شاپرک می‌خواهد ۶ ماهه ۱۰۰ تفاهم‌نامه پرداخت‌یاری امضا کند

 
 
تعداد پرداخت‌یارهایی که تا ۶ ماه آینده تفاهم‌نامه خود با شاپرک را امضا کرده‌اند به ۱۰۰ عدد خواهد رسید.
 
مدیرامنیت و نظارت شرکت شاپرک، محمد عباسی، با بیان این مطلب در میزگرد جایگاه  و نقش پرداخت‌یاران در اکوسیستم پرداخت خرد گفت: «تا کنون ۸ شرکت پرداخت‌یاری تفاهم‌نامه همکاری با شاپرک را امضا کرده‌اند. پرداخت‌یارها مستندات مربوط به خوشان را دارند که این مصوبات به تصویب رسیده‌آست و شیوه نظارتی بر آنان با شیوه نظارتی بر PSPها متفاوت است.
 
اولین تفاهم‌نامه‌های پرداخت‌یاری شهریور ماه گذشته به امضا رسید و با وجود این طبق گفته مدیرعامل شرکت فن‌آوا کارت در این میزگرد پرداخت‌یاران هنوز نتوانسته‌اند جایگاهشان را پیدا کنند وپس از امضای تفاهم‌نامه نیز نتوانسته‌‌اند نقش خود را به درستی ایفا کنند.
 
علی نوروزی گفت: «آب اگر یک جا جمع شود، لجن می‌شود، باید راه را باز کرد تا آب راه بیافتد و یکی از این راه‌ها کمک از پرداخت‌یاری است.» او معتقد است: «باید پرداخت‌یاری شکل بگیرد و درباره نقش آنها حرف زده شود. پرداخت‌یاری برای ما موضوع جدیدی است. هر چند واسط‌های پرداخت به نوعی در گذشته جایگزین آنها بودند اما شیوه کاری آنها جدید است. پرداخت‌یارها باید رسمیت‌ پیدا کنند و یک پرداخت‌یار باید بداند کجا مسئول است و با چه خطراتی مواجه خواهد بود.»
به گفته او تفاهم‌نامه میان شاپرک و پرداخت‌یارها باید باب جدیدی از فعالیت را برای آنها باز کند تا براساس آن نقش‌های متفاوت شکل بگیرد و این موضوع می‌تواند موجب بازگشت PSPها به جایگاه اصلی خود شود.
 
در ادامه این میزگرد، پرهام بهین شاد، مدیرعامل شرکت هدایت هوشمند قرن، یکی از پرداخت‌یارانی که در دور اول موفق شد تفاهم‌نامه همکاری با شاپرک برای پرداخت‌یاری را امضا کند اعلام کرد برای تعیین جایگاه درست پرداخت‌یارها و PSPها اولین کار این است که بازاریاب‌ها ساماندهی شوند.
او در توضیح این مطلب گفت: «هر PSP باید پرداخت‌یارهایی که می‌خواهد با آنها فعالیت کند را مشخص کند و شرکت‌های بازاریابی از طریق پرداخت‌یارها پذیرنده جذب کنند.»
 
اصغر باباپور، مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین هم در انتقاد از شیوه کارمزدی رایج در کشور گفت: «هیچ کجای دنیا دولت‌ها راجع به قیمت دستورالعمل صادر نمی‌کنند؛ آنها با قیمت، رفتار مصرف‌کننده را کنترل می‌کنند. در کشور ما مصرف‌کننده کارمزد نمی‌دهد از همین رو نمی‌توان از او انتظار رفتار عقلانی داشت.»
او ادامه داد: «برای حل مشکلات پرداخت خرد در کشور باید بحث کیف‌پول الکترونیکی مطرح شود.»
باباپور همچنین اعلام کرد: « مدل فعالیت فعلی PSPها به دلیل سرمایه‌گذاری سنگینی که انجام داده‌اند و نوع نظارت شاپرک بر آنها توجیه اقتصادی ندارند، این در حالی است که شرکت‌های کوچکتر چابکی بیشتری نسبت به آنها دارند و می‌توانند ساده‌تر فعالیت کنند.»
او تاکید کرد که با محدودیت گذاشتن برای فعالیت در این بازار مخالف است و هرکس که می‌تواند باید فعالیت کند.
 
محمدرضا عباسی، مدیر امنیت و نظارت شرکت شاپرک نیز از مدل کارمزد و از کارمزد خواهی برخی از پذیرندگان در این بخش انتقاد کرد. او تاکید کرد که کارمزد خواهی جایی دلیلی بر پذیرش آن از سوی شرکت‌های PSP نیست و ما بارها این موضوع را به شرکت‌های PSP اعلام کرده‌ایم. او در پاسخ به اینکه پرداخت‌یارها در چه زمینه‌هایی می‌توانند فعالیت کنند گفت:« پرداخت‌یاری می‌تواند در حوزه QR که PSPها تا کنون علاقه‌ای به آن نشان نداده‌اند فعالیت کنند.» 
عباسی در پایان اعلام کرد: «کسی که می‌خواهد در زمینه کیف‌پول الکترونیکی فعالیت کند می‌تواند پرداخت‌یار، پرداخت‌بان یا پرداخت‌ساز باشد.» او  ادامه داد: «شرکت‌ها برای دریافت مجوز پرداخت‌بانی باید به بانک‌ها مراجعه کنند.»

دیجی‌کالا تنها شد؛ سرنوشت بامیلو در هاله‌ای از ابهام

 
فروشگاه اینترنتی بامیلو خبر از تعدیل نیرو و تغییر زمینه کاری خود داده است.
 
روابط عمومی این شرکت در اطلاعیه‌ای دلیل این تصمیم را تغییرات در بازار ایران اعلام کرده است. این فروشگاه اینترنتی در این اطلاعیه تاکید کرده که تصمیم دارد روی بخش‌های کلیدی‌تری از بازار خورده فروشی متمرکز شود؛ اما به صورت شفاف این حوزه‌های کاری جدید در بازار مصرفی را اعلام نکرده است.
 
به دنبال این تصمیم هم این فروشگاه مجبور به کوچک کردن و حذف برخی از قسمت‌های کم تقاضاتر خود شده است. در این اطلاعیه با اشاره به این موضوع اعلام شده است:‌ «برای تداوم فعالیت پایدار در بازار ایران، ناچار به اتمام همکاری با تعدادی از نیروهای توانمند خود هستیم و از اول اسفندماه ۱۳۹۷ با تیم کوچکتری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.» همچنین براساس تصمیمات جدید تعداد زیادی از کارمندان در بامیلو، به دیگر شرکت‌های وابسته منتقل خواهند شد و دیگر همکاران این فروشگاه نیز در فهرست مشاغل احتمالی آینده در اولویت قرار می‌گیرند.
 
