تصاویر پس‌زمینه گلکسی S8 سامسونگ منتشر شد

گلکسی S8 والپیپر

هر سال سامسونگ اندکی پس از معرفی پرچمداران خود، تصاویر پس‌زمینه اختصاصی آنها را به صورت رایگان منتشر می‌کند. امسال هم مطابق همیشه تصاویر پس‌‌زمینه گلکسی S8 برای همه کسانی که علاقمند هستند رنگ و لعابی نو به گوشی خود بدهند، منتشر کرده است. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

در طی روزهای گذشته تعدادی از والپیپر‌های گلکسی S8 منتشر شد، اما اکنون همه تصاویر پس‌زمینه این پرچمدار در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. در گذشته این تصاویر مستقیما از صفحه نمایش گلکسی S8 گرفته شده و همه آنها نیز به صورت عمودی با نسبت ابعاد 18.5:9 بودند ولی این تصاویر جدید در نسبت ابعاد 4:3 و به صورت landscape برای دانلود قرار گرفته‌اند. تصاویر پس‌زمینه این پرچمدار را می‌توانید در نمایشگر اسمارت‌فون خود و یا حتی به عنوان والپیپر رایانه شخصی خود استفاده کنید.

اولین پس‌زمینه منتشر شده از این گوشی هوشمند، شبی پرستاره و بسیار زیبا را نمایش می‌دهد که دو نفر هم روی تپه‌ای در این عکس قرار دارند. تصویر دوم نشان دهنده کوهستانی پوشیده از برف است. عکس سوم هم تصویری نسبتا زیبا است که به شما منظره‌ای چشم‌نواز همراه با چند نفر که در این عکس در حال دویدن هستند نمایش می‌دهد. در آخرین پس‌زمینه نیز فضانوردی را بر فراز کره زمین به تصویر می‌کشد. اگر تمایل به دانلود این پس‌زمینه‌های زیبا دارید، می‌توانید به پایان همین مطلب رفته یا اینکه از طریق این لینک این تصاویر را با حجمی حدود 140 مگابایت دانلود کنید.

همانطور که می‌دانید، گلکسی S8 و S8 پلاس در چند روز پیش توسط کمپانی سامسونگ پس از مدت‌ها شایعه درباره آنها به طور رسمی در تاریخ 9 فروردین 96 معرفی شدند. نسخه پلاس این اسمارت‌فون دارای صفحه نمایشی بزرگ‌تر و باتری حجیم‌تری است. هردوی آنها نیز از جنس شیشه و فلز بوده و نمایشگری خمیده در گوشه‌ها دارند. سیستم‌عامل این دو تلفن‌‌هوشمند نیز یه صورت پیش‌فرض اندروید نسخه نوقا است. دوربین این دستگاه از سنسوری با رزولوشن 12 مگاپیکسلی و از فناوری Dual Pixel بهره می‌برد. یکی دیگر از نکات قابل ذکر درباره این دو پرچمدار تصمیم جسورانه سامسونگ به حذف دکمه فیزیکی هوم در هردوی آنها است. اگر می خواهید همه‌چیز را درباره گلکسی S8 و S8 پلاس بدانید اینجا کلیک کنید.

نظر شما درباره این دو پرچمدار چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند با این گوشی‌هوشمند فروش خوبی را تجربه کند؟ آیا شما تمایلی به خرید این پرچمدار دارید؟ نظر خود را با ما و سایر دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

نوشته تصاویر پس‌زمینه گلکسی S8 سامسونگ منتشر شد اولین بار در پدیدار شد.