمان بر است.

 

جمع بندی

همانطور که مشاهده کردید این ۶ روش تنها ۶ شیوه از تبلیغات است که البته از میان جمعی از روش های تبلیغات محصول انتخاب شده است. متوجه هستید که برخی از این روش ها برای شما مناسب و برخی نا مناسب است. اما گاهی تلفیق این روش ها و شرکت در نمایشگاه های بازاریابی محصولات خاص به شما کمک می کند که در جمع کثیری از رقبا و مشتریان قرار بگیرید و قضاوت شوید.

هر ساله نمایشگاه های بزرگی در کشور برگزار می شود که صاحبین صنایع در آن شرکت می کنند و می توانند افزایش شهرت برند، افزایش شهرت محصول، لیست مشتریان بالقوه و غیره را در آن از آن خود کنند.

توصیه می شود به تناسب صنایعی که دارید از این نمایشگاه های سراسری اطلاع پیدا کنید و با رزرو غرفه ها، اقدام به حضوری موثر در میان افراد موفق قرار گیرید.

آیا در این باره نظری دارید؟

منبع

نوشته ۶ راه هوشمندانه برای افزایش شهرت محصول در کمترین زمان ممکن اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.

۶ راه هوشمندانه برای افزایش شهرت محصول در کمترین زمان ممکن

میزبانی جوایز و مسابقات یک روش برای افزایش شهرت محصول 

قبل از هر چیز می خواهم این آموزش را با یک آمار مهم شروع کنم چرا که کمک می کند با دقت بیشتری این مطلب را بخوانید. آیا می دانید که ۴۷ درصد از کسب و کار ها، برای خود هیچ گونه استراتژی شناساندن و ترویج و ارتقای محصول ندارند؟ گزارش کامل این امار را می توانید در این لینک بخوانید. به هر حال حتی اگر شما بهترین محصول، منحصر به فرد ترین محصول یا خدمات را داشته باشید باز هم نیاز به استراتژی هایی دارید تا به کمک آن بتوانید صدای خود را به گوش مشتریان برسانید و آن ها را برای خرید محصول یا استفاده از خدمات راغب تر کنید.

وقتی که محصول جدیدی دارید، این کار به مراتب سخت تر می شود چرا که ابتدا باید شناخت خوبی از مشتری ها و مخاطبین خود پیدا کنید. از سویی نیاز به یک بازاریابی مستقیم دارید تا سریع تر، بتوانید محصولات خود را به دید دیگران برسانید. در اصل، این بازاریابی باید واقعا موثر واقع شود.

در این مطلب می خواهم چند استراتژی را برای تان بیان کنم تا برای ترویج و شهرت محصولات تان استفاده کنید. البته قول نمی دهم تمام این روش ها برای شما موثر باشد. بر اساس رویکردی که دارید، باید حداقل یکی از این شیوه ها برای تان کار کرد داشته باشد.

بهترین شیوه ها برای تبلیغ و شهرت محصولات

 

استفاده از نفوذ اینفلوئنس مارکتینگ برای افزایش شهرت محصول

بگذارید روش های خود را از ساده ترین حالت ممکن شروع کنیم. اولین و ساده ترین شیوه برای تبلیغ محصول و افزایش شهرت محصول این است که آن را در جایی تبلیغ کنید که شمار زیادی از انواع مخاطبین قرار دارند.

از طرفی تبلیغ محصول با فردی که پیروان زیادی دارد می تواند مخاطبین و پیروانش را به این سو بکشاند که از محصول مورد نظر استفاده کنند و حداقل با این محصول در دست محبوب شان آشنا شوند.

طبق یک تحقیق ۳۳ درصد از افراد شرکت کننده اظهار داشتند که این مدل از تبلیغات توانسته روی تصمیمات خرید آن ها اثر مثبت بگذارد چرا که به راحتی می توانند به این شیوه اعتماد کنند.

