یارگیری در الکامپ

سرپرست امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نمایشگاه الکامپ را فضای مناسبی برای برقراری ارتباط با شرکت‌هایی که فعالیت‌شان به نحوی با گیم مرتبط است در جهت حمایت و استفاده از پتانسیلهای آنها از جمله دانشجویان حوزه بازی‌سازی دانست.
 
مریم احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نمایشگاه الکامپ و حضور شرکت‌ها اظهار کرد: شرکت‌ها با قدرت و در سطح بالایی در الکامپ امسال حاضر شدند. همچنین الکام‌گیمز امسال با توافق بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به الکامپ اضافه شده است.
 
وی ادامه داد: در الکام‌گیمز برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، محیطی به شرکت‌های بازی‌سازی اختصاص داده شده است.
 
سرپرست امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با اشاره به فرصت‌های موجود در الکامپ برای ارتباط و تعامل با شرکت‌های خارجی گفت: یکی از شرکت‌های بزرگ چینی که در حوزه ICT فعالیت می‌کند، در حال ساخت مارکتی برای بازی هایش بوده و بسیار راغب هستند که به صورت جدی وارد حوزه بازی شوند.
 
احمدی در ادامه با اشاره به رویداد tgc بیان کرد: ما رویداد بزرگ tehran game convention را سال آینده در اردیبهشت ماه برگزار می‌کنیم، الکامپ فضای خوبی برای ما بود تا با شرکت‌هایی که فعالیت‌شان به نحوی با گیم مرتبط است، ارتباط برقرار کنیم و از آنها به عنوان اسپانسرشیپ، حمایت و یا استفاده از کاربران و دانشجویانی که تربیت می‌کنند دعوت کنیم.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: در این زمینه با بسیاری از شرکت‌های تامین‌کننده اینترنت و شرکت‌های سرمایه‌گذاری ارتباط برقرار کردیم، همچینن یک موسسه آموزشی قوی که آموزشهای تخصصی حوزه IT و نزدیک به ۷۰ هزار دانشجو دارند، راغب به همکاری با ما شدند تا رویداد ما را به دانشجویان خود اطلاع‌رسانی کنند.
 
سرپرست امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همچنین با بیان اینکه با سازمان فنی حرفه‌ای کشور ارتباط خوبی برای همکاری گرفتیم، افزود: این همکاری در قالب معرفی رویدادهاست و اینکه رشته بازی‌سازی را به نحوی در فنی حرفه‌ای ارتقا دهند، البته کارهایی انجام شده، اما از یک جایی به بعد نیاز به کارهای علمی و تجهیزاتی است که می‌توانند از بنیاد بازی‌ها کمک بگیرند.