روز گذشته نیز خبرهایی در خصوص قطع همکاری پشتون پورپزشک مدیرعامل بامیلو و چند نفر از مدیران ارشد آن منتشر شد؛ اما به صورت رسمی بامیلو این جدایی را تاکید نکرد. حالا اطلاعیه بامیلو در خصوص تغییر زمینه کاری و تعدیل نیرو می‌تواند تایید ضمنی این خبرها باشد.

عزم جزم اینتل برای ورود به بازار کارت گرافیک

عزم جزم اینتل برای ورود به بازار کارت گرافیک

سلسله اقدامات اخیر و صحبت‌های مدیران اینتل نشانه‌هایی از ورود این شرکت به عرصه‌ی ساخت پردازنده‌های گرافیکی مجزا را با خود به همراه دارد.

۱۰ گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی فردی

۱۰ گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی فردی

این یک واقعیت ساده است؛ تا زمانی که خودتان را نشناسید، دستیابی به موفقیت امکان پذیر نخواهد بود؛ به همین دلیل هم هر فردی باید در راه شناخت خودش قدم بردارد و براساس این شناخت سراغ راه‌هایی برود که به بهبود کیفیت زندگی و موفقیت بیشتر او منجر می‌شود. در ادامه با ۱۰ راه برای خودشناسی و موفقیت بیشتر در زندگی فردی آشنا خواهید شد.

  1. مراقب عادت‌ها باشید

رفتارهای ما مجموعه‌ای از واکنش‌ها و عادت‌های ما هستند و تازه همین عادت‌ها خیلی وقت‌ها واکنش‌های ما را هم تحت تاثیر قرار می‌دهند. یکی از راه‌های خودشناسی و رسیدن به موفقیت فردی این است که مراقب باشیم چه چیزهایی در حال تبدیل شدن به عادت‌های ما هستند و چه چیزهایی همین الان هم برایمان عادت شده‌اند. برای مثال در زندگی مشترک ممکن است عادت کرده باشید که همیشه همسرتان به شما ابراز احساسات کند و شما صرفا دریافت کننده باشید. این عادت خیلی راحت به مرور زمان رابطه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث بروز مشکلاتی می‌شود که با یک تغییر عادت ساده، قابل پیشگیری بودند.

  1. از دید بقیه ببینید

خودتان را جای بقیه بگذارید. این کار علاوه بر اینکه کمکتان می‌کند احساسات دیگران را درک کنید؛ راه خوبی برای این است که ببینید از دید دیگران چطور به نظر می‌رسید. اگر خیلی در درک احساسات دیگران ماهر نیستید و دلتان می‌خواهد این مهارت را در خودتان تقویت کنید سراغ معروف ترین و بهترین کتاب های روانشناسی (صوتی و یا الکترونیک) بروید؛ کتاب‌هایی که دستیابی به خودشناسی و موفقیت را آسان‌تر از هر وقت دیگری کرده‌اند.

  1. روراست باشید

یکی از اولین گام‌های خودشناسی این است که از دست از رودربایستی کردن با خودتان بردارید و صادق باشید. برای مثال ممکن است فردی خجالتی باشید؛ اما ظاهرتان را به زور حفظ کنید و در نهایت هم خودتان را گول بزنید و هم دیگران را. در حالی که اگر با خودتان روراست باشید و به جای سرپوش گذاشتن روی مشکلات در صدد حل کردن آن‌ها بربیایید، هم گام مثبتی در جهت پیشرفت فردی برداشته‌اید و هم به روابط اجتماعی‌تان کمک کرده‌اید.

  1. مثبت حرف بزنید

بسیار مهم است که برای گفتگو با خودتان چه کلمه‌هایی را انتخاب کنید. آیا وقتی با خودتان صحبت می‌کنید به خودتان احترام می‌گذارید؟ آیا از کلمه‌های مثبت استفاده می‌کنید؟ اگر جوابتان مثبت است، نه فقط یک گام؛ بلکه کیلومترها در مسیر درست قدم خواهید زد. گفتگوی درونی ما به افکار ما شکل می‌دهد و افکار ما روی رفتارمان تاثیر می‌گذارند؛ بنابراین سعی کنید احترام خودتان را حفظ کنید و با خودتان درست رفتار کنید.

  1. قربانی نباشید

در مقابل هر شکستی دو راه وجود دارد؛ اینکه در قالب یک قربانی فرو بروید و دنبال دلایلی باشید که شکستتان را توجیه کند یا اینکه اتفاقات را با واقع بینی تحلیل کنید، دلایل شکست را پیدا کنید و تلاش کنید این دلایل را برطرف کنید. برای مثال به عنوان یک خانم ممکن است تا به حال در روابط عاشقانه چندان موفق نبوده باشید؛ به جای اینکه مرتب با دوستانتان دور هم جمع شوید و آن‌ها سعی کنند به شما بگویند همیشه حق با شماست؛ سعی کنید کتاب‌های مفیدی بخوانید که به شما در فهم دلایل کارهایتان کمک می‌کند؛ مثلا دانلود کتاب زنها مردها را از دست میدهند چرا؟ یا خواندن سایر کتاب‌های روانشناسی می‌تواند کمکتان کند خیلی زود موفق‌تر از گذشته عمل کنید.

  1. مراقب اطرافیانتان باشید

بعضی از آدم‌ها به اصطلاح هم‌انرژی شما نیستند. این‌ها همان‌هایی هستند که در کنارشان دچار اضطراب می‌شوید؛ آدم‌هایی که مرتب نق می‌زنند؛ از روزگار ناله می‌کند و هیچ حرف مثبتی از دهانشان بیرون نمی‌آید. اگر فکر می‌کنید دوستی با چنین افرادی نمی‌تواند روی شما تاثیر بگذارد، اشتباه می‌کنید. کافی است تصور کنید که به جای این افراد با آدم‎‌هایی دوست هستید که با وجود مشکلات سعی می‌کنند راه درست را برای زندگی کردن انتخاب کنند و تا جای ممکن شاد بمانند. همین تصور هم باعث بهبود شرایط شما خواهد شد؛ چه رسد به اینکه واقعا چنین دوستانی پیدا کنید.