 

میزبانی جوایز و مسابقات یک روش برای افزایش شهرت محصول

یکی دیگر از روش های افزایش شهرت محصول این است که در شبکه های اجتماعی ( به خصوص )، میزبان هدایای مسابقات و هدایا شوید. در این حالت شاید شرکت کننده اصلا نداند محصولی که قرار است به عنوان هدیه دریافت کند چیست بنابراین این کار موجب می شود که مشارکت کند و به محبوبیت محصول کمک کند. در این حالت معمولا اگر افراد از دوستان خود بخواهند که از محصولات و جوایز دیدن کنند، و آن ها را تگ کنند یا از هشتگ شما استفاده کنند خیلی سریع می توانید، رشد کنید و به راحتی محصولات خود را از طریق دیگران به دید دیگران برسانید.

میزبانی جوایز و مسابقات یک روش برای افزایش شهرت محصول 

اهرم تولید محتوا توسط کاربران روشی برای افزایش شهرت محصول

وقتی که تعدادی از افراد از محصولات شما استفاده می کنند و احتمالا راضی هستند احتمالا در مورد تجربه خود با دیگران صحبت خواهند کرد. اگر این صحبت ها و تمجید ها جایی مثل شبکه های اجتماعی نوشته شود و به دیگران توصیه شود که استفاده کنند، می تواند یک اهرم عالی برای تبلیغ و افزایش شهرت محصول شما باشد.

وقتی افراد به هر دلیلی تشویق شوند تا برای تمجید محصول شما مطلبی بنویسند، کمک می کنند تا هم شهرت محصول پیدا کنید و هم این که در پروسه برند سازی بهتر عمل خواهید کرد و خوشنامی تان به چشم خواهد آمد.

برای این کار می توان پلن های مختلف تعیین کرد و سریع به کمک علاقمندان موفق به تبلیغ محصول شد.

 

از رویداد ها برای معرفی و افزایش شهرت محصول استفاده کنید

تصور کنید که یک محصول یا ست و مجموعه ای از محصولات جدید دارید. بهترین راه برای شهرت آن ها ( به خصوص اگر محصولات شما جزو محصولات صنایع مادر است ) این است که یک رویداد و نشست برگزار کنید و در آن محصولات خود را معرفی کنید. بهتر است که در این رویداد مدعوین شما افراد موثر در صنعت شما باشند.

همچنین در این رویداد می توانید حتی محصولات قدیمی تر خود را نیز ارائه کنید و به افزایش فروش آن ها کمک کنید.

برخی از کسب و کارها هر ساله در انتهای سال جشنی بر پا می کنند و این اتفاق جالب را رقم می زنند و برای سال بعد فروش خوبی دارند.

از طرفی برخی انتهای هر هفته یا تعطیلات رسمی را برای این قضیه در نظر می گیرند. استراتژی مناسب برای محصول شما برای چه روزی بهتر پاسخگو است؟

البته یک نکته مهم وجود دارد و آن هم این که اگر ابتدای کار هستید باید بدانید که این گونه رویداد ها ابتدا شما را متحمل هزینه های زیادی می کند. پس بهتر است که کار خود را با یک رویداد کوچک شروع کنید و در صورتی که پاسخگو بود یک نشست و همایش بزرگتر بگیرید.

 

استفاده از برنامه ارجاعی می تواند به شهرت محصولات بینجامد

برنامه ارجاعی می تواند روش ها و معنی های مختلف داشته باشد. یکی از ساده ترین شیوه ها این است که، از طرفداران و استفاده کنندگان از محصولات خود بخواهید که محصولات شما را تبلیغ کنند. در ازای این کار به او پاداش یا تخفیف دهید. بدین ترتیب اگر محصول شما از نوع محصولاتی باشد که دائما در مصرف است و یکبار مصرف است ( کالای مصرفی ) این گزینه می تواند حسابی برای تان سود داشته باشد. با این کار، هم مشتری اولیه تان را تشویق به با خود ماندن و استفاده از کالای تان می کنید و هم این که، برای تان مشتری های جدید به ارمغان می آورد.

