کسب درآمد میلیارد دلاری از تولید ویدئو در اینستاگرام و یوتیوب!
امروزه با حضور شبکههای اجتماعی مختلف و همچنین نفوذ بسیار بالای اینترنت در بین کاربران کشورهای گوناگون، عملا امکان برنامه ریزی بهتر برای کسب درآمد در این فضاها نیز فراهم شده و حالا آمارها نشان میدهد که تولیدکنندگان ویدئو در شبکههایی مثل اینستاگرام و یوتیوب چیزی در حدود 7 میلیارد دلار در سالهای گذشته درآمد داشتهاند که این نشان از نفوذ این شبکهها در بین کاربران است.
به گزارش آیتیرسان، آمارهای منتشر شده از کاربران ایالتهای مختلف آمریکا نشان میدهد که تولیدکنندگان ویدئو در این مناطق در سالهای گذشته چیزی در حدود 7 میلیارد دلار درآمد کسب کردهاند که این درآمد رو به افزایش بوده و پیشبینیهای بسیار زیادی از روند تصاعدی این درآمد به گوش میرسد.
وبسایت Daily Telegraph یکی از منابع موثق برای ارایه آمارهای مربوط به این موارد بوده و در آخرین گزارش خود اعلام کرده است که کاربران فعال در شبکههای مذکور توانستهاند با تولید محتوا و فعالیت در این شبکهها به درآمد بسیار بالایی برسند و همچنین این وب سایت، روند فعالیت این شبکههای اجتماعی و همچنین درآمد حاصل از آنها را رو به بالا توصیف کرده است.
از دیگر نکاتی که این وبسایت به آن اشاره کرده میتوان به تعداد تولیدکنندگان محتوا اشاره کرد که چیزی در حدود 17 میلیون کاربر بودهاند که در سرتاسر ایالت متحده پخش بوده و در موضوعاتی از قبیل آموزش و یادگیری زبان، رابطههای عشقی، آرایشی، بهداشتی و زیبایی و همچنین تناسب اندام و فیتنس فعالیت مینمایند.
به نظر میرسد با توجه به آمارهای منتشر شده از سوی این وبسایت و همچنین حضور تعداد بیشتری از تولیدکنندگان محتوا در سرتاسر دنیا، این آمار برای بسیاری از کشورهای دنیا قابل تصور بوده و حتی بعضا میتوان تصور عدد بزرگتری از آن را داشته باشیم.
گفتنی است در حال حاضر نیر در کشور ما بسیاری از افراد به کسب درآمد از شبکه اینستاگرام میپردازند که با اضافه شدن امکان کسب درآمد از آپارات و سایر سایتهای ویدئویی میتوان به رونق گرفتن این صنعت در کشورمان امیدوار باشیم که راهکار ایجاد چنین زمینهای، شکست انحصاری است که در حال حاضر در اختیار تعداد محدودی از این وبسایتهاست.
نوشته کسب درآمد میلیارد دلاری از تولید ویدئو در اینستاگرام و یوتیوب! اولین بار در وبسایت فناوری پدیدار شد.
با شنای سوئدی میتوان خطر ابتلا به بیماری قلبی را پیشبینی کرد
با آزمایش ساده و کاربردی شنای سوئدی، میتوان وضعیت سلامت قلب افراد را مشخص کرد؛ بهعبارتی کسانی که بتوانند بیش از ۴۰ شنا بزنند، کمتر در معرض بیماری قلبی قرار دارند.
الجی از سه میانرده K40، K50 و Q60 به صورت رسمی رونمایی کرد
اگرچه الجی در نمایشگاه MWC 2019 قرار است رویدادی را برگزار کند، اما این کمپانی بهتازگی از سه محصول جدید خود به صورت رسمی رونمایی کرده است. این سه اسمارتفون با نامهای الجی K40، الجی K52 و الجی Q60 روانه بازار خواهند شد. هر سه مدل از چیپست 8 هستهای با کلاک 2 گیگاهرتز استفاده میکنند، اما نام این چیپست هنوز مشخص نشده است.
