SAP هوش مصنوعی را با خدمات ابری ادغام کرد
شرکت SAP در آخرین نسخه از خدمات پردازش ابری S/4HANA Cloud قابلیتهای بیشتری مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی ارایه کرد تا از این طریق صنایع بزرگ از جمله کارخانهها و سرویسهای تخصصی بتوانند آسانتر از گذشته از آن استفاده کنند.
با این تغییر، این شرکت بزرگ تولیدکننده نرمافزار در زمینه ارایه فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی یک گام جلوتر رفت. اوایل سال جاری میلادی نسخه ۱۸۰۵ سرویس S/4HANA Cloud عرضه شد و قابلیتهای جدید از جمله ۱۲ سناریو مختلف مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی را شامل میشد و علاوه بر این بسته ویژه برای جایگزینی با فرآیندهای دستی در این مجموعه عرضه شد.
این سناریوها قابلیتهای مختلفی را شامل میشود که از جمله آنها میتوان به پیشبینی فروش، تبدیل محتوا، تهیه و پشیتبانی از قراردادها و زنجیره تامین اشاره کرد.
شرکت SAP با نسخه ۱۸۰۸ مجموعه S/4HANA Cloud که هم اکنون ارایه کرده است ۹ سناریو دیگر مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی را در اختیار سازمانها قرار داد. این بهروزرسانی همچنین الگوریتمهای جدید برای همسانی با اهداف سازمانی با حداقل هزینه ها را هم شامل شده است.
شرکت SAP در ماه ژوئن مجموعه C/4 HANA را در اختیار سازمانها قرار داد که این مجموعه در اصل تلاش شرکت مذکور برای تحول در مجموعه نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بود و زمینه بیشتر برای رقابت با نرمافزارهای شرکت سلزفورس را فراهم کرد.