بالای خط ، منبعی نو برای تبلیغات ATL و برندینگ
بالای خط، نام وبلاگ جدید آژانس دیجیتال مارکتینگ اینتورک است که در آن بیشتر روی تبلیغات محیطی، چاپی و خلاقیت و برندینگ تمرکز میشود. نام این وبلاگ از عبارت Above The Line گرفته شدهاست که مخفف آن، به روشهای تبلیغاتیای تعلق میگیرد که عموم مردم را هدفگیری میکنند و مانند روشهای آنلاین، هدفمندی خاصی نمیتوان برای آنها درنظر گرفت.
البته محوریت این وبلاگ، بیشتر روی ایدههایی است که در ایدهپردازی تبلیغات آنلاین الهامبخش هستند و همچنین ماموریت دیگری دارد که روی میزان خلاق بودن ذهن مخاطبانش تاثیر بگذارد.
شاخههای اصلی بالای خط عبارتند از:
- گرافیک در تجارت: گرافیک همیشه در فعالیتهای تجاری حضور داشته و مانند چاشنی روی طعم هر فعالیت تجاری تاثیر میگذارد و نقش تعیین کننده دارد. عمده مطالبی که در این بخش میبینید، درباره تغییر لوگوها و تحلیل آنها هستند. البته در کنار لوگوها، خلاقیتهای گرافیکی درون تبلیغهای چاپی و محیطی را هم، زیر ذرهبین قرار گرفتهاند.
- تحلیل تبلیغات خارجی و داخلی: در این بخش بیشتر با تحلیلهای کامل و حساب شده ایدههای تبلیغاتی روبرو میشوید.
- تبلیغات محیطی: پشت هر بیلبوردی، داستانی نهفته است که در بالای خط، همه آن داستانها بازگو میشود و اطلاعات جالبی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
- ایدهپردازی و خلاقیت: مهمترین عامل موفقیت کمپینهای تبلیغات محیطی، ایدهپردازی و خلاقیت به کار رفته در آنها به حساب میآید. این بخش از بالای خط به این موضوع مهم اختصاص داده شدهاست تا شما را از بهترین نمونهها با خبر سازد.
برای مطالعه مطالب بالای خط، کافیست به آدرس Balayekhat.ir مراجعه کنید و مشترک خبرنامه این وبلاگ شوید.
.
با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.
.
نوشته بالای خط ، منبعی نو برای تبلیغات ATL و برندینگ اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.