البته نکته این است که آن چه که به مشتری پیشنهاد می دهید، باید آیتمی باشد که ارزش داشته باشد و شوق تلاش را در او بر انگیزاند.

استفاده از برنامه ارجاعی می تواند به شهرت محصولات بینجامد

استفاده از ایمیل تبلیغاتی قدیمی و موثر ترین راه برای تبلیغ محصول

طبق یک تحقیق بزرگ، ۵۹ درصد از شرکت کنندگان مدعی این بودند که تصمیمات خرید خود را بر اساس ایمیل های تبلیغاتی که دریافت می کنند انجام می دهند.

این شیوه می تواند یک روش عالی برای تبلیغ و افزایش شهرت محصول باشد در حالی که میزان هزینه ای که صرف می کنید به نسبت کمتر از تمام راه ها قبل  است.

تمام کاری که باید شما انجام دهید این است که یک عنوان ایمیلی جذاب بنویسید و در یک نیم صفحه به صورت شفاف بتوانید هدف محصول تان را به عرض مخاطب برسانید.

در ایمیل هایی که ارسال می کنید، می توانید، تخفیف ها و یا دد لاین هایی ایجاد کنید تا مشتری سریع تر به محصول تان واکنش نشان دهد.

در این میان ممکن است تمایل پیدا کنید تا لیست ایمیلی بخرید. هر چند این کار در کوتاه مدت بتواند برای تان فروش هایی به ارمغان آورد اما می تواند در طولانی مدت مخصوصا اگر به طور مکرر ایمیل ارسال می کنید، به شهرت برند خود آسیب بزنید.

بنابراین بهتر است که ایمیل های خود را به افرادی ارسال کنید که احساس می کنید به این محصول ربط دارند و ممکن است مشتاق باشند که آن محصول را خریداری کنند یا حداقل در مورد آن چیزی بدانند.

در قضیه ایمیل مارکتینگ شناخت مشتری ها و دسترسی به اطلاعات تماسی مشتریان بالقوه خیلی اهمیت دارد که البته جمع آوری این اطلاعات راحت نیست و زمان بر است.

 

جمع بندی

همانطور که مشاهده کردید این ۶ روش تنها ۶ شیوه از تبلیغات است که البته از میان جمعی از روش های تبلیغات محصول انتخاب شده است. متوجه هستید که برخی از این روش ها برای شما مناسب و برخی نا مناسب است. اما گاهی تلفیق این روش ها و شرکت در نمایشگاه های بازاریابی محصولات خاص به شما کمک می کند که در جمع کثیری از رقبا و مشتریان قرار بگیرید و قضاوت شوید.

هر ساله نمایشگاه های بزرگی در کشور برگزار می شود که صاحبین صنایع در آن شرکت می کنند و می توانند افزایش شهرت برند، افزایش شهرت محصول، لیست مشتریان بالقوه و غیره را در آن از آن خود کنند.

توصیه می شود به تناسب صنایعی که دارید از این نمایشگاه های سراسری اطلاع پیدا کنید و با رزرو غرفه ها، اقدام به حضوری موثر در میان افراد موفق قرار گیرید.

آیا در این باره نظری دارید؟

منبع

نوشته ۶ راه هوشمندانه برای افزایش شهرت محصول در کمترین زمان ممکن اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.

چطور فونت پیش فرض در پاورپوینت را تغییر دهم؟

شیوه تغییر فونت پیش فرض پاورپوینت در تکست باکس ها

اگر تا به حال با پاورپوینت کار کرده باشی متوجه شده ای که وقتی که شروع به ایجاد تکست باکس روی اسلاید ها می کنی، برای هر تکست باکس لازم است که فونت ها را تغییر دهی چرا که فونت پیش فرض چندان چنگلی به دل نمی زند!