  1. علایقتان را فهرست کنید

هر آدمی لازم دارد فهرستی از کارهای مورد علاقه‌اش درست کند و بخشی از زندگی‌اش را به انجام آن کارها اختصاص دهد. داشتن فهرست علایق، باعث می‌شود بتوانید هدف‌گذاری‌های کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشید و به ذهنتان برای رسیدن به این هدف‌ها نظم دهید. برای مثال اگر مدت‌هاست دوست دارید نواختن سازی را یاد بگیرید، برنامه‌ریزی برای پس‌انداز و خرید آن ساز به شما انگیزه بیشتری می‌دهد و در نهایت شما را به کار مورد علاقه‌تان نزدیکتر خواهد کرد. انجام کارهای مورد علاقه انرژی مثبت زیادی را وارد زندگی شما می‌کنند و تا حد زیادی استرس را از بین می‌برند.

  1. مهارت یاد بگیرید

نقش مهارت در رسیدن به موفقیت را دست کم نگیرید. برای اینکه بتوانید در هر زمینه‌ای، ارتباط با خودتان، با همسرتان یا با جامعه موفق عمل کنید، لازم است مهارت‌های لازم در هر مرحله را به خوبی یاد بگیرید و با تمرین برای خودتان جا بیندازید. همیشه به دنبال بهترین منبع برای یادگیری مهارت‌ها باشید و دست از یاد گرفتن برندارید. روزی که احساس کنید در شغل، رابطه یا هر کار دیگری عالی هستید و چیز تازه‌ای برای یادگیری وجود ندارد؛ در جا زدن شروع خواهد شد.

  1. به خودتان برسید

هیچ وقت فکر نکنید با رها کردن خودتان راه درستی را انتخاب می‌کنید. برای بهبود ارتباط با خودتان باید رسیدگی به خودتان را در اولویت بگذارید. خوردن غذای سالم، انجام ورزش مورد علاقه و داشتن خواب کافی سه مورد از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای سلامت جسم و روانتان انجام دهید. بنابراین از خودتان غافل نشوید.

  1. از تغییر نترسید

می‌گویند نمی‌توان از یک رودخانه دو بار رد شد؛ به عبارت ساده‌تر رودخانه‌ای که الان وارد آن شوید، با رودخانه چند ثانیه پیش هم فرق می‌کند؛ چه رسد به چند روز پیش. این اصل ساده به تغییرات زندگی اشاره دارد. زندگی پر از تغییرات است. برای اینکه بتوانید موفق باشید اولا باید بتوانید تغییرات را تشخیص دهید و ثانیا اینکه نگذارید عذابتان دهند؛ در عوض سعی کنید راهی پیدا کنید که شما را شبیه موج سواری سوار بر موج‌های بلند کند؛ همانقدر مسلط و همانقدر هشیار.

 

 

نوشته ۱۰ گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی فردی اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.

۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد

هر کسب و کار تازه‌ای که راه می‌افتد با دنیایی از امید همراه است؛ امید برای موفقیت و روی روال افتادن کارها؛ اما چطور است که بعضی کسب و کارها موفق و بعضی‌ها از دور خارج می‌شوند؟ واقعیت این است که روش‌هایی وجود دارد که به بهبود مشاغل کمک می‌کند. عده‌ای از این روش‌ها باخبر هستند و آن‌ها را به کار می‌گیرند و عده‌ای هم زیاد جدی‌شان نمی‌گیرند. دسته اول معمولا موفق‌تر از دسته دوم عمل می‌کنند. برای اینکه شما هم در دسته اول قرار بگیرید، این مقاله کمکتان خواهد کرد.

۱۰-مطلع باشید

اگر میانه خوبی با اخبار ندارید و فکر می‌کنید بی‌خبری، خوش‌خبری است؛ بهتر است این رویکرد را عوض کنید. سعی کنید تمام اطلاعات و اخبار مربوط به حیطه کاری‌تان را مطالعه کنید و در جریان تغییرات قرار بگیرید. کسانی که با جریان اطلاعات حرکت می‌کنند، افراد موفقی هستند که نمی‌گذارند بی‌خبری آن‌ها را از رشد در کسب و کارشان بازدارد.

۹-مهارت یاد بگیرید

چه با شرکت در کلاس‌ها، همایش‌ها و کارگاه‌ها و چه با خواندن بهترین کتاب های بازاریابی، فروش و تبلیغات مهارت‌های مربوط به کسب و کارتان را افزایش دهید. دنیای امروز دنیای تغییرات سریع است و اگر بخواهید به روشی که تا امروز جواب داده اکتفا کنید؛ ممکن است از روش‌های فردا و روزهای بعد جا بمانید و کسب و کارتان دچار مشکل شود. بنابراین یادگیری را جدی بگیرید تا از قافله عقب نمانید.

۸-خوش قول بمانید

خیلی‌ها فکر می‌کنند گول زدن مشتری و دست به سر کردن او هنری است که باعث موفقیتشان خواهد شد؛ غافل از اینکه شاید این دست به سر کردن به طور موقت مشکل را برطرف کند؛ اما در طولانی مدت باعث عدم وفاداری مشتری و از دست دادن او خواهد شد. سعی کنید مشتری‌مداری را در راس کدهای کاری خود قرار دهید و اگر حرفی می‌زنید، سر آن بمانید. خوش‌قولی یکی از مهم‌ترین اصول خوش‌حسابی و داشتن یک کسب و کار موفق است.

۷-اهمیت برنامه‌ریزی و نظم

اگر نتوانید به ذهنتان نظم بدهید و برنامه منظمی برای رسیدگی به کارها بچینید، خیلی زود از مسئولیت‌ها عقب می‌مانید و به دنبال آن مشتریانتان را از دست می‌دهید. چیدن برنامه زمانی درست و واقع‌بینانه و مشخص کردن مرحله به مرحله مسئولیت‌ها می‌تواند اقدام بسیار مهمی در رسیدن به اهداف شغلی شما بردارد.

۶-استفاده درست از شبکه‌های اجتماعی

تقریبا هر کسب و کار موفقی که این روزها هنوز در بازار فعالیت دارد؛ استفاده درست از شبکه‌های اجتماعی را بلد است. این کسب و کارها می‌دانند تبلیغات چطور در ارائه تصویر برندشان موفق عمل می‌کند و تا چه اندازه اهمیت دارد. کسب و کارهای موفق برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام روش‌هایی که در اینجا وجود دارد را دنبال می‌کنند، اهمیت عکاسی خوب، نوشتن کپشن‌هایی با اطلاعات دقیق و درست و پاسخگویی منظم را می‌دانند و همین موارد هم باعث می‌شود بتوانند روز به روز موفق‌تر از قبل عمل کنند؛ این موارد تنها به اینستا محدود نمی‌شود و شامل هر شبکه اجتماعی دیگری هم خواهد شد.