با الجی Q60 آغاز میکنیم، این اسمارتفون از نمایشگری 6.26 اینچی با وضوح 720 در 1520 پیکسل استفاده میکند که در بخش بالایی آن یک برش را شاهد هستیم. الجی Q60 از 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده میکند و برای افزایش حافظه داخلی امکان استفاده از کارت حافظه وجود دارد.
دوربین اصلی این هندست از سه سنسور تشکیل شده است. سنسور اصلی 16 مگاپیکسل وضوح دارد و در کنار آن یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای ثبت عمق تصویر و یک سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض قرار گرفته است. بخش ناچ این هندست میزبان سنسور 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی است. نیرو دهنده این مجموعه سخت افزاری یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی است.
دومین محصول این لیست سهتایی، الجی K50 نام دارد. این هندست از نمایشگری 6.26 اینچی استفاده میکند. وضوح این نمایشگر همچون الجی Q60 از +HD فراتر نمیرود. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه از دیگر امکانات این میانرده است.
در الجی K50 دیگر شاهد استفاده از لنز فوق عریض نیستیم و تنها به دو سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی ثبت عمق مجهز خواهد بود. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و 3500 میلی آمپر ساعت باتری از دیگر ویژگیهایی است که مشابه با الجی Q60 انتخاب شدهاند.
الجی K40 آخرین عضو این خانواده است که از نمایشگری 5.7 اینچی با وضوح 720 در 1440 پیکسل و فاقد ناچ استفاده میکند. 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بخش حافظه این اسمارتفون را تشکیل میدهد. در بخش پشتی تنها میتوانیم یک سنسور 16 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم و در بخش سلفی نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده که اینبار برای ثبت تصاویر بهتر در محیطهای کم نور به فلاش LED مجهز خواهد بود. باتری مورد استفاده در این هندست نیز تنها 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.
از دیگر قابلیتهای مشترک این سه هندست میتوان به فناوری DTS:X 3D Surround Sound برای استفاده از هدفون اشاره کرد. این سه مدل توانستهاند گواهی نظامی MIL-STD 810G را نیز دریافت کنند.
هر سه اسمارتفون در نمایشگاه MWC به نمایش گذاشته خواهند شد و اطلاعات دیگر آنها نظیر قیمت و زمان عرضه نیز در بازه 25 تا 28 فوریه منتشر خواهد شد.
نوشته الجی از سه میانرده K40، K50 و Q60 به صورت رسمی رونمایی کرد اولین بار در وبسایت فناوری پدیدار شد.
رم LPDDR5 جدید با سرعتی دو برابر LPDDR4، رسما معرفی شد
JEDEC یا انجمن فناوری جامدات، از یک چیپ رم LPDDR5 جدید رونمایی کرد. آنها وعده دادهاند به کمک این محصول جدید، کارایی، سرعت و قدرت گوشیهای هوشمند آینده، بهبود چشمگیری خواهد یافت.
در مقایسه با رم LPDDR4 فعلی این رم جدید (LPDDR5) قادر است دو برابر داده بیشتری را در آن واحد منتقل نماید. به عبارتی نرخ انتقال دادهها از 3200 مگاترانسفر در ثانیه به 6400 مگاترانسفر در ثانیه خواهد رسید. استاندارد جدید همچنین با 16 بانک (4 گروه 4 تایی) قابل برنامهدهی با معماری مولتیکلاک همراه است که برای انتقال دادهها میتواند به راحتی به سرعت 51 مگابایت بر ثانیه دست پیدا کند.
برای بهبود بهرهوری نیرو علاوه بر افزوده شدن حالت دیپاسلیپ، ویژگیهای دیگری شامل دیتاکپی و رایت ـ X نیز معرفی شدهاند. اولین دادههای کپی شده از یک تک پین I/O به دیگری، بدون انتقال اطلاعات به باقی صورت میگیرد. از سوی دیگر قابلیت رایت ـ X، در زمان انتقال دادهها نیاز به ارسال داده از SoC به چیپ LPDDR5 را حذف میکند و مسیر و زمان انتقال را کاهش میدهد. همچنین گفته میشود تحت این شرایط، مصرف انرژی نیز به میزان قابل توجهی کمتر خواهد شد.