خوشبختانه برای تغییر فونت پیش فرض پاورپوینت راه های مختلفی وجود دارد. این کار کمک می کند که فونت مرسوم و معمولی که به آن علاقه داری و چشم نواز است را برای پاورپوینت تنظیم کنی و با هر ایجاد تکست باکس، نیازی به تغییر فونت نباشد.

 

شیوه تغییر فونت پیش فرض پاورپوینت در تکست باکس ها

پاور پوینت دارای شمار زیادی قالب است که هر کدام از این طرح ها و قالب ها دارای فونت پیش فرض خود و ویژگی های اختصاصی است. اگر شما تمی را طراحی کرده اید یا این که با یکی از این تم ها خو پیدا کرده اید اما چندان فونت آن به دلتان چنگی نمی زند، می توانید آن را تغییر دهید.

با کمک مستر پاورپوینت می توانید تمام ویژگی های اسلاید از نظر فونت ها، افکت ها و پس زمینه ها و غیره را کنترل کنید. برای این که به این بخش دسترسی پیدا کنید باید منوی View بروید و از آن جا Slide Master را انتخاب کنید.

شیوه تغییر فونت پیش فرض پاورپوینت در تکست باکس ها

حالا در این قسمت از بخش Slide Master گزینه Fonts را انتخاب کنید:

شیوه تغییر فونت پیش فرض پاورپوینت در تکست باکس ها

با انجام این کار، یک لیست نمایش داده می شود که انواع فونت های سفارشی برای هدر ها و متن معمولی نمایش می دهد. شما می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید تا روی قالب مورد نظرتان ست شود. در غیر اینصورت مخصوصا اگر می خواهید فونت فارسی تنظیم کنید، کافی است که روی Customize Fonts کلیک کنید. این گزینه در انتهای این لیست واقع شده است:

شیوه تغییر فونت پیش فرض پاورپوینت در تکست باکس ها

با کلیک بر این آپشن، پنجره ای به نام Create New Theme Fonts باز می شود. در ادامه می توانید بخش فونت های لاتین و آسیای شرقی را مشاهده کنید.

برای هر کدام از این دو بخش، به طور جداگانه امکان تنظیم فونت دلخواه برای هدر و امکان تنظیم فونت دلخواه بدنه برای پاورپوینت وجود دارد. این دو فونت را انتخاب کنید و بعد برای آن نامی انتخاب کنید:

شیوه تغییر فونت پیش فرض پاورپوینت در تکست باکس ها

نام دلخواه خود را باید در قسمت ۲ ( جایی که نوشته شده name ) بنویسید و در نهایت روی گزینه ۳ یعنی save کلیک کنید تا تغییرات اعمال شوند.

بدین ترتیب برای قالب مورد نظرتان تمام تکست باکس هایی که باز می کنید دارای فونت هایی است که هم اکنون انتخاب کرده اید.

 

تغییر فونت پیش فرض پاورپوینت با دستورات Replace Fonts

پاورپوینت دارای یک ویژگی عالی است که به شما اجازه می دهد فونت های مختلف را بیابید و جایگزین کنید. این کار با بخش Replace Fonts  انجام می شود.

برای استفاده از این آپشن به بخش home بروید و از آن جا در گروه Editing، گزینه Replace را مشاهده می کنید. در کنار این گزینه یک جهت نما وجود دارد ( مثلث کوچولو )، روی آن کلیک کنید.

تغییر فونت پیش فرض پاورپوینت با دستورات Replace Fonts 

با این کار، یک منوی کشویی باز می شود که شامل موارد مختلفی است. برای این بخش Replace Fonts را انتخاب کنید.

تغییر فونت پیش فرض پاورپوینت با دستورات Replace Fonts 

با این انتخاب پنجره ای با عنوان Replace Font مقابل تان باز می شود.

در این قسمت دوباره باید فونت های دلخواه خود را انتخاب کنید:

تغییر فونت پیش فرض پاورپوینت با دستورات Replace Fonts 

بعد از این که فونت جایگزین را انتخاب کردید، روی دکمه Replace کلیک کنید.