۵-یاد بدهید

کافی است سری به کمپانی‌های موفق بزنید و رفتارهای نیروی انسانی را با هم مطالعه کنید تا متوجه شوید در این شرکت‌ها تمام نیروی انسانی مرتب در حال رد و بدل کردن اطلاعات تازه و مهارت‌های جدیدی هستند که یاد گرفته‌اند. نیروی انسانی در این شرکت‌ها به خوبی با هم ارتباط دارند و می‌دانند رشد مجموعه باعث رشد فردی آن‌ها هم خواهد شد. نکته مهم این است که شما باید این اطمینان را به آن‌ها بدهید تا گمان نکنند با یاد دادن چیزی که بلد هستند، ممکن است شخص دیگری جایشان را بگیرد.

۴-اهمیت به نیروی انسانی

مطالعه کتاب‌های مرتبط به حیطه کاری شما از جمله خواندن کتاب راه انداختن یک کسب و کار جدید برای کسانی که به دنبال راه انداختن استارتاپ هستند، تنها بخشی از مسیر موفقیت است. بخش دیگر به مطالعه مدیریت منابع انسانی و سایر رفتارهای مدیریتی بستگی دارد. انتخاب و گزینش نیروی کار مهم است؛ اما نه به اندازه نگهداشت آن و برای نگهداشت نیروی انسانی باید بتوانید امنیت و احترام آن‌‎ها را فراهم کنید. به خاطر داشته باشید نیروی انسانی مهم‌ترین بخش کسب و کار شما هستند که به طور مستقیم روی نتایج حرفه‌ای شما تاثیرگذار خواهند بود.

۳-روی مزیت رقابتی کار کنید

برای کارتان مزیت رقابتی مشخص کنید؛ یعنی با خودتان بگویید که با وجود رقبای دیگر در همین حرفه، قرار است چه خدمات و امکاناتی را ارائه دهید تا جایگاه شما از سایرین را متفاوت کند؟ جواب این سوال یکی از مهم‌ترین بخش‌های کار شماست. اگر بتوانید مزیت رقابتی درستی تعریف کنید، بخش بزرگی از راه را رفته‌‎اید. مزیت رقابتی باید تازگی داشته باشد و تضمین شده باشد.

۲-مسئولیت اجتماعی دارید؟

در هر کشور پیشرفته‌ای شرکت‌ها مسئولیت اجتماعی خاص خودشان را تعریف می‌کنند و از این طریق نه تنها دین خود را به جامعه ادا می‌کنند؛ بلکه برای خود وجهه اجتماعی هم می‌سازند. بهتر است شما هم برای کسب و کارتان یک مسئولیت اجتماعی تعریف کنید؛ مثلا اگر کسب و کارتان در رابطه با مواد غذایی است، می‌توانید مبارزه با گرسنگی را به بخشی از اهدافتان تبدیل کنید. با این کار هم قدم مثبتی در جهت کمک به مردم برمی‌دارید و هم تصویری از شرکتتان ارائه می‌کنید که ورای اهداف مادی تعیین شده است. همین بهبود وجهه در نهایت منجر به بهبود کار شما هم خواهد شد.

۱-محیط را شاد کنید

شاید برایتان جالب باشد بدانید مواردی مثل نور، صدا و موسیقی می‌تواند روی وضعیت روحی کارمندان و در نتیجه وضعیت کاری‌شان تاثیر بگذارد. برای بهبود وضعیت روحی افراد به وضعیت تهویه هوای محیط کار، ترکیب نور زرد و سفید، ارگونومیک بودن میزها و صندلی‌ها، استفاده از رنگ‌ها شاد و حفظ آرامش محیط کار دقت کنید. علاوه بر این موارد فیزیکی، برگزاری جشن‌های کوچک دوستانه و ایجاد محیطی شاد برای نیروی انسانی هم وفاداری این نیرو نسبت به کمپانی شما را بالا خواهد برد و هم باعث بالا رفتن راندمان کار خواهد شد. به خاطر داشته باشید شما برای جذب و آموزش نیروی انسانی هزینه می‌کنید و اگر نتوانید او را نسبت به محیط کارش علاقمند کنید، در حقیقت در حال از دست دادن سرمایه‌ای هستید که از اول برای شرکتتان هزینه کرده بودید.

نوشته ۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.

۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد

هر کسب و کار تازه‌ای که راه می‌افتد با دنیایی از امید همراه است؛ امید برای موفقیت و روی روال افتادن کارها؛ اما چطور است که بعضی کسب و کارها موفق و بعضی‌ها از دور خارج می‌شوند؟ واقعیت این است که روش‌هایی وجود دارد که به بهبود مشاغل کمک می‌کند. عده‌ای از این روش‌ها باخبر هستند و آن‌ها را به کار می‌گیرند و عده‌ای هم زیاد جدی‌شان نمی‌گیرند. دسته اول معمولا موفق‌تر از دسته دوم عمل می‌کنند. برای اینکه شما هم در دسته اول قرار بگیرید، این مقاله کمکتان خواهد کرد.

۱۰-مطلع باشید

اگر میانه خوبی با اخبار ندارید و فکر می‌کنید بی‌خبری، خوش‌خبری است؛ بهتر است این رویکرد را عوض کنید. سعی کنید تمام اطلاعات و اخبار مربوط به حیطه کاری‌تان را مطالعه کنید و در جریان تغییرات قرار بگیرید. کسانی که با جریان اطلاعات حرکت می‌کنند، افراد موفقی هستند که نمی‌گذارند بی‌خبری آن‌ها را از رشد در کسب و کارشان بازدارد.

۹-مهارت یاد بگیرید

چه با شرکت در کلاس‌ها، همایش‌ها و کارگاه‌ها و چه با خواندن بهترین کتاب های بازاریابی، فروش و تبلیغات مهارت‌های مربوط به کسب و کارتان را افزایش دهید. دنیای امروز دنیای تغییرات سریع است و اگر بخواهید به روشی که تا امروز جواب داده اکتفا کنید؛ ممکن است از روش‌های فردا و روزهای بعد جا بمانید و کسب و کارتان دچار مشکل شود. بنابراین یادگیری را جدی بگیرید تا از قافله عقب نمانید.