نوشته رم LPDDR5 جدید با سرعتی دو برابر LPDDR4، رسما معرفی شد اولین بار در وبسایت فناوری پدیدار شد.
رم LPDDR5 جدید با سرعتی دو برابر LPDDR4، رسما معرفی شد
JEDEC یا انجمن فناوری جامدات، از یک چیپ رم LPDDR5 جدید رونمایی کرد. آنها وعده دادهاند به کمک این محصول جدید، کارایی، سرعت و قدرت گوشیهای هوشمند آینده، بهبود چشمگیری خواهد یافت.
در مقایسه با رم LPDDR4 فعلی این رم جدید (LPDDR5) قادر است دو برابر داده بیشتری را در آن واحد منتقل نماید. به عبارتی نرخ انتقال دادهها از 3200 مگاترانسفر در ثانیه به 6400 مگاترانسفر در ثانیه خواهد رسید. استاندارد جدید همچنین با 16 بانک (4 گروه 4 تایی) قابل برنامهدهی با معماری مولتیکلاک همراه است که برای انتقال دادهها میتواند به راحتی به سرعت 51 مگابایت بر ثانیه دست پیدا کند.
برای بهبود بهرهوری نیرو علاوه بر افزوده شدن حالت دیپاسلیپ، ویژگیهای دیگری شامل دیتاکپی و رایت ـ X نیز معرفی شدهاند. اولین دادههای کپی شده از یک تک پین I/O به دیگری، بدون انتقال اطلاعات به باقی صورت میگیرد. از سوی دیگر قابلیت رایت ـ X، در زمان انتقال دادهها نیاز به ارسال داده از SoC به چیپ LPDDR5 را حذف میکند و مسیر و زمان انتقال را کاهش میدهد. همچنین گفته میشود تحت این شرایط، مصرف انرژی نیز به میزان قابل توجهی کمتر خواهد شد.
نوشته رم LPDDR5 جدید با سرعتی دو برابر LPDDR4، رسما معرفی شد اولین بار در وبسایت فناوری پدیدار شد.
شرکت بهپرداخت ملت؛ حامی استعدادهای ایرانی
برنامه تلویزیونی «عصر جدید» از روز شنبه ۲۷ بهمن ۹۷ در شبکه سه سیما در حال پخش است.
از بین انواع بنز C200 مدل چه سالی برای خرید بهتر است؟
مرسدس بنز کلاسC نام یکی از سریهای سدان مرسدس بنز است که از تکنولوژی کمپرسور یا همان موتورهای سوپرشارژ ابداعی توسط بنز بهره میبرند. بنز کلاسC از سال 1982 با نام W201 تولید میشده است. اما از سال 1993 به بعد با ابداع موتورهای چند سوپاپه و به کارگیری آنها در سه نسخه بنزC180,C200,C220 این مدلها به عنوان بنز کلاسC در نظر گرفته شدند. که این موتورهای سوپرشارژ هرکدام به ترتیب 148اسب بخار، 134اسب بخار و 120 اسب بخار نیرو تولید میکردند. در طول زمان بنز این موتورها را با تکنولوژیهای ابداعی دیگر خود ادغام کرد و توانایی این موتورها را افزایش داد. در پی آن نیز مدلهای جدیدتر و قویتری از بنز کلاسC مانند بنزC240، بنزC320، بنز C280 به بازار عرضه شدند. در این مطلب قصد داریم با بررسی عملکرد انواع مدلهای بنز C200 در طی سالهای مختلف، بهترین گزینهها را برای خرید بنز کلاسC از میان آنها انتخاب کنیم و در اختیار شما قرار دهیم.
