نتایج نظرسنجی از مشترکان اپراتورهای سرویسهای فناوری اطلاعات بالاخره اعلام شد
در سومین دوره نظرسنجی الکترونیکی از مشترکین شرکتهای FCP، FWA، TCI و SAP، شرکتهای شاتل، آسیاتک، داتک (فعال در دو استان)، هایوب و پارس آنلاین رتبه برتر را در سطح کشور کسب کردند.
مدیرکل نظارت بر سرویسهای فناوری اطلاعات این سازمان با اشاره به اینکه این نظرسنجی در شش ماهه اول سال جاری در پنج شاخص کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، پشتیبانی و وفاداری مشترکان انجام شده، گفت: در استان تهران نیز شرکتهای شاتل، آسیاتک و پیشگامان رتبههای اول تا سوم را کسب کردند.
وی افزود: در حوزه اینترنت بیسیم ثابت نیز شرکت ایرانسل در سطح کشور و شرکت ارتباطات مبین نت در استان تهران رتبه اول را کسب کردند.
مدیرکل نظارت بر سرویس های IT رگولاتوری راهاندازی سامانه و ارزیابی الکترونیکی کاربران از اپراتورها را در ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم، توسعه خدمات، ارتقاء سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکین موثر دانسته و عنوان کرد: تمامی کاربران سرویسهای فناوری اطلاعات میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://itmon.cra.ir/satisfaction و یا لینک بارگذاری شده در پورتال رگولاتوری به آدرس www.cra.ir جزئیات نظرسنجی انجام شده را مشاهده کنند.