چطور از اپراتورهای موبایل و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت شکایت کنیم؟

چطور از اپراتورهای موبایل و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت شکایت کنیم؟

اختلالات اینترنت و موبایل، پاسخگویی نامناسب به مشترکان، عدم پایبندی به قرارداد یا SLA و حل نکردن مشکلات کاربران از جمله مواردی است که مشترکان را از شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی اینترنت یا اپراتورها گلایه‌مند می‌کند. مشترکان ناراضی از خدمات اپراتورهای موبایل و شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی اینترنت، باید برای شکایت از این شرکت‌ها چه اقدامی کنند؟ زومیت در این مطلب به این سوال پاسخ می‌دهد.