بنزC200 از سال2000تا2004
در این بازه زمانی بنزC200 با دو نسخه کمپرسور(سوپرسارژ) به بازار عرضه شد. اولین نسخه، موتوری1.8 لیتری سوپرشارژ با گیربکس 5 سرعته اتوماتیک همراه بود. این موتور توانایی تولید نیروی 163 اسب بخاری و گشتاور 325 نیوتونی را دارد. بیشینه سرعت این موتور نیز به227 کیلومتر بر ساعت میرسد. بنزc200 اتوماتیک سرعت 0تا100 کیلومتر بر ساعت را در 9.7 ثانیه طی میکند. مصرف سوخت ترکیبی این مدل 9.5 لیتر میباشد.
نسخه دستی بنزc200 با موتوری یکسان اما گیربکس 6 سرعته دستی ارائه میشود. عملکرد این نسخه با نسخه اتوماتیک همسان است.، اما از نظر مصرف سوخت و شتاب تفاوتهایی دارند. شتاب 0 تا 100 بنزc200 دستی 9.3 ثانیه میباشد. بیشینه سرعت آن نیز به 230 کیلومتر بر ساعت میرسد. مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 9.7 لیتر است. به دلیل پر مصرف بودن این مدل ها خرید و فروش بنزc200 کمپرسور 2000 تا 2003 نسبت به مدلهای جدیدتر در بازار کمتر صورت میگیرد.
بنزc200 از سال 2004-2007
در این بازه زمانی بنزc200 تفاوت چندانی از نظر عملکرد فنی نداشت، اما از نظر مصرف سوخت و استانداردهای آلایندگی هوا پیشرفت های خوبی در مدل های بنزc200 نسل سوم دیده میشد. مصرف سوخت ترکیبی بنزc200 کمپرسور اتوماتیک به 8.8 لیتر و بنزc200 کمپرسور دستی به 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر رسید. کمپانی بنز در این بازه بیشتر تمرکز خود را بر روی تکنولوژیهای داخل کابین و نیز کاهش مصرف سوخت خودروهای خود قرار داده بود، بنابراین اگر به دنبال یک بنزc200 کم مصرف با بودجه بین 195تا 320 میلیون هستید، خرید بنز c200 کمپرسور 2004 تا2007 گزینه های بسیار مناسبی هستند.
بنزc200 از سال 2007-2011
در این بازه زمانی کمپانی بنز باز هم نوآوریهای جدیدی را در قالب مدلهای جدید خود ارائه داد. از جمله این نوآوریها سیستم تزریق مستقیم سوخت(CGI) میباشد. در این نسل از بنزC200 با 2نسخه CGI و 2نسخه کمپرسور ارائه شد. در حالت کمپرسور موتور 1.8 لیتری سابق با گیربکس 5 سرعته اتوماتیک نیرویی معادل 184 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتون متری تولید میکرد، بیشینه سرعت آن نیز به 220 کیلومتر بر ساعت میرسید.
در حالت دستی نیز با گیربکس 6 سرعته همان عملکرد را ارائه میداد. مصرف سوخت ترکیبی در هر دو حالت به 7.9 لیتر رسید. بیشترین سرعتی که این موتور در حالت دستی طی میکرد، 223 کیلومتر بر ساعت بود.
در نسخه هایCGI بنزC200 حجم موتور و قدرت آن ثابت بود اما گشتاور و بیشینه سرعت افزایش داشت. گشتاور موتور اتوماتیک 5سرعته بنزC200 به 271 نیوتون متر و بیشینه سرعت آن به 232کیلومتر بر ساعت میرسید. مصرف سوخت ترکیبی این نسخه نیز 7.2 لیتر بود. در حالت دستی این موتور با همان قدرت و گشتاور سرعت 237 کیلومتر بر ساعتی را رد میکرد. مصرف سوخت ترکیبی بنزC200 CGI دستی نیز به 6.8 کاهش یافت.
