سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی S21 FE را با چیپست Exynos روانه بازار خواهد کرد

گفته می‌شود سامسونگ به دلیل کمبود تراشه، عرضه گلکسی S21 FE را به سه ماهه آخر سال جاری موکول کرده است. انتظار می‌رفت این تلفن همراه با تراشه‌های کوالکام اسنپدراگون 888 و با عرضه محدود وارد بازار شود. اما طبق اخباری که از کره جنوبی به گوش می‌رسد، ممکن است تغییراتی در این برنامه ریزی ایجاد شود.

گزار‌ش منتشر شده توسط Mae-il Business نشان می‌دهد که Galaxy S21 FE با چیپست های Exynos در بازارهای خارجی مانند اروپا و آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

سامسونگ به دلیل کمبود تولید تراشه، در تلاش برای عرضه گوشی‌های جدید با تراشه‌های شاخص است. تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند سری 2021 گلکسی نوت به همین دلیل لغو شد. با علم به این مسئله، سامسونگ قصد دارد به جای لغو مجدد تولید و عرضه یک محصول رده بالای دیگر، به دنبال تعویض منطقی چیپست اسمارت‌فون گلکسی S21 FE در برخی بازارها باشد.

علاوه بر این، به کارگیری چیپست‌های مختلف در بازارهای مختلف برای سامسونگ مسئله جدیدی نیست. چرا که سامسونگ در دهه گذشته، گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S را به طور همزمان با تراشه‌های Qualcomm و Exynos روانه بازار نمود.

نوشته سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی S21 FE را با چیپست Exynos روانه بازار خواهد کرد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.