۸-خوش قول بمانید

خیلی‌ها فکر می‌کنند گول زدن مشتری و دست به سر کردن او هنری است که باعث موفقیتشان خواهد شد؛ غافل از اینکه شاید این دست به سر کردن به طور موقت مشکل را برطرف کند؛ اما در طولانی مدت باعث عدم وفاداری مشتری و از دست دادن او خواهد شد. سعی کنید مشتری‌مداری را در راس کدهای کاری خود قرار دهید و اگر حرفی می‌زنید، سر آن بمانید. خوش‌قولی یکی از مهم‌ترین اصول خوش‌حسابی و داشتن یک کسب و کار موفق است.

۷-اهمیت برنامه‌ریزی و نظم

اگر نتوانید به ذهنتان نظم بدهید و برنامه منظمی برای رسیدگی به کارها بچینید، خیلی زود از مسئولیت‌ها عقب می‌مانید و به دنبال آن مشتریانتان را از دست می‌دهید. چیدن برنامه زمانی درست و واقع‌بینانه و مشخص کردن مرحله به مرحله مسئولیت‌ها می‌تواند اقدام بسیار مهمی در رسیدن به اهداف شغلی شما بردارد.

۶-استفاده درست از شبکه‌های اجتماعی

تقریبا هر کسب و کار موفقی که این روزها هنوز در بازار فعالیت دارد؛ استفاده درست از شبکه‌های اجتماعی را بلد است. این کسب و کارها می‌دانند تبلیغات چطور در ارائه تصویر برندشان موفق عمل می‌کند و تا چه اندازه اهمیت دارد. کسب و کارهای موفق برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام روش‌هایی که در اینجا وجود دارد را دنبال می‌کنند، اهمیت عکاسی خوب، نوشتن کپشن‌هایی با اطلاعات دقیق و درست و پاسخگویی منظم را می‌دانند و همین موارد هم باعث می‌شود بتوانند روز به روز موفق‌تر از قبل عمل کنند؛ این موارد تنها به اینستا محدود نمی‌شود و شامل هر شبکه اجتماعی دیگری هم خواهد شد.

۵-یاد بدهید

کافی است سری به کمپانی‌های موفق بزنید و رفتارهای نیروی انسانی را با هم مطالعه کنید تا متوجه شوید در این شرکت‌ها تمام نیروی انسانی مرتب در حال رد و بدل کردن اطلاعات تازه و مهارت‌های جدیدی هستند که یاد گرفته‌اند. نیروی انسانی در این شرکت‌ها به خوبی با هم ارتباط دارند و می‌دانند رشد مجموعه باعث رشد فردی آن‌ها هم خواهد شد. نکته مهم این است که شما باید این اطمینان را به آن‌ها بدهید تا گمان نکنند با یاد دادن چیزی که بلد هستند، ممکن است شخص دیگری جایشان را بگیرد.

۴-اهمیت به نیروی انسانی

مطالعه کتاب‌های مرتبط به حیطه کاری شما از جمله خواندن کتاب راه انداختن یک کسب و کار جدید برای کسانی که به دنبال راه انداختن استارتاپ هستند، تنها بخشی از مسیر موفقیت است. بخش دیگر به مطالعه مدیریت منابع انسانی و سایر رفتارهای مدیریتی بستگی دارد. انتخاب و گزینش نیروی کار مهم است؛ اما نه به اندازه نگهداشت آن و برای نگهداشت نیروی انسانی باید بتوانید امنیت و احترام آن‌‎ها را فراهم کنید. به خاطر داشته باشید نیروی انسانی مهم‌ترین بخش کسب و کار شما هستند که به طور مستقیم روی نتایج حرفه‌ای شما تاثیرگذار خواهند بود.

۳-روی مزیت رقابتی کار کنید

برای کارتان مزیت رقابتی مشخص کنید؛ یعنی با خودتان بگویید که با وجود رقبای دیگر در همین حرفه، قرار است چه خدمات و امکاناتی را ارائه دهید تا جایگاه شما از سایرین را متفاوت کند؟ جواب این سوال یکی از مهم‌ترین بخش‌های کار شماست. اگر بتوانید مزیت رقابتی درستی تعریف کنید، بخش بزرگی از راه را رفته‌‎اید. مزیت رقابتی باید تازگی داشته باشد و تضمین شده باشد.

۲-مسئولیت اجتماعی دارید؟

در هر کشور پیشرفته‌ای شرکت‌ها مسئولیت اجتماعی خاص خودشان را تعریف می‌کنند و از این طریق نه تنها دین خود را به جامعه ادا می‌کنند؛ بلکه برای خود وجهه اجتماعی هم می‌سازند. بهتر است شما هم برای کسب و کارتان یک مسئولیت اجتماعی تعریف کنید؛ مثلا اگر کسب و کارتان در رابطه با مواد غذایی است، می‌توانید مبارزه با گرسنگی را به بخشی از اهدافتان تبدیل کنید. با این کار هم قدم مثبتی در جهت کمک به مردم برمی‌دارید و هم تصویری از شرکتتان ارائه می‌کنید که ورای اهداف مادی تعیین شده است. همین بهبود وجهه در نهایت منجر به بهبود کار شما هم خواهد شد.

۱-محیط را شاد کنید

شاید برایتان جالب باشد بدانید مواردی مثل نور، صدا و موسیقی می‌تواند روی وضعیت روحی کارمندان و در نتیجه وضعیت کاری‌شان تاثیر بگذارد. برای بهبود وضعیت روحی افراد به وضعیت تهویه هوای محیط کار، ترکیب نور زرد و سفید، ارگونومیک بودن میزها و صندلی‌ها، استفاده از رنگ‌ها شاد و حفظ آرامش محیط کار دقت کنید. علاوه بر این موارد فیزیکی، برگزاری جشن‌های کوچک دوستانه و ایجاد محیطی شاد برای نیروی انسانی هم وفاداری این نیرو نسبت به کمپانی شما را بالا خواهد برد و هم باعث بالا رفتن راندمان کار خواهد شد. به خاطر داشته باشید شما برای جذب و آموزش نیروی انسانی هزینه می‌کنید و اگر نتوانید او را نسبت به محیط کارش علاقمند کنید، در حقیقت در حال از دست دادن سرمایه‌ای هستید که از اول برای شرکتتان هزینه کرده بودید.

نوشته ۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.