بنزC200 از سال 2011-2018
کمپانی بنز بیشترین تغییرات خود را روی موتورهای دیزلی انجام میداد، زیرا سوخت پرمصرف و ارزان قیمت اروپا گازوئیل است. در این سال تنها تغییراتی که مدلهای بنزC200 داشتند موتورهای توربوشارژ بود. تا سال 2013 تغییری در عملکرد این خودروها و حتی مصرف سوخت آنها رخ نداد، اما از سال 2014 به بعد، حجم موتور بنزC200 به 1.9 لیتر افزایش پیدا کرد. به دنبال آن نسخه اتوماتیک بنزC200 با گیربکس 7 سرعته ارائه میشد و مصرف سوخت آن نیز به 5.6 لیتر کاهش پیدا کرد. حالت دستی نیز با همان موتور1.9 لیتری و با ویژگیهای سابق خود ارائه میشود و مصرف سوخت ترکیبی این مدل 5.7 لیتر میباشد.
سخن پایانی
همانطور که مشاهده میکنید عملکرد این خودروها هر سال بهبود یافته است. مدلهای جدیدتر از نظر شتاب و مصرف سوخت گزینههای بهتری برای خرید بنزC200 محسوب میشوند، اما این مدلها از قیمتهای بالاتری نیز برخوردارند؛ به عنوان مثال قیمت بنزC200 کارکرده 2013 بین 400 تا 600 میلیون بسته به آپشنها متغیر است.
منبع : ویرلن
نوشته از بین انواع بنز C200 مدل چه سالی برای خرید بهتر است؟ اولین بار در وبسایت فناوری پدیدار شد.
از بین انواع بنز C200 مدل چه سالی برای خرید بهتر است؟
مرسدس بنز کلاسC نام یکی از سریهای سدان مرسدس بنز است که از تکنولوژی کمپرسور یا همان موتورهای سوپرشارژ ابداعی توسط بنز بهره میبرند. بنز کلاسC از سال 1982 با نام W201 تولید میشده است. اما از سال 1993 به بعد با ابداع موتورهای چند سوپاپه و به کارگیری آنها در سه نسخه بنزC180,C200,C220 این مدلها به عنوان بنز کلاسC در نظر گرفته شدند. که این موتورهای سوپرشارژ هرکدام به ترتیب 148اسب بخار، 134اسب بخار و 120 اسب بخار نیرو تولید میکردند. در طول زمان بنز این موتورها را با تکنولوژیهای ابداعی دیگر خود ادغام کرد و توانایی این موتورها را افزایش داد. در پی آن نیز مدلهای جدیدتر و قویتری از بنز کلاسC مانند بنزC240، بنزC320، بنز C280 به بازار عرضه شدند. در این مطلب قصد داریم با بررسی عملکرد انواع مدلهای بنز C200 در طی سالهای مختلف، بهترین گزینهها را برای خرید بنز کلاسC از میان آنها انتخاب کنیم و در اختیار شما قرار دهیم.
بنزC200 از سال2000تا2004
در این بازه زمانی بنزC200 با دو نسخه کمپرسور(سوپرسارژ) به بازار عرضه شد. اولین نسخه، موتوری1.8 لیتری سوپرشارژ با گیربکس 5 سرعته اتوماتیک همراه بود. این موتور توانایی تولید نیروی 163 اسب بخاری و گشتاور 325 نیوتونی را دارد. بیشینه سرعت این موتور نیز به227 کیلومتر بر ساعت میرسد. بنزc200 اتوماتیک سرعت 0تا100 کیلومتر بر ساعت را در 9.7 ثانیه طی میکند. مصرف سوخت ترکیبی این مدل 9.5 لیتر میباشد.
نسخه دستی بنزc200 با موتوری یکسان اما گیربکس 6 سرعته دستی ارائه میشود. عملکرد این نسخه با نسخه اتوماتیک همسان است.، اما از نظر مصرف سوخت و شتاب تفاوتهایی دارند. شتاب 0 تا 100 بنزc200 دستی 9.3 ثانیه میباشد. بیشینه سرعت آن نیز به 230 کیلومتر بر ساعت میرسد. مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 9.7 لیتر است. به دلیل پر مصرف بودن این مدل ها خرید و فروش بنزc200 کمپرسور 2000 تا 2003 نسبت به مدلهای جدیدتر در بازار کمتر صورت میگیرد.
