پاسخ به گلایه کاربران وبسایت تخفیف گروهی/ بازگشت وجوه پیشنهادهای لغو شده مشروط به درخواست کاربر
کاربران یک وبسایت تخفیف و خرید گروهی به برگشت نخوردن وجوه پیشنهادهای لغو شده معترضاند، یک مقام مسئول در این سایت میگوید: کاربران میتوانند مبالغ خود را پس بگیرند اما معمولاً عودت وجه برای مبالغ محسوس درخواست میشود.
اخیرا برخی کاربران یک وبسایت تخفیف و خرید گروهی در تماس با این خبرگزاری از شیوه عمل این سایت در عودت وجه انتقاد کردند.
به گفته این کاربران هنگامی که یک پیشنهاد به دلایلی از جمله عدم امکان ارائه سرویس از سوی ارائهدهنده خدمت یا لغو قرارداد سایت با ارائهدهنده خدمت لغو میشود، سایت لغو پیشنهاد را به خریداران آن اطلاعرسانی نمیکند و خریدار زمانی که قصد استفاده از کوپن خریداری شده را داشته باشد متوجه لغو کوپن میشود.
علاوهبر این، کاربران این سایت از روال بازگشت وجه در موارد لغو کوپنها انتقاد کردند.
آنها اعلام میکنند درباره پیشنهادهای لغو شده، وجوه دریافتی عودت داده نمیشود، بلکه به عنوان ذخیره در حساب کاربری شخص نزد سایت محفوظ میماند تا در خریدهای بعدی استفاده شود.
کاربران اعلام میکنند درباره خریدهای با مبلغ نسبتا زیاد، ممکن است مدت زمان زیادی وجه نزد سایت بماند تا دوباره مصرف شود.
آنها خواستار عودت وجه پس از لغو پیشنهادها هستند.
حسن جهانی معاون فروش یکی از این شرکتها اعلام کرد: به متقاضیانی که خواهان بازگشت وجوه پیشنهادهای لغو شده باشند مبالغ عودت داده میشود.
وی گفت: کاربران میتوانند با ارائه درخواست و ارائه اطلاعات برای پرداخت، مبالغ خود را پس بگیرند در غیر این صورت مبالغ به حساب کاربری مشتری برای استفادههای بعدی ذخیره میشود.
وی گفت: از ابتدا روال کار بر بازگشت وجوههای لغو شده در صورت درخواست مشتریان بوده اما تجربه نشان داده مشتریان برای مبالغ کم درخواست بازگشت وجه نمیکنند و معمولاً درخواست عودت وجه برای مبالغ محسوس ارائه میشود.