۴ دلیل برای این‌که موتو G7 پلاس موتورولا را بخریم

موتو G7 پلاس

موبایل‌ها یکی از محبوب‌ترین دیوایس‌های عصر حاضر محسوب می‌شوند و هر ماه شاهد معرفی مدل‌های جدیدی هستیم. این موضوع شناخت بهترین دیوایس‌ها را با مشکل روبه‌رو کرده و انتخاب را برای کاربران سخت‌تر نموده. با این همه، راهنماها در اختیارتان قرار گرفته‌اند تا در مدت زمان کمی با برترین گجت‌ها آشنا شوید و سپس اسمارت فون دل‌خواه‌تان را بخرید. در این نوبت قصد داریم تا با محصول جدید کمپانی موتورولا به‌نام موتو G7 پلاس آشنا شویم که از قابلیت‌ها و فن‌آوری‌های بسیاری سود می‌جوید. پس در ادامه با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی

موتو G7 پلاس

ترکیب فلز و شیشه موتو G7 پلاس را در کلاس گوش‌های جذاب قرار می‌دهد و گفتنی‌ست هنگام لمس دیوایس حس خوشایندی به کاربر منتقل می‌شود. در قاب جلو شاهد طراحی مدرن و زیبایی هستیم که با حاشیه‌های باریک همراه شده. به این ترتیب دیدن فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها جذاب‌تر خواهد شد. اما چیزی که موبایل‌های هوشمند موتورولا را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند، قاب پشتی آن‌هاست. موتو G7 پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست. در بخش پشتی ماژول دوربین دوگانه در کنار فلاش ال‌ای‌دی درون قابی دایره‌ای شکل قرار گرفته‌اند و حس‌گر اثر انگشت هم با لوگوی موتورولا یکپارچه گشته و ظاهری چشم‌گیر به موتو G7 پلاس بخشیده. نسبت تصویر ۱۹:۹ خوش‌دستی اسمارت فون را افزایش داده و گجت آمریکایی با وجود نمایشگری غول‌پیکر به‌راحتی در مکان‌های کوچک مثل جیب قرار می‌گیرد.

نمایشگر را فراموش نکنیم. صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی مجهز به تکنولوژی IPS یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی موتو G7 پلاس به‌شمار می‌آید. در نتیجه دیدن محتواهای مختلف هیجان‌انگیزتر خواهد شد و انجام کارها ساده‌تر می‌شود. خوش‌بختانه موتورولا رزولوشن فول اچ‌دی پلاس هم در نظر گرفته تا قادر به دیدن پیکسل‌ها نباشید و جزئیات بسیاری از تصاویر را ببینید.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

موتو G7 پلاس

چیپست بخش مهمی از یک گوشی هوشمند به‌حساب می‌آید که اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را ممکن می‌سازد. موتورولا هم به این موضوع پی برده و برای موتو G7 پلاس از یک چیپست میان‌رده بهره جسته. پردازنده ۱۴ نانومتری کوآلکام به‌راحتی از پس بیش‌تر برنامه‌ها و بعضی از گیم‌ها برمی‌آید و به این ترتیب بدون لگ و کندی می‌توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید. حافظه در کنار پردازش‌گر نقشی اساسی را در موبایل ایفا می‌کند. از این رو شرکت سازنده ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه ۴ گیگابایت رم در اختیارتان قرار داده تا در کم‌تر مواقعی با خطای کمبود حافظه مواجه شوید و قادر به اجرای همزمان چند اپلیکیشن باشید. در صورت پر شدن فضای ذخیره‌سازی هم می‌توانید از میکرو اس‌دی تا ۵۱۲ گیگابایت بهره بجویید. پس نگران نباشید و با خاطری آسوده فایل‌های حجیم را دانلود کنید!

پلت‌فرم گوگل مهمان موتو G7 پلاس شده تا به طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشید و همچنین بتوانید بازی‌های مختلف را نصب و اجرا کنید. در نگارش نهم اندروید تغییرات بسیاری صورت گرفته تا مصرف سیستم‌عامل از منابع سیستم کاهش یابد و از طرفی امنیت دیوایس بیش‌تر شود. خوش‌بختانه موتورولا تحولات زیادی را بر روی پلت‌فرم اعمال نکرده و با کمی اغماض شاهد اندروید خالص هستیم.

دوربین‌ها

موتو G7 پلاس

ماژول دوربین دوگانه یکی از اصلی‌ترین دلایل برای خرید موتو G7 پلاس محسوب می‌شود که عکس‌برداری پرتره را امکان‌پذیر می‌نماید. پس می‌توانید تصاویری حرفه‌ای و جذاب بگیرید و فالوئرهای‌تان را در شبکه‌های اجتماعی بیش‌تر کنید! سنسورهای ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی تصاویری خیره‌کننده و پراز جزئیات ثبت می‌نمایند که حتی کاربران حرفه‌ای را راضی می‌کند. فن‌آوری لرزش‌گیر اپتیکال هم فراهم شده تا در حین حرکت نیز قادر به عکاسی باشید و عکس‌های بی‌نقصی بگیرید. فلاش‌های دوگانه این اجازه را به شما می‌دهند تا در هنگام شب نیز تصاویری زیبا ثبت نمایید. عاشق فیلم‌برداری هستید؟ در نتیجه حتما موتو G7 پلاس را در سبد خریدتان قرار دهید. این مدل می‌تواند ویدیوهایی با رزولوشن 4K ضبط کند و به این ترتیب خاطرات‌تان با کیفیت بالایی حفظ خواهند شد.

می‌توان گفت افزایش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی ارتباط مستقیمی با افزایش کیفیت دوربین سلفی دارد. در حقیقت هم تولیدکنندگان و هم کاربران به چنین موضوعی اهمیت می‌دهند و بعضا اسمارت فون‌های خود را با تمرکز بر این قابلیت عرضه می‌کنند. موتورولا هم جز همین کمپانی‌ها به‌شمار می‌رود که از دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی برای موتو G7 پلاس سود جسته. در این صورت تصاویری جذاب ثبت خواهید کرد که از شفافیت بالایی برخوردار هستند. همچنین فیلم‌برداری با رزولوشن 4K نیز تدارک دیده شده تا استوری‌های‌تان با کیفیت کم‌نظیری ضبط شوند.