بنزc200 از سال 2004-2007
در این بازه زمانی بنزc200 تفاوت چندانی از نظر عملکرد فنی نداشت، اما از نظر مصرف سوخت و استانداردهای آلایندگی هوا پیشرفت های خوبی در مدل های بنزc200 نسل سوم دیده میشد. مصرف سوخت ترکیبی بنزc200 کمپرسور اتوماتیک به 8.8 لیتر و بنزc200 کمپرسور دستی به 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر رسید. کمپانی بنز در این بازه بیشتر تمرکز خود را بر روی تکنولوژیهای داخل کابین و نیز کاهش مصرف سوخت خودروهای خود قرار داده بود، بنابراین اگر به دنبال یک بنزc200 کم مصرف با بودجه بین 195تا 320 میلیون هستید، خرید بنز c200 کمپرسور 2004 تا2007 گزینه های بسیار مناسبی هستند.
بنزc200 از سال 2007-2011
در این بازه زمانی کمپانی بنز باز هم نوآوریهای جدیدی را در قالب مدلهای جدید خود ارائه داد. از جمله این نوآوریها سیستم تزریق مستقیم سوخت(CGI) میباشد. در این نسل از بنزC200 با 2نسخه CGI و 2نسخه کمپرسور ارائه شد. در حالت کمپرسور موتور 1.8 لیتری سابق با گیربکس 5 سرعته اتوماتیک نیرویی معادل 184 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتون متری تولید میکرد، بیشینه سرعت آن نیز به 220 کیلومتر بر ساعت میرسید.
در حالت دستی نیز با گیربکس 6 سرعته همان عملکرد را ارائه میداد. مصرف سوخت ترکیبی در هر دو حالت به 7.9 لیتر رسید. بیشترین سرعتی که این موتور در حالت دستی طی میکرد، 223 کیلومتر بر ساعت بود.
در نسخه هایCGI بنزC200 حجم موتور و قدرت آن ثابت بود اما گشتاور و بیشینه سرعت افزایش داشت. گشتاور موتور اتوماتیک 5سرعته بنزC200 به 271 نیوتون متر و بیشینه سرعت آن به 232کیلومتر بر ساعت میرسید. مصرف سوخت ترکیبی این نسخه نیز 7.2 لیتر بود. در حالت دستی این موتور با همان قدرت و گشتاور سرعت 237 کیلومتر بر ساعتی را رد میکرد. مصرف سوخت ترکیبی بنزC200 CGI دستی نیز به 6.8 کاهش یافت.
بنزC200 از سال 2011-2018
کمپانی بنز بیشترین تغییرات خود را روی موتورهای دیزلی انجام میداد، زیرا سوخت پرمصرف و ارزان قیمت اروپا گازوئیل است. در این سال تنها تغییراتی که مدلهای بنزC200 داشتند موتورهای توربوشارژ بود. تا سال 2013 تغییری در عملکرد این خودروها و حتی مصرف سوخت آنها رخ نداد، اما از سال 2014 به بعد، حجم موتور بنزC200 به 1.9 لیتر افزایش پیدا کرد. به دنبال آن نسخه اتوماتیک بنزC200 با گیربکس 7 سرعته ارائه میشد و مصرف سوخت آن نیز به 5.6 لیتر کاهش پیدا کرد. حالت دستی نیز با همان موتور1.9 لیتری و با ویژگیهای سابق خود ارائه میشود و مصرف سوخت ترکیبی این مدل 5.7 لیتر میباشد.
سخن پایانی
همانطور که مشاهده میکنید عملکرد این خودروها هر سال بهبود یافته است. مدلهای جدیدتر از نظر شتاب و مصرف سوخت گزینههای بهتری برای خرید بنزC200 محسوب میشوند، اما این مدلها از قیمتهای بالاتری نیز برخوردارند؛ به عنوان مثال قیمت بنزC200 کارکرده 2013 بین 400 تا 600 میلیون بسته به آپشنها متغیر است.
