چگونه مشتریان ازدسترفته را با نرمافزار CRM پیام گستر بازگردانیم؟
اصلیترین دلیل استفاده از CRM جبران نقصهای ارتباط با مشتری است؛ زیرا دستیابی به مشتری جدید، حدود ۵ تا ۲۵ برابر از نگهداشتن مشتری فعلی هزینهبرتر است.
اصلیترین دلیل استفاده از CRM جبران نقصهای ارتباط با مشتری است؛ زیرا دستیابی به مشتری جدید، حدود ۵ تا ۲۵ برابر از نگهداشتن مشتری فعلی هزینهبرتر است.
اصلیترین دلیل استفاده از CRM جبران نقصهای ارتباط با مشتری است؛ زیرا دستیابی به مشتری جدید، حدود ۵ تا ۲۵ برابر از نگهداشتن مشتری فعلی هزینهبرتر است.