گردهمایی بزرگ دستاندرکاران بازاریابی دیجیتال در تهران
سومین گردهمایی بزرگ دستاندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپها و تولید محتوا با حضور متخصصان، کارشناسان، استادان دانشگاه، دانشجویان و همچنین برخی از مسئولان دولتی در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان صدا و سیما آغاز به کار کرد.
امیرحسین قنبری دبیر اجرایی این گردهمایی با بیان اینکه هدف از این گردهمایی ارائه نوینترین روشها و برنامه جهانی بازاریابی دیجیتالی است، اظهار کرد: همچنین در گردهمایی بزرگ دستاندرکاران بازاریابی دیجیتال برنامههای جهانی بازاریابی دیجیتال، شکلگیری استارتاپهای مختلف اقتصادی، علمی، پزشکی و اجتماعی ارائه میشود.
وی ادامه داد: این گردهمایی تنها یک رویداد نیست و کمکی است به گسترش بازار دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ و ماموریت اصلی آن ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیتهای دیجیتال مارکتینگ به صنایع و کسب و کارهای کشور است.
قنبری با تاکید بر اینکه بازار دیجیتال مارکتینگ همواره تغییرات بسیاری را شاهد است، افزود: گردهمایی مذکور تلاش کرده تا در حوزه بازار دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال تلاش کرده تا آخرین دغدغهها، راهکارها و روشهای مختلف را با فعالین و علاقهمندان این حوزه به اشتراک بگذارد.
وی اضافه کرد: تمام حرفها و آدمهایی که در این گردهمایی حضور دارند بسیار مهم هستند و لازم است تمام کسانی که در این حوزهها فعالیت میکنند، آنها را خوب بشنوند چراکه میتواند بستری برای پیشرفت فعالین این حوزه ایجاد کند. از طرف دیگر خلق فرصتهای همکاری، اشتراکگذاری تجربیات و همافزایی دانش در این گردهمایی موجب رشد بازار دیجیتال در کشور خواهد شد.
قنبری با اشاره به دوره قبل برگزاری این گردهمایی اظهار کرد: در مجموع 1800 شرکتکننده در گردهمایی دستاندرکاران بازار دیجیتال دور یکدیگر جمع شدند و کارگاههای آموزشی و تخصصی با موضوعات ریتارگتینگ، دیجیتال برندینگ، سئو و اس ای ام، پرفرمنس مارکتینگ و غیره از بخشهایی بودند که در دوره قبل این گردهمایی اجرا شد.
دبیر اجرایی گردهمایی دستاندرکاران بازاریابی دیجیتال یکی از اساسیترین تفاوت گردهمایی این دوره با دوره قبل را جداسازی هر صنعت و مباحث مربوط به آن از یکدیگر در قالب بخشهای مختلف عنوان کرد.
قنبری ادامه داد: ایجاد بستر مناسب برای معرفی روشهای مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آنها بر صنایع مختلف، بررسی دغدغههای روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ، همکاری گستردهتر با شرکای تجاری و رسانهها از دیگر تفاوتهای این دوره گردهمایی با دوره قبل است.
وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در این گردهمایی سعی داریم تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکنیگ در حوزهها و صنایع مختلف را بررسی کنیم، اظهار کرد: این بخشها شامل حوزههای صنایع تندمصرف، آرایشی بهداشتی، غذایی، حمل و نقل، سفر و لجستیک، موبایل، مد لباس، مالهای تجاری، فروشگاههای زنجیرهای و مواردی از این دست میشوند.
به گزارش ایلنا، گردهمایی بزرگ دستاندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپها و تولید محتوا طی روزهای 12 تا 14 دی ماه سال جاری در تهران با حضور متخصصان، کارشناسان، استادان دانشگاه و دانشجویان و همچنین مدیران کسب و کارهای دیجیتال و صنایع مختلف در سالن همایش بینالمللی صدا و سیما برگزار میشود.