منبع : ویرلن
نوشته از بین انواع بنز C200 مدل چه سالی برای خرید بهتر است؟ اولین بار در وبسایت فناوری پدیدار شد.
مقایسه ۳ گوشی سامسونگ گلکسی S10 پلاس و هواوی میت ۲۰ پرو و آیفون XS مکس
ساعاتی پیش سامسونگ از سری گلکسی S10 خود رونمایی کرد که طبق انتظارها مدل S10 پلاس بهترین و البته گرانترین گوشی در بین پرچمداران جدید سامسونگ بود.
حال برای آنکه شما بتوانید یک مقایسه اجمالی بین این گوشی و رقبای اصلیاش در بازار داشته باشید، به سراغ دو پرچمدار قدرتمند از دو کمپانی مشهور بازار یعنی هواوی و اپل رفتهایم. میت 20 پرو نماینده چینیها در این رقابت بوده و آیفون XS مکس به عنوان یک آمریکایی اصیل در این مقایسه شرکت میکند.
نام گوشی | سامسونگ گلکسی +S10 | هواوی میت 20 پرو | اپل آیفون XS مکس |
سایز | 7.8×74.1×157.6 میلیمتر | 8.6×72.3×157.8 میلیمتر | 7.7×77.4×157.5 میلیمتر |
وزن | 175 گرم | 189 گرم | 208 گرم |
اندازه نمایشگر | 6.4 اینچ AMOLED | 6.39 اینچ AMOLED | 6.5 اینچ AMOLED |
رزولوشن نمایشگر | 1440 × 3040 پیکسل | 1440 × 3120 پیکسل | 1242 × 2688 پیکسل |
چگالی نمایشگر | 526 پیکسل در اینچ | 538 پیکسل در اینچ | 458 پیکسل در اینچ |
نسبت نمایشگر به بدنه | 87.5 درصد | 87.9 درصد | 84.4 درصد |
سیستم عامل | اندروید 9 | اندروید 9 | iOS 12 |
چیپست | اسنپدراگون 855 / اگزینوس 9820 | هایسیلیکون کایرین 980 | اپل A12 بایونیک |
واحد گرافیک | آدرنو 640 / مالی G76 | مالی G76 | اپل GPU |
میزان رم | 8/12 گیگابایت | 6/8 گیگابایت | 4 گیگابایت |
حافظه داخلی | 128/512/1024 گیگابایت | 128/512 گیگابایت | 64/256/512 گیگابایت |
دوربین اصلی | سه گانه/ 12 و 12 و 16 مگاپیکسل | سه گانه/ 40 و 20 و 8 مگاپیکسل | دو گانه/ 12 و 12 مگاپیکسل |
فیلمبرداری | 2160p@60fps 1080p@240fps 720p@960fps |
2160p@30fps 1080p@60fps 720p@960fps |
2160p@24/30/60fps 1080p@30/60/120/240fps |
دوربین سلفی | دو گانه/ 10 و 8 مگاپیکسل | 24 مگاپیکسل | 7 مگاپیکسل |
فیلمبرداری | 2160p@30fps 1080p@30fps |
1080p@30fps | 1080p@60fps |
سنسور اثر انگشت | داخل نمایشگر | داخل نمایشگر | ندارد |
حجم باتری | 4100 میلیآمپر | 4200 میلیآمپر | 3174 میلیآمپر |
رنگ بندی | 8 رنگ مختلف | 5 رنگ مختلف | 3 رنگ مختلف |
قیمت | حدود 1050 یورو | حدود 850 یورو | حدود 1250 یورو |
نوشته مقایسه 3 گوشی سامسونگ گلکسی S10 پلاس و هواوی میت 20 پرو و آیفون XS مکس اولین بار در وبسایت فناوری پدیدار شد.