استارت‌آپ «دکتر ساینا» به اسمارت‌آپ ونچرز پیوست

 
استارت آپ «دکتر ساینا»، پلتفرم مشاوره آنلاین پزشکی، مشاوره تلفنی و نوبت‌دهی آنلاین، با عقد قرارداد به پورتفولیو شرکت سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ ونچرز پیوست. به گفته مدیرعامل دکتر ساینا با جذب این سرمایه، این استارت‌آپ به دنبال توسعه سرویس مشاوره آنلاین خود و به دست آوردن سهم بازار در این زمینه است.
 
 استارت آپ دکتر ساینا، استارت آپی در حوزه سلامت است که در زمینه مشاوره و نوبت‌دهی آنلاین فعالیت می‌کند. این استارت‌آپ سال ۹۵ آغاز به کار و اواخر سال ۹۶ اولین دوره سرمایه خود را از «صندوق توسعه فناوری‌های نوین» جذب کرد. به گفته مهدی خدادادی، مدیرعامل دکتر ساینا با جذب این سرمایه رشد ۲۰ برابری هم از لحاظ درآمدی و هم از لحاظ حجم کاربر تجربه کردند.
حال دکتر ساینا برای توسعه سرویس‌های خود موفق به جذب سرمایه از شرکت اسمارت آپ ونچرز شده است. مهدی خدادادی، مدیرعامل دکتر ساینا در مورد این سرمایه‌گذاری به پیوست گفت: «ما برای جذب سرمایه با VCهای بسیاری صحبت کردیم. با توجه به اینکه دکتر ساینا در این سال‌ها رشد خوبی داشته و نسبت به جذب سرمایه اولیه خود رشد چندین برابری را تجربه کرده است. به همین خاطر برای ما مهم بود تا در این مرحله از جذب سرمایه هم به دنبال سرمایه‌گذاری باشیم که علاوه بر بحث مالی، روی ارتقا دکتر ساینا بتواند به ما کمک کند.»
 
او ادامه داد: «طبق بررسی‌هایی که داشتیم و با تیم‌های مختلف صحبت کردیم، متوجه شدیم که  اسمارت‌آپ جزو VCهایی است که در رشد استارت‌آپ‌های بسیاری نقش داشته است و ویژگی‌های بسیاری دارد مانند اینکه خود اسمارت‌آپ توسط کارآفرینان سریالی تاسیس شده و جزو VCهای واقعا خصوصی ایران است. به همین خاطر ما خیلی انگیزه داشتیم تا با آنها وارد مذاکره شویم.»
به گفته خدادادی دکتر ساینا از اولین جذب سرمایه خود که اواخر سال ۹۶ رخ داد، تاکنون رشد ۲۰ برابری هم از لحاظ درآمدی و هم از لحاظ حجم کاربر داشته است. او همچنین تاکید کرد: «با این جذب سرمایه تمرکز ما این است تا سرویس مشاوره آنلاین خود را توسعه دهیم و به رشد قابل قبولی که مدنظر داریم برسیم. ما همچنین در حال تحقیق و توسعه روی چند حوزه در زمینه سلامت هستیم و برای ورود به آنها برنامه‌ریزی می‌کنیم.»
مدیرعامل دکتر ساینا در مورد اینکه در چه حوزه‌هایی در حال تحقیق هستند، بیان کرد: «چون در مرحله تحقیق هستیم، نمی‌توانم این حوزه‌ها را نام ببرم. در حال حاضر تنها هدف ما این است تا در زمینه مشاوره آنلاین به سهم بازار مورد نظر خود دست پیدا کنیم.»