۵۰۰ میلیون کاربر شخصی تحت خدمات ابری Dropbox
شرکت Dropbox در آخرین گزارش خود اعلام کرد بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر شخصی و ۲۰۰ هزار کاربر سازمانی را تحت پوشش خدمات خود دارد. به گفته «راس پایپر» مدیرعامل این شرکت، افزایش علاقهمندی کاربران شخصی و سازمانی به راهاندازی یک شبکه همکاری مهمترین دلیل موفقیت آنها بوده است.
پایپر طی مصاحبه خود به خبرگزاری ZDNet توضیح داد در حالی که جذب کاربران شخصی همواره مهمترین هدف شرکت آنها بوده است، ولی سازمانهای بزرگ بیشترین تاثیر را بر عرضه هرچه بهتر محصولات Dropbox گذاشتهاند.
او اظهار داشت که سازمانهای بزرگ مراکزی هستند که بیشترین تعداد شبکه را شامل میشوند و همواره به دنبال راهکارهای جدید میگردند تا بخشهای مختلف کسب و کار، به خصوص مراکزی که در مناطق جغرافیایی مختلف واقع شدهاند را به یکدیگر متصل کنند.
به گفته پایپر، هدف اصلی Dropbox این است که بتواند یک زیرساخت جامع را در قالب ارتباط میان کاربران شخصی و سازمانی ارایه دهد؛ بهخصوص در سازمانهای کوچک که بیشترین بخش از کاربران سازمانی را تشکیل میدهند این ارتباط بسیار ضروری مینماید.