بدین ترتیب فونت مورد نظرتان جایگزین فونت قبلی خواهد شد.

 

روش دوم برای تغییر فونت پیش فرض پاورپوینت برای جعبه متن ها

یک روش ساده دیگر وجود دارد که به کمک آن می توانید موفق به تغییر فونت پیش فرض پاورپوینت برای جعبه های متنی شوید. بدین منظور به تب Insert بروید و دکمه Text Box را انتخاب کنید:

غییر فونت پیش فرض پاورپوینت برای جعبه متن ها

بعد از این که روی این اپشن کلیک کردید مستقیما می توانید با ماوس خود، یک تکست باکس یا جعبه متن بکشید و داخل آن چیزی بنویسید:

بعد از این که متن مورد نظرتان را در تکست باکس نوشتید می توانید ظاهر نوشته تان را از جهات مختلف نظیر رنگ و افکت و غیره تغییر دهید. بعد از اتمام نوشتن متن روی آن راست کلیک کنید و از طریق منویی که ظاهر شده آپشن Set as Default Text Box را انتخاب کنید.

غییر فونت پیش فرض پاورپوینت برای جعبه متن ها

این انتخاب زمانی صورت می گیرد که شما فونت و رنگ و سبک مورد نظر خود را برای تکست باکس مورد نظر تنظیم کرده باشید. به محض این که روی این آپشن کلیک می کنید این انتخاب ها، برای تسکت باکس بعدی تنظیم شده و با باز کردن یک جعبه متنی می توانید انتخاب های قبلی را مشاهده کنید.

 

تنظیم فونت پیش فرض پاورپوینت برای قالب ها

وقتی که شما فونت های خود را برای یک قالب تنظیم کرده باشید، احتمالا تمایل دارید برای استفاده های بعدی همین فونت ها روی پاورپوینت ست شده باشد. برای این کار، به File بروید و از آن جا Save As را انتخاب کنید:

تنظیم فونت پیش فرض پاورپوینت برای قالب ها

با این کار، آپشنی نمایش داده می شود به نام Other locations، در این قسمت گزینه Browse را انتخاب کنید:

تنظیم فونت پیش فرض پاورپوینت برای قالب ها

با این کار، می توانید به مسیر قالب های پاورپوینت بروید. این مسیر می تواند چیزی شبیه به مسیر زیر باشد:

C:\Users\user\Documents\Custom Office Templates

با رفتن به مسیر مورد نظر پنجره Save as type باز می شود. در کنار گزینه ای به همین نام یک فلش وجود دارد. روی آن کلیک کنید:

تنظیم فونت پیش فرض پاورپوینت برای قالب ها

با این انتخاب یک منوی بلند بالا باز می شود که شامل آیتم های بسیاری است. در این میان آپشن PowerPoint Template را انتخاب کنید.

تنظیم فونت پیش فرض پاورپوینت برای قالب ها

در نهات روی عبارت Save کلیک کنید تا تنظیمات لازم برای فونت پیش فرض پاورپوینت برای قالب مورد نظرتان تنظیم شود.

تنظیم فونت پیش فرض پاورپوینت برای قالب ها

آیا در این رابطه سوالی دارید؟ نظر خود را بنویسید.

منبع

نوشته چطور فونت پیش فرض در پاورپوینت را تغییر دهم؟ اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.

کارت هدیه ۲۵ دلاری آمازون در ازای اسکن سه بعدی بدن

کارت هدیه ۲۵ دلاری آمازون در ازای اسکن سه بعدی بدن

آمازون در ازای اسکن سه‌بعدی بدن، به داوطلبان، کارت هدیه‌ی ۲۵ دلاری می‌دهد. قرار نیست اطلاعاتی در مورد اسکن انجام‌شده در اختیار داوطلبان قرار گیرد.