سایر قابلیت‌ها

موتو G7 پلاس

برای این‌که وقت‌تان به‌ هدر نرود و در زمان صرفه‌جویی شود، موتورولا در موتو G7 پلاس از تکنولوژی شارژ سریع بهره گرفته که گوشی‌ آمریکایی را در مدت بسیار کمی فول‌شارژ خواهد کرد. می‌خواهید موبایلی امن داشته باشید؟ پس از این محصول غافل نشوید. تولیدکننده از یک حس‌گر اثر انگشت استفاده نموده تا فقط خودتان قادر به انلاک کردن گجت باشید. اگر عاشق موسیقی هستید و به‌دنبال اسمارت فونی خوش‌صدا می‌گردید، در نتیجه موتو G7 پلاس همان چیزی‌ست که نیازهای‌تان را پاسخ می‌دهد. موتورولا از اسپیکر توان‌مندی در هندست خود سود جسته که آهنگ‌ها را با وضوح بالا پخش می‌کند و از میزان باس مطلوبی بهره می‌برد.

نوشته ۴ دلیل برای این‌که موتو G7 پلاس موتورولا را بخریم اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.

دلایل اهمیت لوازم یدکی خودروهای آلمانی

آلمان یکی از فعالان صنعت خودروسازی شناخته می‌شود که هر سالانه محصولات آن جزء برترین خودروهای جهان می‌باشند. شرکت‌های خودروسازی آلمانی با توجه به کیفیت و مواد اولیه که در محصولات خود استفاده می‌کنند جزء با کیفیت‌ترین خودروها در سراسر جهان محسوب می‌شوند که سالانه به کشورهای زیادی صادر می‌گردند. آلمان به دلیل بهره‌گیری از تنکولوژی پیشرفته روز توانسته خود را به یکی از بهترین تولیدکنندگان خودرو در سراسر جهان تبدیل کند؛ طوری که بین خودروهای برتر جهان همواره خودورهای تولیدی آلمان وجود دارند. از محبوب‌ترین کارخانجات خودروسازی جهان می‌توان به بنز، بی ام و، پورشه و آئودی اشاره کرد. از طرفی از آن‌جایی که محصولات این کارخانجات با استفاده از مواد با کیفیت و اورجینال تولید می‌شوند؛ کارخانجات این خودروها بخشی از خدمات خود را به تولید و عرضه لوازم یدکی انحصاری خود اختصاص می‌دهند.

کاربرد لوازم یدکی خودروهای آلمانی

هر چند خودروهای آلمانی از با استفاده از به روز ترین تجهیزات ساخته شده‌اند؛ اما ممکن است مانند سایر خودروها به دلایلی اعم از تصادف، مشکلات فنی، عدم استفاده نامناسب و…. به تعویض و تعمیر قطعات نیاز داشته باشند که در این زمان تعمیرکار خودروهای آلمانی از لوازم یدکی استفاده می‌کند. لوازم یدکی به قطعات جایگزین یا اضافی خودرو گفته می‌شود که توسط کارخانجات اصلی یا زیر مجموعه‌های آن تولید شده و پس از آن به سراسر جهان عرضه می‌شود. این قطعات که توسط کارخانجات اصلی تولید می‌گردنند از کیفیت و استحکام قطعات اصلی برخوردارند و مانند قطعات اورجینال آن کاربرد دارند؛ بنابراین لوازم یدکی بنز، بی ام و و پورشه برای دارندگان آن هیچگونه نگرانی ایجاد نمی‌کند. لوازم یدکی هر خودرو باید متناسب به نوع آن و کارکرد قطعه تهیه شود.

دلایل تولید لوازم یدکی تقلبی خودورهای آلمانی

همانطور که گفته شد لوازم یدکی بی ام و، بنز و پورشه از اهمیت و ارزش بالایی برخوردارند؛ به همین دلیل این بسیاری از تولید کنندگان لوازم یدکی سودجو وجود دارند که لوازم یدکی تقلبی خودروهای آلمانی را تولید می‌کنند. این تولید کنندگان با استفاده از تجهیزات ابتدائی و ناکار آمد، لوازم یدکی بی کیفیت را به بازار عرضه کرده و آن را به جای لوازم یدکی پورشه، بنز و بی ام و اصل ارائه می‌دهند. لوازم یدکی تقلبی مسلما کیفیت لوازم یدکی اصل را ندارد؛ چرا که از مواد اولیه بی کیفیت و ارزان تولید شده است که تهیه آن‌ها برای تولید کنندگان لوازم یدکی تقلبی هزینه کمی دارد؛ به همین دلیل آن‌ها با فروش لوازم یدکی تقلبی خودروهای آلمان به جای لوازم یدکی اصل و اورجینال آن‌ها هزینه و سودهای کلانی به دست می‌آورند. با توجه به نکات گفته شده نحوه تهیه و شناخت لوازم یدکی اصل و اورجینال خودروهای آلمانی یکی از مشکلات دارندگان این خودروهای محسوب می‌شود؛ اما از آن‌جایی که تولید کنندگان تقلبی لوازم یدکی، امکانات، تجهیزات و مواد اولیه لوازم یدکی کارخانجات اصلی را ندارند همواره قطعاتی با نقص و مشکلات زیادی تولید می‌کنند که افراد متخصص و با تجربه در زمینه لوازم یدکی می‌توانند به راحتی آن‌ها را تشخیص دهند؛ به همین دلیل به دارندگان خودروهای آلمانی پیشنهاد می‌شود که در زمان خرید و تهیه لوازم یدکی از افراد، کارشناسان  و یا فروشگاه‌های انحصاری و تخصصی لوازم یدکی بهره بگیرند تا بتوانند لوازم یدکی اصل و اورجینال را تهیه نمایند.

 

مشکلات لوازم یدکی تقلبی خودروهای آلمانی

لوازم یدکی تقلبی خودروهای آلمانی نه تنها برای این خودروها بلکه، کلیه لوازم یدکی‌های تقلبی مشکلات زیادی به همراه دارند. لوازم یدکی تقلبی به دلیل کیفیت پایینی که دارند نه تنها باعث بهبود عملکرد خودرو و برطرف کردن مشکلات آن نمی‌شود؛ بلکه در کارکرد دیگر قطعات نیز چالش‌های زیادی به همراه دارد. لوازم یدکی تقلبی باعث می‌شود تا خودرو به مشکلات فنی زیادی مواجه شوند. لوازم یدکی تقلبی نیز عمر کوتاهی دارند و پس از مدتی به تعویض نیاز دارند؛ یعنی زمانی که دارندگان خودرو لوازم یدکی بی ام و، بنز و پورشه تقلبی تهیه کنند پس از مدتی باید دوباره لوازم یدکی جدید تهیه کنند که نصب و تعویض متعدد لوازم و قطعات نیز باعث ایجاد اختلال در خودرو می‌شود. به همین دلیل بهتر است تا حدالامکان لوازم یدکی اصل و اورجینال تهیه کرد تا از چالش‌های دیگر جلوگیری شود.

