ویدیوهای تبلیغاتی آی‌فون کاربری دوربین اسمارت‌فون را به بهترین شکل نشان می‌دهند

ویدیوهای تبلیغاتی آی‌فون

هنگامی که اپل آی‌فون‌های سال 2019 را معرفی کرد، شاهد تعدادی تغییر اساسی در دوربین اصلی این دستگاه‌ها بودیم. از جمله این تغییرات می‌توان به اضافه شدن یک دوربین اولترا واید، حالت Night Mode برای عکس‌برداری در شب و شرایط نوری کم بدون استفاده از فلاش و دیپ فیوژن اشاره کرد. دیپ فیوژن قابلیتی است که به موجب آن آی‌فون با استفاده از هوش مصنوعی و طی فرآیندی چند ثانیه‌ای، بهترین تصویر ممکن از سوژه را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. حالا ویدیوهای تبلیغاتی آی‌فون این بار با تمرکز بر روی یکی دیگر از ویژگی‌های آی‌فون 11 منتشر شده‌اند.

از چندی پیش شرکت چهار ویدیوی تبلیغاتی نه چندان بلند منتشر کرده و در آنها قابلیت فیلم‌برداری با نرخ 120fps با دوربین سلفی آی‌فون‌های 2019 را به تصویر کشیده است. در ویدیوی اول چند دختر وجود دارند که در محیطی تاریک، هستند؛ نور نئون پشت سر این دخترها توجه بیننده را به خود جلب می‌کند، اما با عریض‌تر شدن شات دوربین مشخص می‌شود این مکان یخچال یک فروشگاه مواد غذایی معمولی است. تبلیغ دوم ویدیویی سی‌ثانیه‌ای است که در آن دختری در تلاش برای ژست گرفتن به مانند یک مدل است. اما خیلی زود باد بیش از حد تند می‌شود و صورت او را به هم می‌ریزد؛ در این هنگام مشخص می‌شود برادر او با گرفتن سشوار به سمت خواهرش می‌خواسته تا ژستی بادی برای او بسازد.

تبلیغ بعدی باز هم ویدیویی پانزده ثانیه‌ای است که قابلیت‌های بیشتری را از حالا اسلوموشن slofie مشخص می‌کند. در این ویدیو مردانی را می‌بینیم که توسط آب‌پاش چمن خیس می‌شوند. تبلیغ آخر یک بار دیگر قابلیت اسلوموشن را این بار در قالب تشکیل حبابی، نشان می‌دهد. در واقع، در تمام ویدیوهای تبلیغاتی آی‌فون به این موضوع اشاره می‌شود که می‌توان با استفاده از قابلیت فیلم‌برداری با نرخ 120fps توسط دوربین سلفی و اندکی خلاقیت، ویدیوهای جالب توجهی خلق کرد.

نوشته ویدیوهای تبلیغاتی آی‌فون کاربری دوربین اسمارت‌فون را به بهترین شکل نشان می‌دهند اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.