شاتل بالاترین نمره رضایت کاربران را در میان اپراتورهای اینترنت پرسرعت ثابت کسب کرد
گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل موفق شد، در طرح رضایتسنجی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بالاترین نمره رضایت کاربران را با اختلاف قابل ملاحظه نسبت به دیگر شرکتهای FCP، به دست آورد.
بر اساس این نظرسنجی که میزان رضایت کاربران از اپراتورهای اینترنت پرسرعت ثابت را در شش ماهه دوم سال ۹۷ نشان میدهد، شاتل موفق شده است در گروه دارندگان پروانه FCP بیشترین میزان رضایت کاربران را به خود اختصاص دهد. (جزییات امتیازهای کسب شدهی شاتل و سایر اپراتورها را در جدول منتشر شده در سامانه رضایتسنجی سازمان تنظیم مقررات قابل مشاهده است.)
این طرح به همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دورههای مختلف زمانی برای سنجش میزان رضایت کاربران از خدمات حوزه اینترنت و دیجیتال برگزار میشود و در آن کاربران طی یک نظرسنجی، عملکرد و کیفیت خدمات اپراتورهای ارایه کنندهی اینترنت پرسرعت، اینترنت بیسیم ثابت و ارتباطات ماهوارهای را مورد ارزیابی قرار میدهند.
گفتنیست شاتل در دورههای مختلف برگزاری این نظرسنجی موفق به دریافت بالاترین نمره رضایت کاربران شده است.