این مقاله توسط واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هر گونه کپی‌ برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.

نوشته دلایل اهمیت لوازم یدکی خودروهای آلمانی اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.

دلایل اهمیت لوازم یدکی خودروهای آلمانی

آلمان یکی از فعالان صنعت خودروسازی شناخته می‌شود که هر سالانه محصولات آن جزء برترین خودروهای جهان می‌باشند. شرکت‌های خودروسازی آلمانی با توجه به کیفیت و مواد اولیه که در محصولات خود استفاده می‌کنند جزء با کیفیت‌ترین خودروها در سراسر جهان محسوب می‌شوند که سالانه به کشورهای زیادی صادر می‌گردند. آلمان به دلیل بهره‌گیری از تنکولوژی پیشرفته روز توانسته خود را به یکی از بهترین تولیدکنندگان خودرو در سراسر جهان تبدیل کند؛ طوری که بین خودروهای برتر جهان همواره خودورهای تولیدی آلمان وجود دارند. از محبوب‌ترین کارخانجات خودروسازی جهان می‌توان به بنز، بی ام و، پورشه و آئودی اشاره کرد. از طرفی از آن‌جایی که محصولات این کارخانجات با استفاده از مواد با کیفیت و اورجینال تولید می‌شوند؛ کارخانجات این خودروها بخشی از خدمات خود را به تولید و عرضه لوازم یدکی انحصاری خود اختصاص می‌دهند.

کاربرد لوازم یدکی خودروهای آلمانی

هر چند خودروهای آلمانی از با استفاده از به روز ترین تجهیزات ساخته شده‌اند؛ اما ممکن است مانند سایر خودروها به دلایلی اعم از تصادف، مشکلات فنی، عدم استفاده نامناسب و…. به تعویض و تعمیر قطعات نیاز داشته باشند که در این زمان تعمیرکار خودروهای آلمانی از لوازم یدکی استفاده می‌کند. لوازم یدکی به قطعات جایگزین یا اضافی خودرو گفته می‌شود که توسط کارخانجات اصلی یا زیر مجموعه‌های آن تولید شده و پس از آن به سراسر جهان عرضه می‌شود. این قطعات که توسط کارخانجات اصلی تولید می‌گردنند از کیفیت و استحکام قطعات اصلی برخوردارند و مانند قطعات اورجینال آن کاربرد دارند؛ بنابراین لوازم یدکی بنز، بی ام و و پورشه برای دارندگان آن هیچگونه نگرانی ایجاد نمی‌کند. لوازم یدکی هر خودرو باید متناسب به نوع آن و کارکرد قطعه تهیه شود.

دلایل تولید لوازم یدکی تقلبی خودورهای آلمانی

همانطور که گفته شد لوازم یدکی بی ام و، بنز و پورشه از اهمیت و ارزش بالایی برخوردارند؛ به همین دلیل این بسیاری از تولید کنندگان لوازم یدکی سودجو وجود دارند که لوازم یدکی تقلبی خودروهای آلمانی را تولید می‌کنند. این تولید کنندگان با استفاده از تجهیزات ابتدائی و ناکار آمد، لوازم یدکی بی کیفیت را به بازار عرضه کرده و آن را به جای لوازم یدکی پورشه، بنز و بی ام و اصل ارائه می‌دهند. لوازم یدکی تقلبی مسلما کیفیت لوازم یدکی اصل را ندارد؛ چرا که از مواد اولیه بی کیفیت و ارزان تولید شده است که تهیه آن‌ها برای تولید کنندگان لوازم یدکی تقلبی هزینه کمی دارد؛ به همین دلیل آن‌ها با فروش لوازم یدکی تقلبی خودروهای آلمان به جای لوازم یدکی اصل و اورجینال آن‌ها هزینه و سودهای کلانی به دست می‌آورند. با توجه به نکات گفته شده نحوه تهیه و شناخت لوازم یدکی اصل و اورجینال خودروهای آلمانی یکی از مشکلات دارندگان این خودروهای محسوب می‌شود؛ اما از آن‌جایی که تولید کنندگان تقلبی لوازم یدکی، امکانات، تجهیزات و مواد اولیه لوازم یدکی کارخانجات اصلی را ندارند همواره قطعاتی با نقص و مشکلات زیادی تولید می‌کنند که افراد متخصص و با تجربه در زمینه لوازم یدکی می‌توانند به راحتی آن‌ها را تشخیص دهند؛ به همین دلیل به دارندگان خودروهای آلمانی پیشنهاد می‌شود که در زمان خرید و تهیه لوازم یدکی از افراد، کارشناسان  و یا فروشگاه‌های انحصاری و تخصصی لوازم یدکی بهره بگیرند تا بتوانند لوازم یدکی اصل و اورجینال را تهیه نمایند.

 

مشکلات لوازم یدکی تقلبی خودروهای آلمانی

لوازم یدکی تقلبی خودروهای آلمانی نه تنها برای این خودروها بلکه، کلیه لوازم یدکی‌های تقلبی مشکلات زیادی به همراه دارند. لوازم یدکی تقلبی به دلیل کیفیت پایینی که دارند نه تنها باعث بهبود عملکرد خودرو و برطرف کردن مشکلات آن نمی‌شود؛ بلکه در کارکرد دیگر قطعات نیز چالش‌های زیادی به همراه دارد. لوازم یدکی تقلبی باعث می‌شود تا خودرو به مشکلات فنی زیادی مواجه شوند. لوازم یدکی تقلبی نیز عمر کوتاهی دارند و پس از مدتی به تعویض نیاز دارند؛ یعنی زمانی که دارندگان خودرو لوازم یدکی بی ام و، بنز و پورشه تقلبی تهیه کنند پس از مدتی باید دوباره لوازم یدکی جدید تهیه کنند که نصب و تعویض متعدد لوازم و قطعات نیز باعث ایجاد اختلال در خودرو می‌شود. به همین دلیل بهتر است تا حدالامکان لوازم یدکی اصل و اورجینال تهیه کرد تا از چالش‌های دیگر جلوگیری شود.

این مقاله توسط واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هر گونه کپی‌ برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.

نوشته دلایل اهمیت لوازم یدکی خودروهای آلمانی اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.

برنامه‌های فولکس واگن برای پلتفرم MEB

برنامه‌های فولکس واگن برای پلتفرم MEB

فولکس‌واگن قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ حدود ۵۰ مدل خودروی برقی با استفاده از پلتفرم MEB روانه بازار جهانی کند.