گسترش فعالیتهای Work.com سلزفورس پس از همهگیری کرونا
شرکت سلزفورس بیش از یک سال پس از راهاندازی سرویس Work.com برای برنامهریزیهای مربوط به پس از همهگیری ویروس کرونا تصمیم گرفته که این پلتفرم را به حوزه خدمات منابع انسانی و بازار تجربیات کارمندان انتقال دهد.
شرکت سلزفورس در آخرین اقدام خود برای پلتفرم مذکور آن را به صورت مستقیم در رقابت با سایر فروشندگان نرمافزارهای-بهعنوان-خدمات (SaaS) به بازار معرفی کرد و در این زمینه با پلتفرمهای شرکتهای مشابه از جمله ورکدی و اوراکل وارد رقابت شد.
تمامی این شرکتها با این خانواده از محصولات خود به کسبوکارها کمک میکنند تا برای فعالیتهای کاری جدید و ترکیبی مدلهای تازه در اختیار داشته باشند.
محصولات جدید مربوط به پلتفرم Work.com روی دو حوزه اصلی رشد و رفاه کارمندان و همچنین ابزارهای خدمات کارمندان متمرکز شدهاند. «جودی اینرفیلد» مدیر بازاریابی محصولات سلزفورس در این خصوص گفت این محصولات برای پاسخگویی به نیاز سازمانهای سازگار با اتفاقات جهانی پس از همهگیری ویروس کرونا ارائه شدهاند.
او در ادامه توضیح داد این نیازها «از بازگشایی دفاتر کاری در هر نقطه تا کار در خانه و فعالیتهای ترکیبی کارمندان را تحت پوشش قرار میدهد. آنچه که سلزفورس میشنود این است که فناوری که مشتریان برای تجربه کارمندان مورد استفاده قرار میدهند، به گونهای دنبال میشود که تغییر محل فعالیت کارمندان از دفاتر کار به خانه اختلالی در روند کاری آنها ایجاد نکند».