فاش شدن نام رسمی کیس‌های سامسونگ گلکسی S8

فاش شدن نام رسمی کیس‌های سامسونگ گلکسی S8

در طی دو ماه گذشته شایعات زیادی پیرامون پرچمدار آینده سامسونگ یعنی گلکسی S8 در اینترنت منتشر شده است که براساس آن‌ها باید شاهد معرفی 3 نسخه از این دستگاه با نام‌های گلکسی S8، گلکسی S8 Edge و گلکسی S8 پلاس باشیم. گفته می‌شود که سومین نمونه دارای نمایشگر غول‌پیکر 6 اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک باشد. افشاگری‌های اخیر تنها به یک مدل با نمایشگر خمیده دوگانه اشاره داشتند ولی درحال‌حاضر یک مدل دیگر به نام گلکسی S8 پلاس نیز به آن اضافه شده است. آیا سامسونگ تصمیم گرفته تا به‌جای 3 پرچمدار از 2 پرچمدار رونمایی کند؟ شاید سامسونگ تصمیم درستی گرفته باشد.

فروشنده کیس و لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند، MobileFun، گزارشاتی براساس منابعی که با آن‌ها کار می‌کند را منتشر کرده است. حال این سایت فروش اینترنتی اطلاعاتی دریافت کرده که نام کیس‌های رسمی برای گلکسی S8 را مشخص می‌کند. اگر این اطلاعات 100 درصد کامل باشد، موارد جدید را از پرچمدار آینده سامسونگ در اختیار ما قرار می‌دهد.

اگر به این اطلاعات توجه کنیم، متوجه می‌شویم که تنها با دو مدل گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس روبرو هستیم. براساس این افشاگری تنها مدل پلاس از نمایشگر خمیده بهره خواهد برد، البته ما هنوز نمیدانیم که مدل معمولی صفحه نمایش تخت خواهد داشت یا آن هم خمیده است. سامسونگ آخرین پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت 7 را تنها با نمایشگر خمیده معرفی کرد.

همانگونه که می‌دانید سامسونگ معمولا رنگ کیس‌های خود را متناسب با رنگ بدنه انتخاب می‌کند که این موضوع برای کاور Clear کاملا صادق است. باتوجه به این اطلاعات گلکسی S8 باید در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی، صورتی، آبی و بنفش معرفی شود. اگر این رنگ‌ها با رنگ بدنه دستگاه تطابق داشته باشد، علاوه‌بر رنگ آبی شاهد رنگ جدید بنفش نیز خواهیم بود.

براساس این افشاگری، سامسونگ کیس جدیدی را برای محصول جدید خود در نظر گرفته که نام آن “کیس آلکانترا” خواهد بود. آلکانترا یک نوع چرم مصنوعی بوده که دارای پوشش جیر مانند است. از این ماده بیشتر برای طراحی داخلی خودروهای گران‌قیمت استفاده می‌شود. بدیهی بوده که سامسونگ در حال تلاش برای تولید کیسی متفاوت از محصولات موجود در بازار است.

نوشته فاش شدن نام رسمی کیس‌های سامسونگ گلکسی S8 اولین بار در پدیدار شد.